  • 11. Data: 2012-11-14 12:53:28
    Temat: Re: Idea Bank - nowy poziom spamu
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > no odejmij sobie podatek od 7% i wyjdzie 5,67% netto

    a dlaczego mi wychodzi 5.8823? to jest 19 procent, nie?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 12. Data: 2012-11-14 17:50:36
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Spróbuj jeszcze raz. 7 razy 0,81.

  • 13. Data: 2012-11-14 19:46:32
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    >Spróbuj jeszcze raz. 7 razy 0,81.

    a sprobuj 7/1.19 :)

  • 14. Data: 2012-11-14 21:27:38
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Nie wiem na co to jest wzór, ale obliczyłeś podatek w wysokości około 16%. Czyli
    bzdurę.

    Polecam: http://www.obliczanieprocentow.pl/

    Ponadto bank nie daje 7% tylko lokatę na 5,67%.

  • 15. Data: 2012-11-14 22:30:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-11-14 21:27, Konfabulator pisze:
    > Nie wiem na co to jest wzór, ale obliczyłeś podatek w wysokości około 16%. Czyli
    bzdurę.

    > Polecam: http://www.obliczanieprocentow.pl/
    >
    > Ponadto bank nie daje 7% tylko lokatę na 5,67%.

    jest to poliso-lokata z oprocentowanie 7% jak na lokacie bankowej czyli
    netto 5,67% na 12 m-cy, min. kwota to 10.000 zł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2012-11-14 23:24:04
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    To jeszcze dopisz ile według regulaminu trwa zwrot kasy z tego ubezpieczenia i
    przelicz, jak to obniża oprocentowanie.

  • 17. Data: 2012-11-15 20:38:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 16:24:25 +0100, Matt napisał(a):

    > Wkrótce kończą mi się lokaty w Idea Banku, oczywiście ich sprzedawcy
    > wydzwaniają do mnie. Ignoruję te telefony, bo nie chce mi się z nimi
    > gadać. W efekcie przysłali mi maila o treści:
    >
    > "W nawiązaniu do Pańskiej wiadomości próbowaliśmy się kilkukrotnie
    > kontaktować pod numerem telefonu komórkowego podanym w systemie. Bardzo
    > prosimy o kontakt telefoniczny z infolinią pod numerem telefonu 22 101
    > 10 10 lub 801 999 111 w celu uzyskania odpowiedzi na zadane pytania."
    >
    > Żadnej wiadomości im nie wysyłałem, żadnego pytania im nie składałem.
    >

    > Matt

    Klasyczna socjotechnika :) Już chyba od jakiegoś czasu tak robią.

    --
    xbartx