eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdeabank - karta - odmowa autoryzacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2011-09-26 17:48:58
    Temat: Re: Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2011-09-25 10:58, Ya pisze:
    > O kurcze, to jakaś grubsza sprawa!
    > ale co, nikt oprócz mnie nie doświadczył odmowy autoryzacji? No chyba że
    > jestem jedynym posiadaczem konta w IDEABANKU? na pl.biznes.banki ;)
    >
    > Pozdrawiam. Ya
    >
    Ja miałem to samo w getinbanku, dla mnie to nowosc (w mbanku nigdy mi sie to nie
    zdażyło w ciągu paru lat).

    --
    pozdrawiam
    Ralf


  • 12. Data: 2011-09-26 18:48:39
    Temat: Re: Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ralf <g...@g...pl> napisał(a):

    > W dniu 2011-09-25 10:58, Ya pisze:
    > > O kurcze, to jakaś grubsza sprawa!
    > > ale co, nikt oprócz mnie nie doświadczył odmowy autoryzacji? No chyba że
    > > jestem jedynym posiadaczem konta w IDEABANKU? na pl.biznes.banki ;)
    > >
    > Ja miałem to samo w getinbanku, dla mnie to nowosc (w mbanku nigdy mi sie to
    > nie zdażyło w ciągu paru lat).
    >

    Kiedy to miałeś?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 13. Data: 2011-09-26 20:46:32
    Temat: Re: Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-09-25 10:58, Ya pisze:
    > Ya<z...@g...pl> napisał(a):
    >
    >> Karta Mbankowa poszła od kopa. Czy Czarnecki uciekł
    >> z moją kasą? Ktoś coś wie co z kartami IDEABANK?
    >
    > Dostałem odpowiedź z Ideabanku:
    >
    > ..Uprzejmie informuję, iż problem z kartami został rozwiązany, ale w wyniku
    > awarii musiały zostać wygenerowane nowe kody zabezpieczające dla bankomatów
    > oraz terminali. Firmy zostały o tym poinformowane aby zaktualizować te kody,
    > lecz jeszcze nie wszystkie tego dokonały, dlatego karta w większości miejsc
    > działa, ale w niektórych miejscach wciąż występują problemy. Prosimy uzbroić
    > się w cierpliwość ponieważ wkrótce problem powinien zostać w pełni rozwiązany.
    > W imieniu banku pragnę przeprosić za zaistniałą sytuację...

    Nowe kody, to oni mogą sobie wygenerować tylko dla swoich urządzeń. Jest
    tylko kilka firm, które mają swoje terminale na rynku i to one zmieniają
    kody. Chyba, że wysłali info do np Polcarda i wygenerował nowe klucze
    szyfrujące, ale wtedy ta karta nie działała by na żadnym terminalu
    Polcarda. Polcarda podaję jako przykład, nie wiem, kto Lidla obsługuje.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1