  • 1. Data: 2011-03-20 18:13:55
    Temat: IQP....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Nie wygląda ten wykres czasem ciekawie ?.

    http://images45.fotosik.pl/738/044318fadfad6bd9med.p
    ng

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-03-21 00:01:27
    Temat: Re: IQP....
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On Mar 20, 7:13 pm, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
    > Nie wygl da ten wykres czasem ciekawie ?.
    >
    > http://images45.fotosik.pl/738/044318fadfad6bd9med.p
    ng

    skoro o trójkątach mowa, to PZU w piątek wylazło górą z 3miesięcznej
    konsoli, i to na obrotach.

    pzdr
    Zyga

  • 3. Data: 2011-03-21 09:03:58
    Od: "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeszcze ciekawiej wygląda wykres GOADVISER z New Connect.
    Początek silnego wybicia w górę poparty informacjami i obiecującymi prognozami
    o charakterze fundamentalnym.

  • 4. Data: 2011-03-21 15:40:12
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 09:03:58 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    > Jeszcze ciekawiej wygląda wykres GOADVISER z New Connect.
    > Początek silnego wybicia w górę poparty informacjami i obiecującymi prognozami
    > o charakterze fundamentalnym.

    Wadą tej spółki (GoAdv) jest właśnie branża. Niestety podatna na wzloty i
    upadki koniunktury. W kontekscie zbliżającej się nieuchronnie bessy ryzyko
    jest spore.

    P.s.
    Że ja tego wcześniej nie widziałem ;)

  • 5. Data: 2011-03-21 15:53:03
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Do bessy jeszcze daleko, co najmniej kilka kwartałów.
    Może miałeś na myśli większą korektę ok. 15% ?
    Bessy raczej nie będzie bo w USA jest trzeci rok od wyborów prezydenckich i
    statystyki pokazują dobrą passę giełd a w zanadrzu FED szykuje prawdopodobnie
    Quantitative Easing 3.

    p.s. A czego wcześniej nie wiedziałeś ?

  • 6. Data: 2011-03-21 16:30:48
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 15:53:03 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

> [...]
    > statystyki pokazują dobrą passę giełd a w zanadrzu FED szykuje prawdopodobnie

    Nie bądź takim optymistą ;) Z QE3 na dwoje babka wróżyła. Raz piszą tak raz
    że nie. Pomyśl też o Hiszpanii. Jak tam łupnie to już nie będzie 15%.
    p.s.
    Nie WIDZIAŁEM dobrze raportów Goadvisors. Teraz już widzę i chyba wiesz co
    zrobię ;)

  • 7. Data: 2011-03-22 08:00:23
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Na serio widzisz realne przesłanki do rychłego rozpoczęcia bessy ?
    Ewentualne zaostrzenie problemów finansowych Hiszpanii jest już wliczone "w
    koszta" i nie zapoczątkuje na pewno kolejnej bessy, tylko mocniejszą korektę
    na giełdach i mocne, choć przejściowe wzmocnienie dolara a osłabienie EUR.

    Znacznie większym problemem byłoby, gdyby do problemów zadłużeniowych Grecji,
    Irlandii, Portugalii i jak większość się spodziewa wkrótce Hiszpanii dołączyły
    Włochy.
    Tutaj już by nie było żartów !!!

    Jakie widzisz przesłanki do rozpoczęcia bessy, jak rozumiem w najbliższych
    miesiącach, skoro ani rewolucja w Afryce Płn. ani katastrofa w Japonii nie
    spowodowała nawet głębszej korekty na światowych giełdach ?

  • 8. Data: 2011-03-22 10:26:19
    Od: root <m...@y...com>

    On 22 Mar, 09:00, " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > koszta" i nie zapocz tkuje na pewno kolejnej bessy, tylko mocniejsz korekt
    > na gie dach i mocne, cho przej ciowe wzmocnienie dolara a os abienie EUR.
    >
    > Znacznie wi kszym problemem by oby, gdyby do problem w zad u eniowych Grecji,
    > Irlandii, Portugalii i jak wi kszo si spodziewa wkr tce Hiszpanii do czy y
    > W ochy.
    > Tutaj ju by nie by o art w !!!
    >
    > Jakie widzisz przes anki do rozpocz cia bessy, jak rozumiem w najbli szych
    > miesi cach, skoro ani rewolucja w Afryce P n. ani katastrofa w Japonii nie
    > spowodowa a nawet g bszej korekty na wiatowych gie dach ?

    Rzeczywiście mimo oczywistych "pretekstów", giełdy zachowują się
    nadzwyczaj dobrze. Pomijając Hiszpanie, Wlochy bo wrozka nie jestem i
    nie wiem jak bedzie, pozostaje cena ropy. Niestety ta cena ma wyraźny
    negatywny wplyw na realna gospodarke. Zauwaz ropa przy aktualnej cenie
    101 dolarow naszym lokalny rynku ropa kosztuje już wiecej niz
    kosztowala w roku 2008. Co sie stanie w Polsce jesli ropa osiagnie
    cene 140 dolarow jak w 2008 a kurs złotego bedzie ciągle niski? ! To
    wcale nie musi byc kryzys swiatowy ale u nas może być juz pozamiatane,
    bo dzieki brakach w oświacie spoleczenstwa nawet nie zdazymy zaczac
    budowy el. jądrowych a dzieki nieudolnosci polityki zagranicznej
    zlikwidujemy sobie kopalnie wegla bo za duzo smrodzą w UE.

    Z drugiej strony mamy jednak QE.
    QE to obdarowywanie banków płynnością, która najczęściej
    wykorzystywana jest na spekulację na ogromną skalę a niekoniecznie na
    inwestycje realne. To powinno doprowadzić w teorii do bańki i
    kolejnego załamania systemu kredytowania (czego w zasadzie powinnismy
    sobie zyczyc)
    Kwestią otwartą jest jednak ktora z tych sił przeważy (QE czy ropa).

  • 9. Data: 2011-03-26 07:44:37
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > http://images45.fotosik.pl/738/044318fadfad6bd9med.p
    ng

    Wczoraj ładne czyszczenie stopów

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ad5d134ac2
    a756d3.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-03-26 07:50:25
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >skoro o trójkątach mowa, to PZU w piątek wylazło górą z 3miesięcznej
    >konsoli, i to na obrotach.

    Wlazło nazat skąd wylazło ....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ffcbd7e38e
    cf9b89.html