eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 11. Data: 2003-10-26 21:57:55
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem kilka
    >pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak po otwarciu
    >rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku dodatkowych rzeczy
    >niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest zawsze ze po otwarciu
    >rachunku, klient ktory ma pytania jest ignorowany w Inteligo?????????
    >
    >Kamel

    Witaj,
    w Inteligo sprawy najwygodniej jest załatwiać telefonicznie. Maile, które
    wysyłasz, wysyłasz do automatu i dlatego pozostają one bez odpowiedzi. Nie łam
    się. Mogę Ci tylko powiedzieć, że sam używam konta od poczatku powstania banku
    i nigdy nie miałem z nim żadnych problemów. Jest to chyba najlepiej
    zorganizowane i zabezpieczone konto, nie mówiąc juz o przyjazności
    uzytkowania. Korzystam z firmowego i prywatnego i na dzień dzisiejszy zaden
    inny bank oprócz Inteligo nie spełnia moich oczekiwań. Sam się przekonasz jak
    to wygoda. Sprawdzałem oferty innych internetowych i odpadają. W mBanku czuje
    się totalnie rozczarowany. Tam już nawet czynnik ludzki zawodzi na wejściu.
    Pozdrowienia.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl


  • 12. Data: 2003-10-26 22:21:33
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    sas wrote:
    > problemów. Jest to chyba najlepiej zorganizowane i zabezpieczone
    > konto, nie mówiąc juz o przyjazności uzytkowania.

    A moglbym sie dowiedziec cos wiecej na temat tych najlepszych zabezpieczen -
    jesli tak porownywales, to mozesz powiedziec w czym jest lepsze od VW Banku
    direct? :)



  • 13. Data: 2003-10-26 22:44:34
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >sas wrote:
    >> problemów. Jest to chyba najlepiej zorganizowane i zabezpieczone
    >> konto, nie mówiąc juz o przyjazności uzytkowania.
    >
    >A moglbym sie dowiedziec cos wiecej na temat tych najlepszych zabezpieczen -
    >jesli tak porownywales, to mozesz powiedziec w czym jest lepsze od VW Banku
    >direct? :)
    >
    Wychodzi na to ,że w świecie bankowości elektronicznej tokeny sie nie do konca
    sprawdzaja. Nie twierdziłem, że np. VW Bank ma złe zabezpieczenie. Uważam
    jednak, że Inteligo ma równie dobre. Przy tokenach, typu VWBank czasami
    wystepuje problem z synchronizowaniem czasu, znam nie jeden taki przypadek,
    natomiast przy kodach jednorazowych problem ten w ogóle odpada. jedym słowem
    wygodniejszy sposób uzytkowania. No cóż, tyle tylko, że zamiast fajnego
    gadżetu elektronicznego będziesz miał plastikowa kartę ale to i tak sukces, bo
    tylko Inteligo drukuje na plastiku. Wszyscy pozostali na papierze.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl


  • 14. Data: 2003-10-26 22:59:41
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    sas wrote:
    > Wychodzi na to ,że w świecie bankowości elektronicznej tokeny sie nie
    > do konca sprawdzaja. Nie twierdziłem, że np. VW Bank ma złe
    > zabezpieczenie. Uważam jednak, że Inteligo ma równie dobre. Przy
    > tokenach, typu VWBank czasami wystepuje problem z synchronizowaniem
    > czasu, znam nie jeden taki przypadek, natomiast przy kodach
    > jednorazowych problem ten w ogóle odpada. jedym słowem wygodniejszy
    > sposób uzytkowania. No cóż, tyle tylko, że zamiast fajnego gadżetu
    > elektronicznego będziesz miał plastikowa kartę ale to i tak sukces,
    > bo tylko Inteligo drukuje na plastiku. Wszyscy pozostali na papierze.

    Dzwonisz do banku i ci wymieniaja na nowy token - a problemy z
    synchronizacja to mit raczej niz standard. Wygoda w uzytkowaniu =/=
    bezpieczenstwo.
    Jesli uwazasz, ze zabezpieczenia w Inteligo sa rownie dobre - to musisz isc
    dalej - bo praktycznie wszystkie banki wykorzystujece token lub jednorazowe
    kody dzialaja na tej samej zasadzie.... Dlatego pisanie, ze jest to
    najlepiej zabezpieczeone konto jest naciagane.
    Podobnie z zorganizowaniem - owszem - tez uwazam za jedno z najlepszych, ale
    z drugiej strony mysle, ze Mutli wcale tak bardzo nie ustepuje - zalezy kto
    co lubi.
    Dla ciebie SMSy sa bardzo wazne - dla mnie nie - jak chce to sobie korzystam
    z WAPu. ;)
    No ale tuaj jak widzisz wchodzimy na sliski grunt, bo o gustach sie nie
    dyskutuje...



