  • 1. Data: 2012-11-08 20:43:08
    Temat: Ideabank - co za syf?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    1.
    Może mnie jakiś uczony webmaster oświeci, dlaczego jeśli otwieram stronę
    logowania tego badziewia ( https://secure.ideabank.pl/ ), to mi komputer
    zamar-za na minutę i głupie dźwięki wydaje jak próbuję jakiś klawisz
    stuknąć?

    2.
    Przebrnąwszy przez powyższe próbuję założyć jakąś lokatę i widzę, że
    wniosek ważny do 8.11.2012. (Hint: dzisiaj jest 8.11.2012, a godzina
    jest 20:40 i elixiry już śpią). Czy oni się z ch.. na łby pozamieniali?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-11-08 20:52:49
    Temat: Re: Ideabank - co za syf?
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 20:43:08 +0100, SQLwiel napisał(a):

> [...]
    > logowania tego badziewia ( https://secure.ideabank.pl/ ), to mi komputer
    > zamar-za na minutę i głupie dźwięki wydaje jak próbuję jakiś klawisz

    moze masz nieaktualne wersje flesza, javy czy tez niekompatybilna
    przegladarke, czycus... u mnie ok.

    --
    jg

  • 3. Data: 2012-11-08 21:04:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:
> [...]
    > logowania tego badziewia ( https://secure.ideabank.pl/ ), to mi komputer
    > zamar-za na minutę i głupie dźwięki wydaje jak próbuję jakiś klawisz

    nic mi nie pika. zainwestuj w antywirusa.

  • 4. Data: 2012-11-08 21:08:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > logowania tego badziewia ( https://secure.ideabank.pl/ ), to mi komputer
    > zamar-za na minutę i głupie dźwięki wydaje jak próbuję jakiś klawisz

    Wyjątkowo nie Idea, tylko PEBKAC :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2012-11-08 22:07:57
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-08 21:08, Borys Pogoreło pisze:

    > Wyjątkowo nie Idea, tylko PEBKAC :)

    Skoro jesteś tego tak pewien i będzie Ci się chciało, to możemy się
    umówić na jakimś czacie i na bieżąco to przetestować. To nie był
    przypadek odosobniony, a reprodukowalny. Na co najmniej 2 komputerach i
    2 różnych Windach (VHB i XPH).

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 6. Data: 2012-11-08 22:14:12
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 8 Lis, 22:08, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

> [...]
    > umówić na jakimś czacie i na bieżąco to przetestować. To nie był
    > przypadek odosobniony, a reprodukowalny. Na co najmniej 2 komputerach i

    Nie wiem jak było, kiedy pisałeś, ale obecnie otwiera mi się w 0,29
    sek. bez pierdzenia (7 x64).