-
1. Data: 2003-03-29 12:01:30
Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Od: "TS" <f...@o...pl>
A nie możesz wysłać zwykłego pisma:
"Proszę o zamknięcie rachunku ... i przelanie środków na rachunek ..."
Z tego co pamiętam z regulaminu, środki przeleją po miesiącu, czy coś koło
tego.
--
______________________
Pozdrawiam
TS
-
2. Data: 2003-03-29 12:45:06
Temat: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>
Wyobrazcie sobie, ze trzykrotnie prosilem o przeslanie mi wniosku o
zamkniecie rachunku i do dnia dzisiejszego takowego nie otrzymalem natomiast
w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna
prowizja za kolejny miesiac. O czym to swiadczy pozostawiam bez komentarza.
W tej sytuacji pytam czy ktos moze dysponuje formularzem wniosku o
zamkniecie rachunku a jesli tak to bardzo prosze o przeslanie go na adres
b...@e...strefa.pl
Z gory serdeczne dzieki
Krzysztof Szm.
-
3. Data: 2003-03-29 13:04:15
Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>
Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b6420f$6oh$1@news.onet.pl...
> A nie możesz wysłać zwykłego pisma:
> "Proszę o zamknięcie rachunku ... i przelanie środków na rachunek ..."
> Z tego co pamiętam z regulaminu, środki przeleją po miesiącu, czy coś koło
> tego.
Chcialem wyslac na ich oryginalnym druku zeby po miesiacu sie nie okazalo,
ze im szata graficzna nie odpowiada ale albo zle ustawilem marginesy
pzdrwm;
Krzysztof Szm
-
4. Data: 2003-03-29 13:30:07
Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Od: "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl>
Poszło.
-
5. Data: 2003-03-29 13:46:14
Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "dead star" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6410t$4qq$1@news.onet.pl...
> Wyobrazcie sobie, ze trzykrotnie prosilem o przeslanie mi wniosku o
> zamkniecie rachunku i do dnia dzisiejszego takowego nie otrzymalem
natomiast
W jaki sposób prosiłeś? Bo takowy formularz można zamówić u konsultanta, po
zalogowaniu.
Może być wysłany albo na adres e-mail albo pocztą na adres korespondencyjny.
Może masz wpisany nieprawidłowy adres e-mail w bazie?
> w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
> dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna
Coś kręcisz. Takie zamówienia są zapisywane, konsultant widzi co było
zamawiane i datę wysłania. Nie mogli "nic nie wiedzieć".
> prowizja za kolejny miesiac. O czym to swiadczy pozostawiam bez
komentarza.
Nie układaj spiskowej teorii dziejów.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
6. Data: 2003-03-29 15:26:07
Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Dnia pewnego pięknego (Sat, 29 Mar 2003 13:04:15 -0000), "dead star"
<s...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):
>Chcialem wyslac na ich oryginalnym druku zeby po miesiacu sie nie okazalo,
>ze im szata graficzna nie odpowiada ale albo zle ustawilem marginesy
Nie ma wyjścia, nie może im nieodpowiadać. Wypowiadasz umowę pisemnie
i tyle.
--
Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
(ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)
Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/
-
7. Data: 2003-03-29 17:41:33
Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b64844$i50$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "dead star" <s...@p...onet.pl> napisał
w
> wiadomości news:b6410t$4qq$1@news.onet.pl...
>
> > Wyobrazcie sobie, ze trzykrotnie prosilem o przeslanie mi wniosku o
> > zamkniecie rachunku i do dnia dzisiejszego takowego nie otrzymalem
> natomiast
>
> W jaki sposób prosiłeś? Bo takowy formularz można zamówić u konsultanta,
po
> zalogowaniu.
I tak wlasnie zrobilem za pierwszym razem
Po raz drugi zamowilem formularz logujac sie do systemu i wysylajac maila z
menu pomocy
po raz trzeci prosilem o formularz kiedy zadzwolila do mnie konsultantka z
zapytanie o przyczyne zamykania konta
po raz czwarty zamowilem formularz dzwoniac do konsultanta po wczesniejszym
zalogowaniu sie
Cala procedure zamykania konta znam bo wczesniej zamykalem konto firmowe.
>
> Może być wysłany albo na adres e-mail albo pocztą na adres
korespondencyjny.
> Może masz wpisany nieprawidłowy adres e-mail w bazie?
Adres podalem prawidlowy bo wlasnie w tej chwili dostalem ten formularz na
maila
>
> > w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
> > dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna
>
> Coś kręcisz. Takie zamówienia są zapisywane, konsultant widzi co było
> zamawiane i datę wysłania. Nie mogli "nic nie wiedzieć".
>
> > prowizja za kolejny miesiac. O czym to swiadczy pozostawiam bez
> komentarza.
>
> Nie układaj spiskowej teorii dziejów.
To jak mozna ko inaczej skomentowac ?
pzdrwm;
Krzysztof SZm
-
8. Data: 2003-03-31 08:05:19
Temat: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Od: Bartol Partol <b...@p...c>
Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
>>w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
>>dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna
>
> Coś kręcisz. Takie zamówienia są zapisywane, konsultant widzi co było
> zamawiane i datę wysłania. Nie mogli "nic nie wiedzieć".
Mialem podobna sytuacje przy zakladaniu konta firmowego. Strasznie dlugo
to trwalo i dzwonilem ze skargami. Za kazdym razem mowili, ze zadnej
skargi nie maja w systemie odnotowanej. Dopiero po poinformowaniu, ze
jesli kurier nie przyjedzie nastepnego dnia, to moga sobie konto w d*&^
wsadzic, kurier _prawie_ przyjechal (dokladniej to przyjechal drugiego
dnia rano zanim zdazylem sie wk*&^%$ do reszty i zadzwonic).
Bartek