  • 1. Data: 2012-05-07 11:20:43
    Temat: Idea bank, debilny jeszcze bardziej.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Debilny bank zwrócił mi własnie pieniądze z lokat.

    Adres nadawcy podany w przelewie przez Debilny Bank jest całkiem po nowemu:.

    Nie: os. Centrum B 20/15

    Nie: Centrum B 20/15

    Teraz jest: ul.os. Centrum B 20/15

    Teraz to dopiero "dojebali do pieca". Teraz przelew z żadnego banku nie ma chyba
    szans weryfikacji. Mieszkam teraz na ulicy i na osiedlu.

    Ch im w d.

  • 2. Data: 2012-05-07 15:44:43
    Temat: Re: Idea bank, debilny jeszcze bardziej.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 May 2012 11:20:43 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    >
    > Teraz to dopiero "dojebali do pieca". Teraz przelew z żadnego banku nie
    > ma chyba szans weryfikacji. Mieszkam teraz na ulicy i na osiedlu.

    A poszło o głupie 'os' :)
    No jakby nie patrzeć chyba się projektanci, tych poprawek do weryfikacji,
    sami w czarną dupę wpuścili.
    Normalnie teraz ten temat/materiał się nadaje elegancko do TV hi hi.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-05-07 15:49:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Albo może Idebank nie lubi blokersów ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-05-07 16:06:55
    Od: Paweł Sikora <p...@a...krakow.pl>

    xbartx wrote:

    > A poszło o głupie 'os' :)
    > No jakby nie patrzeć chyba się projektanci, tych poprawek do weryfikacji,
    > sami w czarną dupę wpuścili.
    > Normalnie teraz ten temat/materiał się nadaje elegancko do TV hi hi.

    a jak ktos mieszka przy alejach, a nie na ulicy/osiedlu? :)

  • 5. Data: 2012-05-07 17:16:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 07 May 2012 16:06:55 +0200, Paweł Sikora napisał(a):

    > a jak ktos mieszka przy alejach, a nie na ulicy/osiedlu? :)

    To jeszcze projektanci potrafią ogarnąć (jak też "plac"). Ale nie
    widziałem jeszcze systemu, gdzie na liście rozwijalnej byłoby np.
    "wybrzeże" (a jest takowe we Wrocławiu i mieszkają tam ludzie).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2012-05-07 19:12:00
    Od: kompek <k...@s...pl>

    > To jeszcze projektanci potrafią ogarnąć (jak też "plac"). Ale nie
    > widziałem jeszcze systemu, gdzie na liście rozwijalnej byłoby np.
    > "wybrzeże" (a jest takowe we Wrocławiu i mieszkają tam ludzie).

    i dlatego system nie powinien porownywac znak po znaku, tylko liczyc
    jakis wspolczynnik podobienstwa, np. ile ciagow z jednego tekstu
    znajduje sie w drugim i jesli ow wspolczynnik jest wiekszy niz iles tam
    akceptowac, a w innym znow przedziale slac do interfejsu bialkowego,
    dopiero jesli nic sie nie zgadzac odrzucac

    np.

    tekst A ul. Malinowa 7B/10

    tekst B ulica Malinowa 7-B 10

    sprawdzamy czy w tekscie B znajduja sie ciagi

    Malinowa
    7B
    10

    (powiedzmy ze ul. i ulica odrzucamy jako znany fragment do pominiecia, a
    w ciagu B pomijamy znak -)

    itd. itd.

    pewnie latwo wymyslic jak to powinno dzialac, by ryzyko bledu bylo male
    i nie odrzucalo niepotrzebnie przelewow

    tym bardziej, ze czesto stosuje sie tez pewnie rozne skroty w nazwach ulic

    np. ul. M.Kopernika a "ul. Mikolaja Kopernika"

  • 7. Data: 2012-05-07 19:36:56
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    >i dlatego system nie powinien porownywac znak po znaku, tylko liczyc

    a nie lepiej upraszczac, zamiast komplikowac?
    jak bank nie chce kasy, to niech jej nie bierze, zamiast wymyslac durnoty

  • 8. Data: 2012-05-07 19:43:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "brum" <s...@n...berdyczow> writes:

    > a nie lepiej upraszczac, zamiast komplikowac?
    > jak bank nie chce kasy, to niech jej nie bierze, zamiast wymyslac durnoty

    A przyszło Ci do głowy, że ktoś zmusza bank do tego rodzaju zachowania?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 9. Data: 2012-05-07 19:57:07
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > To jeszcze projektanci potrafią ogarnąć (jak też "plac"). Ale nie
    > widziałem jeszcze systemu, gdzie na liście rozwijalnej byłoby np.
    > "wybrzeże" (a jest takowe we Wrocławiu i mieszkają tam ludzie).

    Są jeszcze ciekawsze obiekty fizjograficzne: Szosa, Wyspa, Nabrzeże (nie
    mylić z wybrzeżem), Rondo. Albo taki rynek: w Łowiczu jest Rynek
    Kilińskiego, Rynek Kościuszki, a we Wrocławiu jest Rynek sam w sobie,
    bez nazwy, bo jest jeden, ale adresy ma Rynek X (to, co dookoła) i Rynek
    Ratusz X (to, co w środku). A jak mają zapisać adres ludzie mieszkający
    w miejscowościach podzielonych na jednostki fizjograficzne a bez poczty, np.

    ul. Szczecińska 100
    Zieleniewo
    78-100 Kołobrzeg

    hę?

    Oni nie mają szans na lokatę w IdeaBanku!

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2012-05-07 19:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@y...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Teraz to dopiero "dojebali do pieca". Teraz przelew z żadnego banku
    > nie ma chyba szans weryfikacji. Mieszkam teraz na ulicy i na osiedlu.

    na czym polega problem z tą weryfikacją?
    Wydawało mi się, że dotychczas sprawdzały to jakieś pojedyncze banki (nie
    wiadomo zreszta, po co)
    Skoro orbi to idea i to tak nieudacznie - zlikwidujcie u nich kilkaset kont
    - szybko pospacerują po zagubiony zdrowy rozsądek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy