  • 1. Data: 2006-04-21 16:36:02
    Temat: Ibanator ?
    Od: "zaemka" <z...@w...pl>

    Witanie,

    nie działa link do pobrania programu,
    może ktoś ma wiedzę na ten temat lub
    podeśle mi na email.

    pozdrawianie: zaemka

  • 2. Data: 2006-04-21 17:43:00
    Temat: Re: Ibanator ?
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    zaemka napisał(a):
    > Witanie,
    >
    > nie działa link do pobrania programu,
    > może ktoś ma wiedzę na ten temat lub
    > podeśle mi na email.

    Ostatnio tez go szukalem. Wiekszosc linkow nie dzialala, ale znalazlem
    jeden (na 5 stronie wynikow googla [nie wykluczam, ze jest tez gdzies
    wczesniej]) :

    http://tiny.pl/grct

    --
    elephanto

  • 3. Data: 2006-04-21 18:10:51
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    zaemka napisał(a):

    > Witanie,
    >
    > nie działa link do pobrania programu,
    > może ktoś ma wiedzę na ten temat lub
    > podeśle mi na email.
    >
    > pozdrawianie: zaemka

    Jak nie znajdziesz to daj znać. Wystawię na publicznym serwerze

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-04-21 19:02:44
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Jak nie znajdziesz to daj znać. Wystawię na publicznym serwerze

    Czy ja jestem niewidzialny (i moje posty tez)? :-)

    --
    elephanto

  • 5. Data: 2006-04-21 20:20:24
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    elephanto napisał(a):

    > Czy ja jestem niewidzialny (i moje posty tez)? :-)

    Widzialny, ale gdyby autor wątku z jakiś przyczyn nie znalazł programu
    (wyłączyli tiny, pad serwera, wojna) to chętnie pomogę

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-04-21 21:12:57
    Od: "zaemka" <z...@w...pl>

    > Ostatnio tez go szukalem. Wiekszosc linkow nie dzialala, ale znalazlem
    > jeden (na 5 stronie wynikow googla

    Witanie,

    googlałem ale widocznie przegapiłem,
    więc: