  • 1. Data: 2007-10-07 17:02:35
    Temat: INTELIGO
    Od: ".mit. [Mietek S.]" <m...@S...NO.onet.eu>

    Mam konto w mBank i sobie chwale, ale z kilku względów chce założyć drugie w
    PKO - Inteligo.

    Jakie są koszty roczne prowadzenia rachunku Inteligo ?

    Ile się płaci za posiadanie karty płatniczej ?
    Ile płaci się za SMS-y informujące o wielkości salda ?

    Czy są jakieś ukryte koszty ? (w mBank prawie wszystko jest gratis)

    --
    Pozdrawiam / Kind Regards,
    MS

  • 2. Data: 2007-10-07 17:51:08
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    ".mit. [Mietek S.]" news:feb3f9$edg$1@news.onet.pl

    > Mam konto w mBank i sobie chwale, ale z kilku względów chce założyć drugie
    > PKO - Inteligo.

    Wow. Amazing!

> [...]
    > Ile płaci się za SMS-y informujące o wielkości salda ?
    > Czy są jakieś ukryte koszty ? (w mBank prawie wszystko jest gratis)

    To jest jakaś prowokacja? Czy pytasz się poważnie?

  • 3. Data: 2007-10-07 17:59:54
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie .mit. [Mietek S.] w liscie z dnia 2007-10-07 19:02
    napisala nastepujace slowa:

    > Mam konto w mBank i sobie chwale, ale z kilku względów chce założyć
    > drugie w PKO - Inteligo.
    >
    > Jakie są koszty roczne prowadzenia rachunku Inteligo ?

    12x0,99 zł -> w przypadku jeśli masz na koncie więcej niż 100 zł

    > Ile się płaci za posiadanie karty płatniczej ?

    0,99 zł / miesiąc

    > Ile płaci się za SMS-y informujące o wielkości salda ?

    Serwis SMSowy (SMSy przysyłane wraz z każdą operacją na koncie)
    kosztuje: 4,99 zł

    A wysłanie SMSa z pytaniem o saldo (to pewnie w ramach dostępu przez SMS
    do konta) będzie kosztowało tyle ile zwykły SMS.

    > Czy są jakieś ukryte koszty ? (w mBank prawie wszystko jest gratis)

    Nie ma.

    W razie dalszych pytań:
    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/toip_
    listopad2005.pdf

    --
    michal

  • 4. Data: 2007-10-07 18:00:35
    Od: ".mit. [Mietek S.]" <m...@S...NO.onet.eu>

    > To jest jakaś prowokacja? Czy pytasz się poważnie?

    Pytałem poważnie, nie widze cennika na stronie Inteligo.pl
    W sumie znalazłem
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    Trzeba mieć na koncie 50.000 zł żeby karta była gratis. Śmieszne, oczywiście
    1 zł to nie dużo, ale mbank ma za darmo dla wszystkich.
    Usługa SMS 5 zł, sporo !

    Czyli w moim przypadku jest to 5+1 zł miesiecznie (prawie jeden kebab!) ?
    Nie ma żadnych ukrytych kosztów ?

    MS

  • 5. Data: 2007-10-07 18:06:54
    Od: ".mit. [Mietek S.]" <m...@S...NO.onet.eu>

    "Michał" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > A wysłanie SMSa z pytaniem o saldo (to pewnie w ramach dostępu przez SMS
    > do konta) będzie kosztowało tyle ile zwykły SMS.

    Tak już w końcu znalazłem ! (z poczatku źle szukałem) DZIEKI !

    MS

  • 6. Data: 2007-10-07 18:27:42
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Michał pisze:
    > Osoba nazywajaca sie .mit. [Mietek S.] w liscie z dnia 2007-10-07 19:02

    > 12x0,99 zł -> w przypadku jeśli masz na koncie więcej niż 100 zł
    [cut]
    chyba mniej

  • 7. Data: 2007-10-07 18:54:48
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie K. M w liscie z dnia 2007-10-07 20:27 napisala
    nastepujace slowa:

    chyba nie :)

    --
    michal

  • 8. Data: 2007-10-07 18:58:31
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Michał pisze:
    > Osoba nazywajaca sie K. M w liscie z dnia 2007-10-07 20:27 napisala
    > nastepujace slowa:

    > chyba nie :)

    faktycznie :), tylko koszt karty w przypadku gdy mniej to 4,99 za samo
    konto :), Pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-10-07 19:11:17
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "K. M" news:feb8gs$6qb$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [cut]
    > chyba mniej

    Mniej albo więcej. Przy takich wyliczeniach trzeba brać różne czynniki. Np.
    do czego będzie służyło konto osobie, która chce je założyć. Ile będzie
    wykonywała przelewów po za PKO BP.

    To wszystko składa się na koszty.

  • 10. Data: 2007-10-08 11:57:45
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik ".mit. [Mietek S.]" <m...@S...NO.onet.eu> napisał w
    wiadomości news:feb6s0$os5$1@news.onet.pl...
    > W sumie znalazłem
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    Jest jeszcze tabela opłat produktów kredytowych i są też opłaty za zrywanie
    lokat.