eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2003-03-29 12:01:30
    Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    A nie możesz wysłać zwykłego pisma:
    "Proszę o zamknięcie rachunku ... i przelanie środków na rachunek ..."
    Z tego co pamiętam z regulaminu, środki przeleją po miesiącu, czy coś koło
    tego.


    --
    ______________________
    Pozdrawiam
    TS



  • 2. Data: 2003-03-29 12:45:06
    Temat: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    Wyobrazcie sobie, ze trzykrotnie prosilem o przeslanie mi wniosku o
    zamkniecie rachunku i do dnia dzisiejszego takowego nie otrzymalem natomiast
    w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna
    prowizja za kolejny miesiac. O czym to swiadczy pozostawiam bez komentarza.
    W tej sytuacji pytam czy ktos moze dysponuje formularzem wniosku o
    zamkniecie rachunku a jesli tak to bardzo prosze o przeslanie go na adres
    b...@e...strefa.pl

    Z gory serdeczne dzieki
    Krzysztof Szm.



  • 3. Data: 2003-03-29 13:04:15
    Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>


    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b6420f$6oh$1@news.onet.pl...
    > A nie możesz wysłać zwykłego pisma:
    > "Proszę o zamknięcie rachunku ... i przelanie środków na rachunek ..."
    > Z tego co pamiętam z regulaminu, środki przeleją po miesiącu, czy coś koło
    > tego.

    Chcialem wyslac na ich oryginalnym druku zeby po miesiacu sie nie okazalo,
    ze im szata graficzna nie odpowiada ale albo zle ustawilem marginesy

    pzdrwm;
    Krzysztof Szm



  • 4. Data: 2003-03-29 13:30:07
    Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
    Od: "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl>

    Poszło.



  • 5. Data: 2003-03-29 13:46:14
    Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "dead star" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b6410t$4qq$1@news.onet.pl...

    > Wyobrazcie sobie, ze trzykrotnie prosilem o przeslanie mi wniosku o
    > zamkniecie rachunku i do dnia dzisiejszego takowego nie otrzymalem
    natomiast

    W jaki sposób prosiłeś? Bo takowy formularz można zamówić u konsultanta, po
    zalogowaniu.

    Może być wysłany albo na adres e-mail albo pocztą na adres korespondencyjny.
    Może masz wpisany nieprawidłowy adres e-mail w bazie?

    > w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    > dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna

    Coś kręcisz. Takie zamówienia są zapisywane, konsultant widzi co było
    zamawiane i datę wysłania. Nie mogli "nic nie wiedzieć".

    > prowizja za kolejny miesiac. O czym to swiadczy pozostawiam bez
    komentarza.

    Nie układaj spiskowej teorii dziejów.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782


  • 6. Data: 2003-03-29 15:26:07
    Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 29 Mar 2003 13:04:15 -0000), "dead star"
    <s...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Chcialem wyslac na ich oryginalnym druku zeby po miesiacu sie nie okazalo,
    >ze im szata graficzna nie odpowiada ale albo zle ustawilem marginesy

    Nie ma wyjścia, nie może im nieodpowiadać. Wypowiadasz umowę pisemnie
    i tyle.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/


  • 7. Data: 2003-03-29 17:41:33
    Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b64844$i50$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "dead star" <s...@p...onet.pl> napisał
    w
    > wiadomości news:b6410t$4qq$1@news.onet.pl...
    >
    > > Wyobrazcie sobie, ze trzykrotnie prosilem o przeslanie mi wniosku o
    > > zamkniecie rachunku i do dnia dzisiejszego takowego nie otrzymalem
    > natomiast
    >
    > W jaki sposób prosiłeś? Bo takowy formularz można zamówić u konsultanta,
    po
    > zalogowaniu.
    I tak wlasnie zrobilem za pierwszym razem
    Po raz drugi zamowilem formularz logujac sie do systemu i wysylajac maila z
    menu pomocy
    po raz trzeci prosilem o formularz kiedy zadzwolila do mnie konsultantka z
    zapytanie o przyczyne zamykania konta
    po raz czwarty zamowilem formularz dzwoniac do konsultanta po wczesniejszym
    zalogowaniu sie

    Cala procedure zamykania konta znam bo wczesniej zamykalem konto firmowe.
    >
    > Może być wysłany albo na adres e-mail albo pocztą na adres
    korespondencyjny.
    > Może masz wpisany nieprawidłowy adres e-mail w bazie?

    Adres podalem prawidlowy bo wlasnie w tej chwili dostalem ten formularz na
    maila
    >
    > > w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    > > dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna
    >
    > Coś kręcisz. Takie zamówienia są zapisywane, konsultant widzi co było
    > zamawiane i datę wysłania. Nie mogli "nic nie wiedzieć".
    >
    > > prowizja za kolejny miesiac. O czym to swiadczy pozostawiam bez
    > komentarza.
    >
    > Nie układaj spiskowej teorii dziejów.

    To jak mozna ko inaczej skomentowac ?

    pzdrwm;
    Krzysztof SZm



  • 8. Data: 2003-03-31 08:05:19
    Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    >>w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    >>dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna
    >
    > Coś kręcisz. Takie zamówienia są zapisywane, konsultant widzi co było
    > zamawiane i datę wysłania. Nie mogli "nic nie wiedzieć".

    Mialem podobna sytuacje przy zakladaniu konta firmowego. Strasznie dlugo
    to trwalo i dzwonilem ze skargami. Za kazdym razem mowili, ze zadnej
    skargi nie maja w systemie odnotowanej. Dopiero po poinformowaniu, ze
    jesli kurier nie przyjedzie nastepnego dnia, to moga sobie konto w d*&^
    wsadzic, kurier _prawie_ przyjechal (dokladniej to przyjechal drugiego
    dnia rano zanim zdazylem sie wk*&^%$ do reszty i zadzwonic).

    Bartek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1