  • 11. Data: 2011-04-09 09:49:40
    Temat: Re: Idiotyzm ?
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-08 19:42, Seba pisze:
    > Użytkownik "Zakarm"<t...@s...com> napisał w wiadomości

    > tylko nie pisz potem pytań dlaczego mi karta nie zadziałała (w terminalu
    > offline po takiej "aktywacji" nie zapłacisz - bo nie masz PINu offline). Tu
    > nie chodzi o aktywacje jako taką tylko o ściągnięcie skryptu PIN synchro na
    > chip'a

    Ty juz nie jaraj tego swinstwa.

  • 12. Data: 2011-04-09 09:51:06
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-09 00:05, Krystek pisze:

    > W BZWBK i Kredyt Banku na chipowych jest tak samo. To znaczy lepiej
    > aktywować w ichnich bankomatach, żeby się PIN zweryfikował z centrum
    > autoryzacji.
    >
    > K.

    Nastepny przyglup. A co za roznica w jakim bankomacie bedziesz ja
    aktywowal ? Bankomat nie przeprowadza werryfikacji a centrum danego banku .

  • 13. Data: 2011-04-09 10:57:30
    Od: "Seba" <a...@...pl>

    > Ty juz nie jaraj tego swinstwa.

    jesli terminal sie nie polączy (a wiele terminalow np w UK tego nie zrobi w
    takiej sytuacji) a na karcie na CVM jest PIN offline przed podpisem to nie
    zaplaci jesli nie ma ściągniętego PIN na chip.

  • 14. Data: 2011-04-09 13:55:24
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-09 12:57, Seba pisze:
> [...]
    > takiej sytuacji) a na karcie na CVM jest PIN offline przed podpisem to nie
    > zaplaci jesli nie ma ściągniętego PIN na chip.

    Co ty pierdolisz PIN jest zapisany w pamieci karty w procesie produkcji
    a raczej zapisania danych w banku.

  • 15. Data: 2011-04-09 14:49:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Co ty pierdolisz PIN jest zapisany w pamieci karty w procesie produkcji a
    > raczej zapisania danych w banku.

    To że ktoś cię nabrał w tym temacie jest prawdopodobnie zabawne dla
    wszystkich na tej grupie, oprócz ciebie. To że zachowujesz się jak prostak
    jest prawdopodobnie zabawne dla mniejszej grupy osób. Mnie akurat to
    osobiście nie przeszkadza, możesz tak jechać dalej, ale może zlituj się sam
    nad sobą i pomyśl co z siebie robisz.

  • 16. Data: 2011-04-09 15:11:45
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-09 16:49, MarekZ pisze:
> [...]
    > akurat to osobiście nie przeszkadza, możesz tak jechać dalej, ale może
    > zlituj się sam nad sobą i pomyśl co z siebie robisz.

    Dziecioku polecam ci lekture Handbuch der Chipkarten
    5. Auflage, 2008
    Wolfgang Rankl und Wolfgang Effing
    Carl Hanser Verlag München Wien
    ISBN-13: 978-3-446-40402-1

    poczytasz dowiesz sie jak to dziala to pogadamy.

  • 17. Data: 2011-04-09 16:51:41
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 15:55:24 +0200, Zakarm napisał(a):

    > Co ty pierdolisz PIN jest zapisany w pamieci karty w procesie produkcji
    > a raczej zapisania danych w banku.

    Twój brak wychowania dorównuje tylko twojej niekompetencji.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 18. Data: 2011-04-09 17:08:04
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Zakarm pisze:

> [...]
    > Carl Hanser Verlag München Wien
    > ISBN-13: 978-3-446-40402-1
    >
    > poczytasz dowiesz sie jak to dziala to pogadamy.

    Und was ist dort über Initial-PIN und PIN-Änderung geschrieben worden?

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2011-04-09 18:07:59
    Od: "Seba" <a...@...pl>

    > Co ty pierdolisz PIN jest zapisany w pamieci karty w procesie produkcji a
    > raczej zapisania danych w banku.

    nie bede ci wypominal braku kultury bo jak matka nie dala rady nauczyc to
    inni tez nie podołają
    a wracając do tematu rozumiem ze w inteligo nie nadajesz PINu samodzielnie
    przy aktywacji tylko dostajesz go na karteczce od banku ?

  • 20. Data: 2011-04-09 19:18:29
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-09 19:08, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Und was ist dort über Initial-PIN und PIN-Änderung geschrieben worden?

    Alles !