  • 11. Data: 2004-12-08 20:46:55
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: "Jaca" <jaca_ch@usun_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Gabriel Sajdo" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5d7a.0000220e.41b74478@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    > Strasznie się dzisiaj w....em a to z jednego względu.
    wpłaciłem pieniążki.
    Jakież było moje zdziwienie jak okazało się że pieniążki zostały
    zaksięgowane
    dzień później w wyniku czego zostały mi naliczona kara za nieterminową
    wpłatę.

    Być może to coś podobnego jak np. spłata karty kredytowej w odziale banku
    wystawcy karty. Nalezy jej dokonać do którejś tam godziny to wtedy spłata
    księgowana jest jeszcze tego samego dnia. A może cos mieszam ....

    Ale ja nie chcę takiego konta PKO, PKO/Inteligo, Inteligo .... kto sie w tym
    połapie.

    Jaca

  • 12. Data: 2004-12-08 21:18:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Gabriel Sajdok napisał:

    > Mam konto w inteligo. Do poniedziałku miałem spłacić sobie debet.

    Proponuję sprawdzić, jak umowa opisuje termin wpłaty. Jeżeli jest tam
    cos w rodzaju "bank otrzyma ..." to śmiało mozesz pisac reklamację.
    Jeżeli "oddział otrzyma" to juz gorzej

    M.

  • 13. Data: 2004-12-08 23:12:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Gabriel Sajdok" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam.
    > Strasznie się dzisiaj w....em a to z jednego względu.
    > Mam konto w inteligo. Do poniedziałku miałem spłacić sobie debet.
    > Po numerze rachunku sprawdziłem sobie w kirze dla upewnienia czy moje
    konto
    > rzeczywiście prowadzi PKO i okazało się że jest to PKO BP Centrum
    Bankowości
> [...]
    zaksięgowane
    > dzień później w wyniku czego zostały mi naliczona kara za nieterminową

    Jesli wplata zostala dokonana w terminie to nie moga naliczyc kary za
    nieterminowa wplate. Pieniadze w wymaganym dniu znajdowaly sie w dyspozycji
    PKO, a dokonanie ksiegowania dzien, tydzien, czy nawet miesiac pozniej nie
    ma dla klienta najmniejszego znaczenia. Napisz po prostu reklamacje z
    podkresleniem tego co napisalem. Jestem pewien, ze PKO takiej reklamacji nie
    odrzuci (przetestowane na innym skostnialym organizmie tj. BPH :)).

    Maciej

  • 14. Data: 2004-12-08 23:16:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@u...pl> wrote in message

    > Proponuję sprawdzić, jak umowa opisuje termin wpłaty. Jeżeli jest tam
    > cos w rodzaju "bank otrzyma ..." to śmiało mozesz pisac reklamację.
    > Jeżeli "oddział otrzyma" to juz gorzej

    Umowe podpisujesz z bankiem, a nie oddzialem :). Ksiegowania na wewnetrznych
    kontach banku sa wylacznie jego wewnetrzena sprawa, liczy sie moment kiedy
    wierzyciel otrzymuje kase, a nie to kiedy zauwazy, ze ja ma ;).

    Maciej

  • 15. Data: 2004-12-09 10:38:21
    Od: g...@p...onet.pl

    > Proponuję sprawdzić, jak umowa opisuje termin wpłaty. Jeżeli jest tam
    > cos w rodzaju "bank otrzyma ..." to śmiało mozesz pisac reklamację.
    > Jeżeli "oddział otrzyma" to juz gorzej
    >
    > M.
    Przeglądałem umowę dwa razy i nie znalazłem nic takiego.
    Gabriel Sajdok

  • 16. Data: 2004-12-09 10:40:15
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > podkresleniem tego co napisalem. Jestem pewien, ze PKO takiej reklamacji nie
    > odrzuci (przetestowane na innym skostnialym organizmie tj. BPH :)).

