  • 1. Data: 2009-02-04 22:02:53
    Temat: Idzie nowe
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zdarzylo mi sie dzis rano cos nieslychanego.

    Otoz znalazlem list od upadlego juz i pozartego przez kombinat Lloydsa banku
    o nazwie Bank of Scotland. W liscie tym bankowe zydy sie przyznaja, ze
    mnie orzneli na przeszlo
    400 funtow zamykajac linie kredytowa jakies 5-6 lat temu. No i teraz oni
    mi ten
    szmal zwracaja + nalezne odsetki w skali 8% rocznie. W sumie jakies 638
    funtow,
    niezle. I oni mi tak daja sami z siebie ten szmal, bez wykrecania reki i
    przystawiania
    pistoletu do glowy. Nigdy o czyms takim nie slyszalem. To jakis wybryk
    natury.

    Co bedzie dalej? Moze Krolowa do mnie napisze teraz ,ze oddaje mi 100
    tys funtow
    nadplaconych przez pol zycia podatkow? Zydzi z gieldy oddadza przegrane
    tam pieniadze?

    fatso

  • 2. Data: 2009-02-04 22:20:22
    Temat: Re: Idzie nowe
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > funtow
    > nadplaconych przez pol zycia podatkow? Zydzi z gieldy oddadza przegrane

    bardzo ladnie z ich strony trzeba im pogratulowac skrupulatnosci w
    dokumentacji. A krolowej bedziesz pozniej dziekowac jak zydy kase zgarna
    ktora to niby ma do nich dotrzec bezposrednio z urzedu podatkowego.

  • 3. Data: 2009-02-05 09:45:31
    Od: "Bob" <b...@p...onet.pl>

    witam!
    jakis czas temu mister busz podarowal kazdemu amerykancowi po 300$ w ramach
    walki z kryzysem, moze masz podwojne obywatelstwo? chociaz z drugiej strony
    jesli z odsetkami to chyba nie ma to ze soba zwiazku.dziwne
    a moze to nowy pijar ze niby bank taki odpowiedzialny (zeby zasypac fatalne
    wrazenie)
    pozdrawiam
    Bob.
    p.s. nie wiem co z tym ferrum jakies opcje? makabra, jak pol roku temu
    patrzylem na wyniki to calkiem rzeskie.

  • 4. Data: 2009-02-05 11:36:05
    Od: fatso <f...@n...com>

    Bob wrote:
> [...]
    > pozdrawiam
    > Bob.
    > p.s. nie wiem co z tym ferrum jakies opcje? makabra, jak pol roku temu

    Bob, te opcje to dlugoterminowa potezna strata albo i zysk duzy, jesli
    jestes optymista.
    na razie WGPW zareagowala negatywnie. W mojej sytuacji, jesli zlotowka
    upadnie na ryj
    to mnie wtedy bedzie znowu stac na wysylke szmalu do Polski i dokupienie
    Ferrum, w ramach
    usredniania w dol. Ech, gdzie te czasy gdy sie wymienialo funta po
    6.37PLN i kupowalo mebelki
    w-skie mahoniowe w henrykowie?
    To se moze i vrati, Pane Hrabanek.

  • 5. Data: 2009-02-05 11:51:52
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Bob" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pozdrawiam
    > Bob.
    > p.s. nie wiem co z tym ferrum jakies opcje? makabra, jak pol roku temu

    Po $600.....Ja z zona dostalismy w sumie $1200....Ja mam podwojne
    obywatlestwo....

  • 6. Data: 2009-02-05 18:15:04
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ferrum, w ramach
    > Ech, gdzie te czasy gdy sie wymienialo funta po 6.37PLN i kupowalo

    te czasy bezpowrotnie minely. Cale szczescie.

  • 7. Data: 2009-02-05 18:35:39
    Od: fatso <f...@n...com>

    Kudlaty wrote:

    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    > znowu stac na wysylke szmalu do Polski i dokupienie
    >
    > te czasy bezpowrotnie minely. Cale szczescie.
    Dlaczego? 5.22 dzisiaj a 6.37 za 5 dni roboczych.
    Calkiem mozliwe przy tym tempie rozkladu zlotowki.

  • 8. Data: 2009-02-05 19:03:28
    Od: sorden <s...@w...pl>

    fatso wrote:

    > Dlaczego? 5.22 dzisiaj a 6.37 za 5 dni roboczych.
    > Calkiem mozliwe przy tym tempie rozkladu zlotowki.

    Raczej o ceny w PL chodzilo.

    --
    in