  • 15. Data: 2003-10-30 01:18:30
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "sas" <s...@p...pl> skribis:

    >gadżetu elektronicznego będziesz miał plastikowa kartę ale to i tak sukces, bo
    >tylko Inteligo drukuje na plastiku. Wszyscy pozostali na papierze.

    co w tym zlego ze na papierze? mniej portfel rozpycha :)



    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}
    Gazety to okropne marnotrawstwo papieru, pracy, farby, transportu...


  • 16. Data: 2003-10-30 09:04:34
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik l.e:h napisał:
    >
    >>gadżetu elektronicznego będziesz miał plastikowa kartę ale to i tak sukces, bo
    >>tylko Inteligo drukuje na plastiku. Wszyscy pozostali na papierze.
    >
    > co w tym zlego ze na papierze? mniej portfel rozpycha :)

    Ale zdecydowanie latwiej sie niszczy. Cos za cos.

    Bartol


  • 17. Data: 2003-10-31 23:39:11
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >"sas" <s...@p...pl> skribis:
    >
    >>gadżetu elektronicznego będziesz miał plastikowa kartę ale to i tak sukces,
    >bo
    >>tylko Inteligo drukuje na plastiku. Wszyscy pozostali na papierze.
    >
    >co w tym zlego ze na papierze? mniej portfel rozpycha :)
    >
    >
    >
    >Pozdrawiam, Leh.
    >
    Nie powiedziałem, że jest w tym coś złego, że inni drukują na papierze.
    Dla mnie kody na plastiku sa trwalsze i wygodniejsze w uzyciu. papier się
    niszczy i wyobrażam sobie jak wygląda po 50 uzyciu. Tu nie chodzi o to czy złe
    to, czy dobre rozwiązanie. To po prostu kwestia wyczucia pewnej estetyki i
    wygody użytkowania. Pozdr.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl


  • 18. Data: 2003-11-01 13:04:01
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Glenn" <g...@W...pl>


    > >
    > Nie powiedziałem, że jest w tym coś złego, że inni drukują na papierze.
    > Dla mnie kody na plastiku sa trwalsze i wygodniejsze  w uzyciu. papier się
    > niszczy i wyobrażam sobie jak wygląda po 50 uzyciu. Tu nie chodzi o to czy
    złe
    > to, czy dobre rozwiązanie. To po prostu kwestia wyczucia pewnej estetyki i
    > wygody użytkowania. Pozdr.

    A uzywasz kodow na papierze? Bo jak nie, to jak mozesz porownywac? Ja uzywam i
    kody "papierowe" i wygladaja normalnie po 50 uzyciu. A jezeli "estetyka" karty
    plastikowej jest dla Ciebie tak wazna, to rzeczywiscie nie powinienes zmieniac
    banku - plac za cos, co gdzie indziej mozesz miec za darmo i zachwycaj sie
    kartami ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 19. Data: 2003-11-02 09:01:15
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:5eb8.000004c8.3fa3af40@newsgate.onet.pl...

    > A uzywasz kodow na papierze? Bo jak nie, to jak mozesz porownywac? Ja
    uzywam i

    Ale ja używałem i do teraz portfel mi się lepi od tuszu, który zlazł z
    mBankowych list [z rewersu].

    > kody "papierowe" i wygladaja normalnie po 50 uzyciu. A jezeli "estetyka"
    karty

    No cóż... Mam troszkę inne zdanie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara


  • 20. Data: 2003-11-02 10:04:37
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...pl>

    rewna osoba, czyli Wojciech Nawara
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Ale ja używałem i do teraz portfel mi się lepi od tuszu, który zlazł z
    > mBankowych list [z rewersu].

    Po kiego licha nosić karty (kartki) z kodami przy sobie?

    Przecież jak ktoś nie zna mojego identyfikatora i hasła,
    a będzie miał kody jednorazowe, to na nic mu się one nie przydadzą.
    Chyba, że o czymś ne wiem...?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us
    "To proszę uciszyć lewą stronę. Bo mnie deprymują"

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1