    Dzięki za radę. Dzisiaj wysmaruje im taką reklamację że im buty spadną :)

    Pozdrawiam
    Gabriel Sajdok

  • 17. Data: 2004-12-09 10:46:37
    Od: g...@p...onet.pl

    > Ale może te przelewy wewnętrzne są robione w godzinach sesji KIR i po
    > prostu przelew autora nie załapał się na określoną godzinę. Poza tym PKO
    > Inteligo ma takie coś jak przetwarzanie wewnętrzne. Przelewy nie chodzą
    > u nich non-stop.
    >
    > K.
    To rozumie ale:
    Poszedłem do banku dałem sam numer rachunku. Panienka wstukała mój numer i
    miała od razu moje dane. Na potwierdzeniu mam jak byk Moje dane nr rachunku,
    wpłacone w PKO BP na Konto w PKO BP. Czyli wynika z tego że Sznowny Bank BKO PB
    wali ludzi na Odsetki itp. Bo np. ładuje z danego dnia wpłaty na Owernight-y a
    faktycznie księgują je dzień później.

    Pozdrawiam
    Gabson

  • 18. Data: 2004-12-09 11:03:22
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeszcze sie pytasz?
    > Przeciez sam widziales, ze za pozno...

    Powinno to być w takim razie gdzieś napisane a nie jest.

    > To drugie co u ciebie bylo drugie...;-)
    > Po co tyle wycinales?

    Czyli mamy dwie usługi takie jak PKO Inteligo i Inteligo.
    Są to usługi do rachunków prowadzonych przez PKO BP. Wieć jeżeli wpłacam
    Pieniądze w PKO BP na konto które jest w PKO BP to pieniądze powinny być w tym
    samym dniu. Tak jak inna osoba napisała w dalszej części tematu - pieniądze w
    dniu zapadalności spląty były oddane do dyspozycji PKO BP w którym to mam
    rachunek i nie interesuje mnie kiedy oni sobie to zaksięgują.

    > Mamy PKO BP SA, ktory prowadzi wlasne rachunki (np. Superkonto) oraz
    > prowadzi rachunki Konta Inteligo (obslugiwanej przez firme Inteligo
    > Financial Services S.A.), a na dodatek uruchomil wlasnie usluge o nazwie
    > "PKO Inteligo" która jest uslugą dostępu przez internet/telefon do
    > Superkont.
    > Wszystko jasne? ;-))

    W takim razie SEZAM BPH-u też jest usługą a jakim dziwnym trafem nie ma tam
    żadnych sesji księgowań poprzez jakieś dziwne systemy wewnętrzne.

    > Przez wewnetrzny system PKO BP

    Nie interesuje mnie to.
    Na potwierdzeniu wpłaty wydrukowanym przez Panienke mam wszystko czarno na
    białym.
    Dokonałem wpłaty w PKO BP na rachunek w PKO BP w takim i takim dniu i o takiej
    jak jest na potwierdzeniu godzinie.
    To co dalej PKO PB robi z moją kasą już mnie nie interesuje.
    Jako odbiorca jestem wyszcególniony Ja jako posiadacz konta w PKO BP.
    Odbiorcą jestem Ja a nie jak to napisałeś powyżej firme Inteligo

    > Financial Services S.A
    > rozliczane
    >
    > Jesli prezetowales jej taka wiedze jak tutaj to przedstawila ci wersje
    > uproszczona dla zorientowanych inaczej...;-)

    Nie przedstawiłem żadnej wersji. Zapytałem tylko dlaczego moje pieniądze
    zostały zaksięgowane na moim rachunku dzień później.
    Na to Pani odpowiedziała mi że dlatego ponieważ są księgowane przez KIR.

    > Nie ufam ci i kropka ;-)

    > takim.
    >
    > Bo tak jest w PKO BP/Inteligo

    Powinno być PKO BP/Inteligo/PKO Inteligo.
    Czyli jest nienormalnie.

    > moze zacznij od
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ko
    nto_Inteligo.htm
    > oraz od www.pkobp.pl

    Ok. zacytuj mi chociaż jedną linijkę która wyjaśni mi że moje pretensje są bez
    podstawne.

