  • 11. Data: 2003-10-30 10:39:15
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dlatego powtarzam. Problemem istotnie jest czas oczekiwania na reakcję...
    > Mam wrażenie, że za mało osób się tym zajmuje. Często czekam po kilka
    > tygodni, ba, nawet miesięcy.

    Ok - miałam się upomnieć o ten kontakt, ale sobie poczekam - zobaczymy, czy
    w ogóle się odezwą.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-10-30 20:48:55
    Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl>

    Użytkownik "marco" <u...@w...marcoos.net> napisał w wiadomości

    > Kilka razy pisalem z powaznymi dosyc problemami i odpowiedzi nie
    doczekalem
    > sie nigdy. Jak mnie trafial szlag i dzwonilem na infolinie to dowiadywalem
    > sie ze mail owszem byl zarejstrowany i wlasnie mieli sie zglaszac do mnie
    > (po prawie 3 tygodniach) tylko ze wlasnie ich ubieglem ;)
    > Jako ze sytuacja sie powtarzala a problemow z autoryzacja VE przez 3
    > miesiace nie udalo im sie rozwiazac to ja rozwiazalem z nimi umowe zeby
> [...]
    Az tak zle??
    Aja wlasnie zalozylam konto przez net i troche kolega mne nastraszyl :(
    Mam nadzieje ze jednak bedzie oki

    Pozdrawiam
    KasiaA

  • 13. Data: 2003-10-31 12:51:47
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >news:bnpet7$6rn$1@inews.gazeta.pl. ..

    >Odpowiadają. Tylko czasem trzeba długo poczekać. Albo oddzwaniają.
    >
    >Czy oddzwonił do Ciebie kiedyś jakikolwiek inny bank i po kolei odnosił się
    >do _wszystkich_ sugestii i uwag odnośnie regulaminów, tabeli opłat,
    >funkcjonalności ?
    >
    >Bo ja już zauważyłem, że tak to jedynie inteligo potrafi. Reszta jak będzie
    >miała dobry dzień to wyśle maila 'dziękujemy, uwagi zostaną przekazane'... i
    >tyle.

    Zgadzam się z opinią Wojtka. Mimo Twoich problemów z INTELIGO jest to jednak
    najlepszy bank, który wcześniej, czy później odniesie się do Twoich kłopotów i
    to rzeczowo anie ogólnikowo. Pisze te słowa z pełną odpowiedzialnością.
    Sprawdziłem jakość obsługi w tym zkaresie w mbanku. Jest zdecydowanie gorzej,

    am nawet nie odpiszą ci : "przekażemy, odpowiemy". Sam korzystam juz INTELIGO

    od poczatku istnienia banku i jestem super zadowolony. Nie znalazłem lepszej
    jakości na dzisiejszym rynku banków internetowych. Przykro, że masz z nimi
    kłopoty ale wierzę, że to naprawią. Pozdr.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2003-10-31 13:01:50
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Az tak zle??
    >Aja wlasnie zalozylam konto przez net i troche kolega mne nastraszyl :(
    >Mam nadzieje ze jednak bedzie oki
    >
    >Pozdrawiam
    >KasiaA

    Witaj Kasiu,
    na dowód tego, że w Inteligo nie jest az tak źle chciałem Ci napisać, że od
    ponad dwóch lat jestem klinetem Inteligo w zakresie konta firmowego i
    prywatnego. I powiem krótko: JESTEM SUPER ZADOWOLONY! Koszystałem z innych
    banków internetowych inie znalazłem na dzien dzisiejszy lepszego rozwiązania.
    Oni dbają o jakość, choć wpadki się zdarzają. Ale nietraktują Cię, jak to
    napisał Wojtek Nawara jako kolejnego rekordu w bazie danych, tylko zawsze
    wczesniej czy później oddzwonią i wyjaśnią sprawę do końca. Nigdy nie miałem z
    nimi takich problemów, jakie np. miałem i mam z mbankiem. z mbankiem przeżywam
    to kuriozum juz od ponad miesiąca - dokładnie tyle jestem ich klientem i już
    mi się odechciało. W INTELIGO jestem ponad 2 lata od poczatku istnienia banku
    i nigdy nie spotkały mnie żadne kłopoty. Wszystko jest jasne, przejrzyste,
    miłe w użytkowaniu, nigdy nic sie nie zawieruszyło, czy zagineło. Jednym
    słowem niemiecka solidna jakosc, przemyślana i nieźle wprowadzona w praktykę.
    jedynym ich mankamentem jest brak rat kredytowych i śmiesznie niskie (tutaj
    nie szanują nas) limity debetowe w koncie. Może Wojtek sie na ten temat
    wypowie? Pozdr.

