  • 1. Data: 2005-11-01 07:30:59
    Temat: INTELIGO KPINA
    Od: "bobi" <b...@o...pl>

    Witam was spotkał mnie niemiły incydent 31.10.2005 wypłata z bankomatu PKOBP
    kartą Inteligo zakończyła się blokadą pieniędzy komunikat w bankomacie
    tranzakcja niemoże być zrealizowana oczywiście kwota została zablokowana po
    telefonie pani stwierdziła że blokada zostnie zdjęta za 7 dni. czy też wam się
    to zdarzyło, postanowiłem zrezygnować z tego banku tymbardziej że z PKOBP
    niedawno zrezygnowałem . Inteligo wywija mi już 3 raz numer który mnie strasznie
    zdenerwował, kasa zablokowana ja beż pieniędzy super zastanówcie się zanim
    założycie tam konto!!!

  • 2. Data: 2005-11-01 08:37:38
    Temat: Re: INTELIGO KPINA
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Miałem taką sytuację w sklepie. Na szczęście nie kupuję na duże kwoty.

  • 3. Data: 2005-11-01 09:49:27
    Od: "A" <h...@w...pl>

    Co jeśli ktoś na stacji benzynowej zatankuje
    a potem taki nr, i jedynym srodkiem platniczym
    byla karta inteligo?
    Paliwa sie nie przeleje.
    Co na to regulamin inteligo?
    Czy nie powinno sie wyciagnac konsekwencji w
    stosunku do inteligo?

  • 4. Data: 2005-11-01 15:04:10
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia 1 Nov 2005 08:30:59 +0100, bobi napisał(a):

> [...]
    > tranzakcja niemoże być zrealizowana oczywiście kwota została zablokowana po
    > telefonie pani stwierdziła że blokada zostnie zdjęta za 7 dni......

    Ten typ tak ma jedynym skutecznym rozwiazaniem jest utworzenie
    subkonta (bez Karty) na którym jest trzymana kasa
    a na karcie dowiazanej do konta głownego zdefiniować brak limitu
    (lub odwrotnie)
    Po czym malenki "skrypt" w telefonie
    np:800121121ppxxxxxxxx#yyyyyy#1p......500
    i pieniadze na twoje konto głowne z subkonta splywaja w 2-5 sekund
    Prawda że proste jak ru..nie :)

  • 5. Data: 2005-11-01 18:32:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    quwert napisał(a):

> [...]
    > Po czym malenki "skrypt" w telefonie
    > np:800121121ppxxxxxxxx#yyyyyy#1p......500
    > i pieniadze na twoje konto głowne z subkonta splywaja w 2-5 sekund

    OK, OK. Tylko, że delikatnie mówiąc - zupełnie nie na temat.

  • 6. Data: 2005-11-01 19:27:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bobi napisał(a):
> [...]
    > zdenerwował, kasa zablokowana ja beż pieniędzy super zastanówcie się zanim

    Ja tak mialem. Faktycznie porazka. Tyle, ze tak jest prawie wszedzie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-11-01 20:17:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "bobi" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam was spotkał mnie niemiły incydent 31.10.2005 wypłata z bankomatu
    PKOBP
    > kartą Inteligo zakończyła się blokadą pieniędzy komunikat w bankomacie

    jesli chcesz uniknac takich problemow przestan uzywac bankomatow
    tak moze byc w kazdym banku

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2005-11-01 21:31:51
    Od: "newc_gazeta" <w...@g...pl>

    Mam w PeKaO SA od 4 lat konto i używam tylko karty, ale ANI RAZU karta mi
    nie nawaliła w jakimkolwiek bankomacie lub terminalu na terenie kraju.
    Co najwyżej zużywała się w przeciągu ok. 1,5 roku cyklicznie.
    Ostatnio na wakacjach udało mi się wypłacić kaskę kartą która była pęknięta
    w ok. 1/3 długości i to gdzie na pasku magnetycznym.

  • 9. Data: 2005-11-01 21:52:45
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    > OK, OK. Tylko, że delikatnie mówiąc - zupełnie nie na temat.

    Wiec jeszcze raz

    > ten typ tak ma

    Wiem że nie wnosi nic nowego ale
    cztery pierwsze wyrazy są na temat!

    I pozostane przy tej jakże wygodnej wersji.

    A swoją drogą pachnie mi tu umniejszaczem
    (Jay Carter "W_r_e_d_n_i ludzie").

    I wiem że nie na temat :)

  • 10. Data: 2005-11-02 00:04:56
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    newc_gazeta napisał(a):
> [...]
    > Ostatnio na wakacjach udało mi się wypłacić kaskę kartą która była pęknięta
    > w ok. 1/3 długości i to gdzie na pasku magnetycznym.

    Czy fakt, że mi karta Inteligo nie nawaliła od kiedy używam tego konta
    czyli od początku 2002 zmienia fakt, że kogoś innego to spotkało? A
    dodam, że karty używam dość intensywnie. Czy zagwarantowałbyś własnymi
    środkami, że jeżeli autor wątku założy konto w reklamowanym przez Ciebie
    banku, WSZYSTKIE jego transakcje będą zrealizowane poprawnie?

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)