  • 11. Data: 2012-07-09 17:19:05
    Temat: Re: Idea do 7% do 13.07
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    MrMrooz <z...@g...pl> napisał(a):
    < ...

    A drugi minus:
    Ostateczna liczba klientów ogłaszana (ex cathegra) na końcu terminu,
    a nie codziennie, jak to było z ofertami "lokat na wyścigi",
    już wiele razy ogłaszane przez inne banki.

  • 12. Data: 2012-07-09 17:25:42
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    MrMrooz <z...@g...pl> napisał(a):

    ..
    > Wygląda na to, że liczą się dyspozycje :-), a nie opłacone lokaty=
    > .. Ale na minus - liczba klientów a nie lokat.....
    ..

    A drugi minus:
    Ostateczna liczba klientów ogłaszana będzie (ex cathegra) na końcu terminu,
    a nie codziennie, jak to było z ofertami "lokat na wyścigi",
    już wiele razy wprowadzane przez inne banki.

  • 13. Data: 2012-07-09 17:32:01
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@g...pl> napisał(a):

    > A drugi minus:
    > Ostateczna liczba klientów ogłaszana będzie (ex cathegra) na końcu
    > terminu, a nie codziennie, jak to było z ofertami "lokat na wyścigi",
    > już wiele razy wprowadzane przez inne banki.

    A skąd takie info? Na stronie na bieżąco pokazują. Na ten moment 411. Rano
    ja zajrzałem, było coś koło 150

    TOP

  • 14. Data: 2012-07-09 18:09:29
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    MrMrooz <z...@g...pl> napisał(a):

    > Idea Bank proponuje lokat=EA dru=BFynow=B1 - do 7% na 4 miesi=B1ce, link:
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_druzynowa

    Gdzie wcięło resztę 12 wątków?

    Ze spisu wątków: "Idea do 7% do 13.07 (13)"

  • 15. Data: 2012-07-09 18:12:33
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

  • 16. Data: 2012-07-09 18:37:06
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-09 18:12, Zbigniew Demidowicz pisze:
    > A drugi minus:
    > Ostateczna liczba klientów ogłaszana (ex cathegra) na końcu terminu,

    Gościu, wyhamuj proszę... Piąty raz to czytam (z błędem ort.), w tym już
    z komentarzem, że nieprawda... :)
    No i sprawdź, czy z kodowaniem jesteś koszerny.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 17. Data: 2012-07-11 17:00:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Skoro juz o akcjach, to skladajcie w tym tygodniu ofert ponizej 7,25%
    > pls. Ostatnie 2 tygodnie maksymalnie na 7,3% mi weszlo...

    CHyba nie rozumiem. NIe zjadło ci "nie" wjednym miejscu?

    KJ

    Nobody knows what goes between his cold toes and his warm ears.
    -- Roy Harper

  • 18. Data: 2012-07-12 09:21:39
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > A drugi minus:
    > Ostateczna liczba klientów ogłaszana (ex cathegra) na końcu terminu,
    > a nie codziennie, jak to było z ofertami "lokat na wyścigi",
    > już wiele razy ogłaszane przez inne banki.

    W ogóle to "dziecinada". Dali by od razu te 6,3 czy 6,4, a oni bawią się jakby
    byli w przedszkolu. Myślą, że ktoś poleci do nich od razu z kasą, bo uwierzy w
    to 7%?
    I tak nie mam w tej chwili luźnej kasy , to mnie to nie dotyczy, ale smieszą
    mnie te dziecinne zagrywki. Przecież to wszystko już przerabialiśmy w klonach, w
    dawnych "lokatach wspólnych". A ponoć "nie wchodzi sie dwa razy do tej samej
    rzeki".