  • 1. Data: 2003-01-28 13:05:08
    Temat: INGonline zmiany
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Wiedzialem ze wprowadzenie kolejnych zmian i "racjonalizacji" w ING oznaczac
    bedzie jakies negatywne zmiany. Z poczatku nie wiedzialem czego beda
    datyczyc. Teraz juz wiem. Odrzucono mi przelew terminowy ze wzgledu na brak
    srodkow. Kiedys system informowal mnie o tym w poczcie - podajc komu, ile i
    kiedy nie wyslano pieniedzy a w rejestrze mozna bylo podejrzec szczegoly tej
    transakcji. Teraz nic z tego - system poinformuje w poczcie ze jakies
    przelewy zostaly odrzucone nie podajac ile ani ich zostalo odrzuconych, ani
    kiedy zostaly odrzucone ani na jakie kwoty i dla kogo byly przeznaczone.
    Informacji o tym nie ma ani w historii ani w rejestrze. Pilnujecie i
    zapisujcie sobie dane przelewow z data przyszla - byc moze pozniej bedziecie
    miec problemy z odtworzeniem danych transakcji bo INGonline wam ich nie
    poda... Kolejne zmiany w ING i kolejne negatytwne. Prosze - nie zmieniajacie
    juz niz w ING... Juz tyle rzeczy zostalo zmienionych na niekorzysc klientow
    w ostatnim czasie ze naprawde korzystanie z uslug tego banku zaczyna
    przyprawiac o bol glowy... Kiedy wroca dawne dobre czasy z okresu HomeCasha
    i BSK ?

    D.

  • 2. Data: 2003-01-28 13:29:18
    Temat: Re: INGonline zmiany
    Od: e...@p...onet.pl

    > poda... Kolejne zmiany w ING i kolejne negatytwne. Prosze - nie zmieniajacie
    > juz niz w ING... Juz tyle rzeczy zostalo zmienionych na niekorzysc klientow

    A ja tam jestem zadowolony!
    Czytelniejsze wyciagi, dluzsza i dokladniejsza historia operacji, pewnie
    jeszcze pare rzeczy.
    A przede wszystkim - wielkie brawa, oby tylko nie zapeszyc - zmienili i chodzi
    bez powazniejszych awarii jkak na razie (przypomnijcie sobie niedawny BPH/PBK,
    o wczesniejszych cyrkach w Citibanku nie wspominajac).

  • 3. Data: 2003-01-28 13:36:58
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    "Dave" <u...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > w ostatnim czasie ze naprawde korzystanie z uslug tego banku zaczyna
    > przyprawiac o bol glowy... Kiedy wroca dawne dobre czasy z okresu

    Mnie sie nie podoba to, ze zmienili sortowanie dat w zestawieniach
    od najmlodszej do najstarszej. Przedtem bylo odwrotnie i juz sie
    przyzwyczailem i przez chwile szukalem mojej pensji ze stycznia :)
    Nie da sie tez zmienic sortowania, do bani.
    Z wad, ktorych nie poprawiono, to ze przelewy zdefiniowane wciaz
    nie pamietaja Z KTOREGO konta (jak sie ma wiecej) ma isc przelew,
    i wciaz trzeba o tym pamietac, zeby sobie nie przelac kasy z konta
    ktorego nie chcemy w danym momencie ruszac.
    Zestawienie kart dalej pokazuje mi karte nieaktywna i zastrzezona
    ponad rok temu.
    "Transakcje biezace" zmieniono na "Transakcje oczekujace" i sa tam
    teraz tylko przelewy wychodzace z odroczona data platnosci. A byly
    tam wszystkie transakcje, takze przychodzace (jeszcze nie zaksiegowane
    na rachunku).
    Takze - panie i panowie, LIPA! Trza stamtad wiac jak najszybciej :(
    --
    lex

  • 4. Data: 2003-01-28 14:33:18
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    [BIG Ciach]

    Z innej beczki - choć w temacie...
    Przesunięcie przelewów z datą przyszłą na transakcje oczekujące jest jeszcze
    do zaakceptowania, choć w polu kontrahent lepiej byłoby umieścić dane
    beneficjenta zamiast nazwisko zleceniodawcy. Ale dlaczego zniknęły
    transakcje bieżące? Były bardzo przydatne.
    P.S.
    Zmiany oceniam negatywnie! Pewnie i tak nikt w ING się tym nie przejmie :-(

    RJCz

  • 5. Data: 2003-01-28 15:22:32
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Rafał J. Czekała napisał:
    > "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > [BIG Ciach]
    > Zmiany oceniam negatywnie! Pewnie i tak nikt w ING się tym nie przejmie :-(

    Głównym powodem tej całej operacji było wprowadzenie NRB.
    Reszta to kosmetyka zrobiona niejako przy okazji.
    W zasadzie jedynym plusem jest roczna historia rachunku.
    ________
    Yareck

  • 6. Data: 2003-01-28 15:30:12
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Leszek A. Szczepanowski napisał:
> [...]
    > przyzwyczailem i przez chwile szukalem mojej pensji ze stycznia :)
    > Nie da sie tez zmienic sortowania, do bani.

    A w transakcjach oczekujących jest odwrotnie:-(
    Najbliższe operacje są na samym końcu :-(

    ________
    Yareck

  • 7. Data: 2003-01-28 16:21:40
    Od: s...@p...onet.pl

    ________
    > Yareck

    O zmianach w online napisali:
    http://www.ing.pl/u235/navi/101888

    pozdrawiam,
    sebo

  • 8. Data: 2003-01-28 21:34:09
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    A ja po zmianach mam pusty wyciąg i nie mogę wykonać zdefiniowanego
    przelewu! Usuwałem pliki tymczasowe, dziś nie mam czasu już z tym
    walczyć...

    --
    Marcin P.

  • 9. Data: 2003-01-29 08:11:16
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Głównym powodem tej całej operacji było wprowadzenie NRB.
    > Reszta to kosmetyka zrobiona niejako przy okazji.

    jaka kosmetyka ? Ograniczenie dostepnych funkcji i mozliwosci nazywasz
    kosmetyka ?

    > W zasadzie jedynym plusem jest roczna historia rachunku.

    i duplikaty transakcji. Ale brak transakcji biezacych i niemoznosc
    rozpoznania ktory przelew zostal odrzucony oceniam bardzo negatywnie. Po co
    zmieniac cos co jest dobre ? Po jaka cholere ?

    D.