  • 1. Data: 2004-07-26 14:46:34
    Temat: Idealne narzędzie pracy dla bankowca
    Od: "RECORDIC - Rejestrator Rozmow Telefonicznych" <b...@r...pl>

    Polecamy idealne narzędzie pracy dla każdego bankowca i nie tylko.

    Oto nowy produkt na rynku, którym jest rejestrator rozmów telefonicznych, o
    nazwie handlowej RECORDIC.

    Cena tylko 299 zl z VAT i kosztami dostawy.

    Zapraszamy do zakupu i zapraszamy handlowcow.

    Szczegoly na http://www.recordic.pl

    Zespol NetInvest

  • 2. Data: 2004-07-26 18:07:05
    Temat: Re: Idealne narzędzie pracy dla bankowca
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 26 Jul 2004 16:46:34 +0200, "RECORDIC - Rejestrator Rozmow
    Telefonicznych" <b...@r...pl> wrote:

    >Oto nowy produkt na rynku, którym jest rejestrator rozmów telefonicznych, o
    >nazwie handlowej RECORDIC.

    Jaki jest numer homologacji?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-07-26 18:39:48
    Od: "Paweł" <n...@n...pl>

    Od 2 lat nie ma obowiązku homologacji urządzeń telefonicznych

    a na marginesie to takie urządzenie - na allegro można kupić w granicach 30
    zł razem z kosztami wysyłki - coprawda bez bajeranckiego programu do
    nagrywania ale takich programów freeware można znaleźć na kopy -
    najwidoczniej ktoś postanowił ładnie opakować proste urządzenie i po takiej
    przebudowie sporo drożej sprzedać

  • 4. Data: 2004-07-26 21:03:09
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Szczegoly na http://www.recordic.pl

    najbardziej kretynsko zrobiona strona jaka widzialem;

  • 5. Data: 2004-07-28 08:59:45
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    > najbardziej kretynsko zrobiona strona jaka widzialem;

    stronka jak stronka ale Pan Szymon i Pani Jola w przykładach zastosowań to
    dopiero kretyństwo... ;)

    AI

  • 6. Data: 2004-07-29 22:03:03
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > stronka jak stronka ale Pan Szymon i Pani Jola w przykładach zastosowań to
    > dopiero kretyństwo... ;)

    no i juz wiem, ze 'wyszukani' kretyni znaja jave :),
    eh...