  • 1. Data: 2011-07-06 07:28:14
    Temat: Ile czasu ma bank na rozpatrzenie reklamacji?
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Jak w temacie.

    Pod koniec maja wysłałem pismo do BPH - mam potwierdzenie, że
    przyjęte. I cały czas - w trakcie realizacji. Są jakieś przepisy
    bankowe mówiące o czasie rozpatrzenia reklamacji?

    Michał

  • 2. Data: 2011-07-06 09:22:22
    Temat: Re: Ile czasu ma bank na rozpatrzenie reklamacji?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "michalp" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbs.googlegroups.com...

    > Pod koniec maja wysłałem pismo do BPH - mam potwierdzenie, że
    > przyjęte. I cały czas - w trakcie realizacji. Są jakieś przepisy
    > bankowe mówiące o czasie rozpatrzenia reklamacji?

    Z moich doświadczeń z BPH typowy czas rozpatrywania tam reklamacji to około
    170 dni. Niestety są ostrożni. Ja np. miałem między innymi reklamację
    dotyczącą rzekomego zadłużenia, miałem dość zaawansowaną "procedurę
    windykacyjną", ale do BIK cholera nie wpisali.