  • 1. Data: 2004-12-04 11:00:15
    Temat: Idealna?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    No właśnie, jakie cechy powinna mieć idealna karta kredytowa?:)
    Długi grace perdiod, niskie oprocentowanie, niska opłata za wydanie,
    bezpłatny podgląd (internet/call center), coś jeszcze Wam przychodzi
    na myśl?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 2. Data: 2004-12-04 11:30:57
    Temat: Re: Idealna?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-04 12:00, kiedy Marcin Nowakowski
    napisał(a) co następuje:
> [...]
    > Długi grace perdiod, niskie oprocentowanie, niska opłata za wydanie,
    > bezpłatny podgląd (internet/call center), coś jeszcze Wam przychodzi na

    Bezpłatne przelewy traktowane jako transakcje bezgotówkowe.
    Bezpłatne lub bardzo tanie ubezpieczenia: na wypadek utraty karty,
    bagażu, zakupów, zdrowotne itp. (z moich najbliżej jest do tego ideału
    Masterowi National Geographic)
    Bogata oferta rabatowa (choćby taka jak dla kart gold w Citi, ale BPH
    tyż nie jest złe).
    Ładna powinna być też (znowu Master od Raiffeisena)
    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 3. Data: 2004-12-04 11:37:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-04 12:30, Użytkownik yayco napisał:

    > Bezpłatne lub bardzo tanie ubezpieczenia: na wypadek utraty karty,
    > bagażu, zakupów, zdrowotne itp. (z moich najbliżej jest do tego ideału
    > Masterowi National Geographic)

    Bezpłatne wydanie w przypadku kradzieży?

    > Ładna powinna być też (znowu Master od Raiffeisena)

    To już chyba lepiej żeby można było samemu wybrać nadruk na niej.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-12-04 11:40:55
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
> [...]
    > Długi grace perdiod, niskie oprocentowanie, niska opłata za wydanie,
    > bezpłatny podgląd (internet/call center), coś jeszcze Wam przychodzi

    Witam

    Znam tylko jedna na prawde wazna ceche: Nie powinna to byc w zadnym wypadku
    karta ubezpieczona przez zewnetrznego ubezpieczyciela. Bank powinien
    _natychmiast_ wycofywac reklamowana trasakcje bez procesu reklamacji. To
    umozliwi Ci funkcjonowanie za granica lub powrot do domu w przypadku, gdy
    transakcja ktorej nie wykonales pozostawi Cie na przyklad w Londynie ( dokad
    samolot w obie strony kosztuje w tanich liniach 200 PLN a z dnia na dzien w
    Locie albo BA znaaaaacznie wiecej ) bez grosza przy duszy.

    Dodatkowo:
    - bezplatne wydanie poza granicami kraju karty zastepczej w miejsce
    zagubionej
    - rozliczanie transakcji za granica w walucie w ktorej najczesciej
    bedziesz robil zakupy ( Euro w Europie, $ w USA )
    Co do oprocentowania - wynosi zero % jezeli splacasz w terminie, grace
    periods sa zblizone.

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2004-12-04 11:41:36
    Od: "marcin-99" <m...@t...pl>

    Witam.
    Dla tych ktorzy chcieli by troche pozarabiac: http://nazbieraj.w.interia.pl

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cos5bv$tdj$1@news.dialog.net.pl...

  • 6. Data: 2004-12-04 13:44:43
    Od: yayco <i...@s...com>

    Był(a) to - jak się zdaje- sobota, cyfrowe zegarki pokazywały, jak raz,
    12:37,kiedy Marcin Nowakowski napisał(a):

    > To już chyba lepiej żeby można było samemu wybrać nadruk na niej.

    Jeżeli masz na myśli wybór z kilku obrazków, to karta National Geograohic
    właśnie tak ma

  • 7. Data: 2004-12-04 13:57:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-04 14:44, Użytkownik yayco napisał:

    > Jeżeli masz na myśli wybór z kilku obrazków, to karta National Geograohic
    > właśnie tak ma

    Mam na myśli to, że idziesz do Banku ze zdjęciem kota/psa/rybki/etc.,
    czekasz jakiś tam czas i dostajesz piękną, nową kartę z wizerunkiem
    n.p. teściowej ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2004-12-04 14:14:09
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Żeby sama się spłacała :)

    Darek

  • 9. Data: 2004-12-04 14:20:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-04 14:57, kiedy Marcin Nowakowski
    napisał(a) co następuje:

    > Mam na myśli to, że idziesz do Banku ze zdjęciem kota/psa/rybki/etc.,
    > czekasz jakiś tam czas i dostajesz piękną, nową kartę z wizerunkiem n.p.
    > teściowej ;

    To z racji kosztów wydaje mi się mało możliwe, choć pewnie jakieś Signie
    albo i Platiniumy tak mają. Nie wydaje mi się, żeby robili to dla
    masówki, boć przecież trochę to co innego niż nadrukowanie zdjęcia (co
    widać po zdjęcia jakości).
    Ale co do zasady, to tak, chciałbym mieć taką kartę.

  • 10. Data: 2004-12-04 14:27:19
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    To co. Może małe podsumowanko.
    A może ktoś na swojej stronie (Michał?) zrobi ankietę ze wszystkimi cechami
    i każdy będzie mógł zagłosować np. na max. 5. Podsumujemy i banki będą
    wiedziały o co Nam chodzi ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret