  • 1. Data: 2012-07-09 07:43:20
    Temat: Idea do 7% do 13.07
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    Idea Bank proponuje lokatę drużynową - do 7% na 4 miesiące, link:
    http://www.ideabank.pl/indywidualni_druzynowa

    Wygląda na to, że liczą się dyspozycje :-), a nie opłacone lokaty. Ale na minus -
    liczba klientów a nie lokat.....

    Cyt: 'Lokata z oprocentowaniem stałym 6% w skali roku na 4 miesiące. Bank podwyższy
    oprocentowanie wszystkich lokat w zależności od ilości złożonych dyspozycji w okresie
    od 9 lipca do 13 lipca 2012 r. przez łączną liczbę Klientów. Maksymalne
    oprocentowanie lokaty wynosi 7,0% w skali roku, gdy minimum 30001 Klientów złoży
    dyspozycję założenia lokaty. Informacja o ostatecznej wysokości oprocentowania Lokaty
    zostanie przekazana Klientom pocztą elektroniczną w dniu 14 lipca 2012r. Minimalna
    kwota lokaty to 1000 zł, maksymalna - 1000000 zł. Oferta ważna do dnia 13 lipca
    2012r.'

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 2. Data: 2012-07-09 07:50:51
    Temat: Re: Idea do 7% do 13.07
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-07-09 07:43, MrMrooz pisze:
> [...]
    kwota lokaty to 1000 zł, maksymalna - 1000000 zł. Oferta ważna do dnia 13 lipca

    No cóż - zakładamy :)
    Zobaczymy ile wyciągniemy i wtedy zdecydujemy, czy wpłacamy :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2012-07-09 08:12:36
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Wygląda na to, że liczą się dyspozycje :-), a nie opłacone lokaty. Ale na
    minus - liczba klientów a nie lokat.....

    ---

    W bajki wierzysz? Wiadomo, że procent będzie taki jaki sobie sami ustalą. To
    zalezy tylko od tego jak bardzo potrzebne im są te pieniądze.
    A jak to sprawdzisz ilu klientów złożyło wnioski?
    Najlepiej to widać w lokatach "na wyścigi". Raz jest: "zostało 500 lokat", a
    za chwilę "zostało 1200"

    Jasne , ze złożę wniosek, ale kasę dostaną dopiero po 14-stym, jak się
    postarają.

  • 4. Data: 2012-07-09 08:44:46
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 9 Lip, 08:12, "wiatrak" <w...@y...pl> pisze:
> [...]
    > za chwilę "zostało 1200"
    >
    > Jasne , ze złożę wniosek, ale kasę dostaną dopiero po 14-stym, jak się

    Ode mnie nie dostaną - nie widzę tu nic lepszego od aukcji lokat w
    Mille

  • 5. Data: 2012-07-09 08:46:39
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-07-09 08:12, wiatrak pisze:

> [...]
    > na minus - liczba klientów a nie lokat.....
    >

    > Jasne , ze złożę wniosek, ale kasę dostaną dopiero po 14-stym, jak się

    Dostaną 27-go, jeśli "nie wyjdą" aukcje w Mille zapadające 26-go :)
    Zdążymy, zdąży...

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2012-07-09 08:55:17
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 09.07.2012 o 08:46 maruda <m...@n...com> pisze:

    > Dostaną 27-go, jeśli "nie wyjdą" aukcje w Mille zapadające 26-go :)
    > Zdążymy, zdąży...

    Skoro juz o akcjach, to skladajcie w tym tygodniu ofert ponizej 7,25% pls.
    Ostatnie 2 tygodnie maksymalnie na 7,3% mi weszlo...

    MK

  • 7. Data: 2012-07-09 09:13:39
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-07-09 08:55, MK pisze:

    > Skoro juz o akcjach, to skladajcie w tym tygodniu ofert ponizej 7,25%
    > pls. Ostatnie 2 tygodnie maksymalnie na 7,3% mi weszlo...
    Coś Ci zjadło i sensu nie łapię.
    Ciesz sie, to i tak dobrze :)

    Policz ile popłyniesz (na ile spadnie RRSO) jeśli się zagapisz i nie
    wylejesz piątek.

    > MK
    Dobrze, że to nie giełda, bo "zmowa", "manipulowanie rynkiem" i smutni
    panowie z kajdankami... ;)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2012-07-09 09:51:02
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 09.07.2012 o 09:13 maruda <m...@n...com> pisze:

    > Coś Ci zjadło i sensu nie łapię.

    Jednak zlapales...

    > Ciesz sie, to i tak dobrze :)

    Cieszylbym sie z 8% :).

    > Policz ile popłyniesz (na ile spadnie RRSO) jeśli się zagapisz i nie
    > wylejesz piątek.

    Juz sobie ustawiam przelew na odpowiedni rachunek ;)

    MK

  • 9. Data: 2012-07-09 09:56:26
    Temat: Re: Idea do 7% do 13.07 (a aukcje Mille)
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-07-09 09:51, MK pisze:

    > Juz sobie ustawiam przelew na odpowiedni rachunek ;)

    Sprawdzałeś, czy przejdzie?
    Bo jeśli "wychodzące" przetwarzają przed "wewnątrzbankowymi" (jak w EB
    nie przymierzając, qjm), to może być odrzucony z powodu braku środków... :(

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 10. Data: 2012-07-09 16:20:10
    Od: Oli <O...@a...com>

    maruda napisał:

    > No cóż - zakładamy :)
    > Zobaczymy ile wyciągniemy i wtedy zdecydujemy, czy wpłacamy :)

    Optymistycznie wyciągnie na 6.15%, czyli 1000-2000 klientów od 9 do 13.07.
    30000 klientów w tym czasie można sobie między bajki włożyć.

    Masz rację, zakładamy a potem oni się zdziwią, że tylko 100 ;) klientów wpłaciło im
    lokaty.

    --
    Oli