    > Wyjasnilem wyzej.
    >
    > --
    Pozdrowienia
    Gabriel Sajdok

  • 19. Data: 2004-12-09 11:12:01
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > To rozumie ale:
    > Poszedłem do banku dałem sam numer rachunku. Panienka wstukała mój numer i
    > miała od razu moje dane. Na potwierdzeniu mam jak byk Moje dane nr
    rachunku,

    Miala je ale nie z Inteligo (bo w oddzialach nie maja kontaktu z rachunkami
    Inteligo).
    moze juz kiedys tam wplacales na to konto...

> [...]
    BKO PB
    > wali ludzi na Odsetki itp. Bo np. ładuje z danego dnia wpłaty na

    Nie szukaj winnych poza soba - wplaciles za pozno i tyle.
    Ale zawsze mozesz szukac tego kruczka, ze bank w wymaganym dniu pieniadze
    mial, reklamuj tak jak piszesz dalej w tym watku.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 20. Data: 2004-12-09 11:57:34
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska)

    Gabriel Sajdok napisał(a):

    > Witam.

    Witam.

    > Mam konto w inteligo. Do poniedziałku miałem spłacić sobie debet.

    A wiec pieniazki trzeba bylo wplacic w czwartek - dla bezpieczenstwa.
    Tylko trzeba myslec.

    > moje konto
    > rzeczywiście prowadzi PKO

    W przypadku kont Inteligo sprawa jest bardziej skomplikowana.... PKO
    jest wlascicielem rachunkow Inteligo i prowadzi ich obsluge, ale to nie
    znaczy, ze _masz_ konto w PKO BP.

    > i okazało się że jest to PKO BP Centrum Bankowości
    > Warszwa.

    Sama nazwa - Centrum Bankowosci - powinna dac ci do myslenia....Centrum
    Bankowosci jakiegokolwiek banku (a kazdy bank ma takie centrum)
    obsluguje tylko rozliczenia, nic poza tym.

    > Poszedłem więc piechotą do Oddziału PKO i ok 14-tej wpłaciłem pieniążki.

    No wlasnie - wczoraj sie urodziles? Gdybys je wplacil gruuubo przed
    godz. 12ta - mialbys szanse, ze zostana zaksiegowane tego samego dnia.
    Przeciez to nie byl przelew elektroniczny w ramach tego samego banku -
    to byla _wplata gotowkowa_! To troche tak, jakbys wplacil w BPH
    pieniazki, ktore mialy trafic na konto karty kredytowej prowadzonej
    przez PEKAO SA.

    > Po konsultacji telefonicznej okazało się że Konto Inteligo PKO i PKO Inteligo
    > to dwa różne konta !!!!!!!!!!

    Oczywiscie - pierwotnie konto Inteligo bylo prowadzone przez Deutsche
    Bank, ale PKO BP SA wykupilo od DB ten system dostepu kanalowego do
    wirtualnych kont (razem z kontami), stad powstala hybryda nazwy:
    Inteligo PKO. Zas konto PKO Inteligo, to nic innego, jak stare E-pko (od
    poczatku prowadzone przez Bank PKO BP SA).

    > A operacje pomiędzy tymi kontami są prowadzone przez KIR!!!!!!!!!!!!!!!!

    A gdzie przeczytales (w umowie prowadzenia rachunku), ze nie beda
    prowadzone przez KIR? A moze wystapiles z zapytaniem o sposob obiegu
    gotowki, metodologie dokonywania ksiegowan, dostales odpowiedz, w ktorej
    nie poinoformowano cie o tym, ze KIT uczestniczy w rozliczaniu twoich
    transakcji?

    KIR _nie prowadzi operacji_ - KIR prowadzi _rozliczenia_ - rowniez wplat
    gotowkowych na wirtualne konta.

    > Ludzie albo ja jestem głupi albo PKO, Inteligo czy diabli jeszcze więdzą kto -
    > nabija ludzi w butelke.!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sam sie nabiles w butelke. Teraz masz zywy przyklad, ze niewiedza
    szkodzi (czasem powoduje straty finansowe: male albo duze).

    > Powiedzcie mi proszę czy ze mną coś nie tak ??????

    Obawiam sie, ze troszke z toba jest nie tak....
    pzdr
    A.