  • 15. Data: 2003-10-31 13:13:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to rzeczowo anie ogólnikowo. Pisze te słowa z pełną odpowiedzialnością.
    > Sprawdziłem jakość obsługi w tym zkaresie w mbanku. Jest zdecydowanie

    Zresztą pisałem im kiedyś o pewnym błędzie w drukach, które dołączają do
    kart kodów. I napisałem o bankomatach depozytowych.

    Zadzwonili przed chwilą, podziękowali za uwagi, druk poprawią, a co do
    bankomatów - docelowo funkcja depozytowa ma być dostępna, ale jeszcze nie
    teraz.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-10-31 13:20:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > jedynym ich mankamentem jest brak rat kredytowych i śmiesznie niskie
    (tutaj
    > nie szanują nas) limity debetowe w koncie. Może Wojtek sie na ten temat
    > wypowie?

    Że niby ja? :-)

    Mniemam, że chodzło o _karty_ kredytowe? No, może by się przydały. Mnie tam
    jakoś na nich nie zależy. Bardziej bym się cieszył z możliwości korzystania
    z funkcji depozytowej bankomatów PKO BP.

    Debet - też mało mnie ochodzi. :-)

    Jakoś lubię wydawać pieniądze, które mam, a nie których nie mam lub dopiero
    mieć będę. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 17. Data: 2003-10-31 13:40:12
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >
    >Debet - też mało mnie ochodzi. :-)
    >
    >Jakoś lubię wydawać pieniądze, które mam, a nie których nie mam lub dopiero

    Widzisz Wojtku, wszystko rzecz gustu.
    ja równiez zdecydowanie bardziej wole wydawac pieniądze , które mam a nie
    których nie mam i miec nie będę. Jesli natomiast mam świadomosć, że będę miał
    spore pieniądze a jest to tylko kwestia krótkiego czasu oczekiwania, bo je juz
    faktycznie zarobiłem ale nie mam ich jeszcze na koncie to limit debetowy
    bardzo się przydaje, szczególnie w koncie firmowym.

    Odnośnie kart kredytowych:
    Istotnie nie cierpię z tego powodu aż tak bardzo,bo znalazłem świetną
    alternatywe na połączenie konta INteligo z ogerta kart kredytowych
    RAIFFEISENBANKU. Oni nie wymagają konta do karty kredytowej i dali mi złotą
    kartę, jedynie z kontem karty. Wiec wszystko chodzi jak w szwajcarskim
    zegarku. Polecam zainteresowanym. Uważam jednak osobiście, że bankowi powinno
    zależec na poszanowaniu klientów a moga to przecież osiągnąć rozszerzając
    ofertę własnie o karty kredytowe. Zyskaliby dużo, tyle tylko, że właścicielem
    jest to nieszczesne PKO BP, a oni zanim pomyslą to już ich konkurencja
    wyprzedzi o lata świetlne. :-)

  • 18. Data: 2003-10-31 13:47:58
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

> [...]
    > listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka

    Czyżbyś się miała stać tym dla Inteligo, kim jest Bartol Partol dla mBanku? :-)

    Jacek

  • 19. Data: 2003-10-31 14:46:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czyżbyś się miała stać tym dla Inteligo, kim jest Bartol Partol dla
    mBanku? :-)

    Po pierwsze: ja mam konto Inteligo, Bartol konta w mbanku nie ma - więc się
    bardziej czuję uprawniona do krytykowania Inteligo niż Bartol mbanku. Po
    drugie: nadal czekam na obiecany kontakt z Inteligo i jakoś nie mogę się
    doczekać - więc moje własne doświadczenia przeczą temu co się tu o
    "świetnej" obsłudze wypisuje. Po trzecie - nigdzie jeszcze nie napisałam, że
    Inteligo "rzondzi" ;PPPP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-10-31 14:54:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > "świetnej" obsłudze wypisuje. Po trzecie - nigdzie jeszcze nie napisałam,
    że
    > Inteligo "rzondzi" ;PPPP

    No bo rzondzi to mBank.

    :-)