  • 1. Data: 2011-04-30 19:57:48
    Temat: Idea, potwierdzenie założenia lokaty.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Bawiłem się już w Open Finance i Getin Online, natomiast nie miałem do tej
    pory przyjemności z Idea Bankiem. W końcu zdecydowałem się załozyć kilka
    lokat w tym kolejnym dziecku Czarneckiego.
    W czwartek rano pierwszą sesją poszły przelewy wg wniosków. Niestety
    wyjechałem i nie mam w tej chwili dostępu do loginu w Idea bank. Nie mogę
    sie więc zalogować i sprawdzić czy sa załozone lokaty.
    Loguję się natomiast do poczty, w której są wnioski, ale nie ma dalej
    emaili potwierdzajacych załozenie lokaty.

    Czyżby Idea Bank nie wysyłał takich maili? Jest sobota wieczór, to chyba juz
    powinny być.

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-04-30 20:29:04
    Temat: Re: Idea, potwierdzenie założenia lokaty.
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > emaili potwierdzajacych załozenie lokaty.
    > Czyżby Idea Bank nie wysyłał takich maili? Jest sobota wieczór, to chyba

    Nie wysyla, i IMHO slusznie
    bo i wlasciwie po co spamowac skrzynke ;)
    W celu zamówienia papierowego potwierdzenia należy zalogować się do systemu
    www.ideabank.pl
    i kliknąć przycisk "zamów potwierdzenie" w szczegółach konkretnej lokaty.
    Na stronie internetowej www.ideabank.pl znajdują się informacje na temat
    aktualnego stanu
    posiadanych przez Państwa produktów finansowych, mogą tam też Państwo złożyć
    wnioski o kolejne.
    W razie pytań zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem 801 999 111 lub
    22 101 10 10.