  • 21. Data: 2003-11-02 10:25:34
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <h...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bo2ks5$2p3$1@inews.gazeta.pl...

    > Po kiego licha nosić karty (kartki) z kodami przy sobie?

    Bo po to korzystam z bankowości elektronicznej, żeby mieć do niej pełen
    dostęp z każdego miejsca, a nie tylko z domu.

    O ile w mBanku lista haseł nie jest _aż_ tak potrzebna [tylko serwis www], o
    tyle kody inteligo są mi potrzebne nie tylko w domu [są potrzebne nie tylko
    w serwisie www].

    > Przecież jak ktoś nie zna mojego identyfikatora i hasła,
    > a będzie miał kody jednorazowe, to na nic mu się one nie przydadzą.
    > Chyba, że o czymś ne wiem...?

    Tylko, że _ja_ chętnie z nich bym czasem skorzystał będąc poza domem. I nie
    mówcie mi tu o spisywaniu kilku kodów na inną kartkę, bo ze śmiechu monitor
    opluję. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 22. Data: 2003-11-02 10:33:58
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba, czyli Wojciech Nawara
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    (...)

    > Tylko, że _ja_ chętnie z nich bym czasem skorzystał będąc poza domem.
    > I nie mówcie mi tu o spisywaniu kilku kodów na inną kartkę, bo ze
    > śmiechu monitor opluję. :-)

    Biję się w pierś... :-(
    Nie pomyślałem o tym, że ktoś może chcieć korzystać
    z tego poza domem.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 23. Data: 2003-11-03 13:39:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 2 Nov 2003 11:25:34 +0100, w <bo2m2s$fkm$1@news.onet.pl>, "Wojciech
    Nawara" <n...@o...pl> napisał(-a):

    > Tylko, że _ja_ chętnie z nich bym czasem skorzystał będąc poza domem. I nie
    > mówcie mi tu o spisywaniu kilku kodów na inną kartkę, bo ze śmiechu monitor
    > opluję. :-)

    Przekserować, przy okazji pomniejszyć :).