  • 1. Data: 2010-01-31 10:52:56
    Temat: Ile czasu trzymać świstki z płacenia kartą, bankomatu, wpłatomatu?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    Hej,

    Jakoś w google nie potrafię wpisać trafnego pytania.
    Ile czasu trzeba trzymać świstki z płacenia kartą w sklepie,
    z wypłatami z bankomatów i wpłatami do bankomatów?

    Trochę mi się tego nazbierało z kilku lat i nie wiem
    czy trzymać dalej, czy wywalić.
    Oczywiście wywalić zawsze można, ale mowa o sytuacjach kiedy może
    to być jeszcze potrzebne.

    Jacek

  • 2. Data: 2010-01-31 10:56:10
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhmao88.6g6.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

    > Ile czasu trzeba trzymać świstki z płacenia kartą w sklepie,
    > z wypłatami z bankomatów i wpłatami do bankomatów?

    A trzeba?

  • 3. Data: 2010-01-31 10:59:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-01-31 11:52, Jacek Kalinski pisze:
    > Jakoś w google nie potrafię wpisać trafnego pytania.
    > Ile czasu trzeba trzymać świstki z płacenia kartą w sklepie,
    > z wypłatami z bankomatów i wpłatami do bankomatów?

    Ja w ogóle nie trzymam. Po co to komu ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2010-01-31 11:00:25
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hk3npr$2k4$1@mx1.internetia.pl>, corner napisał(a):

    > A trzeba?

    Tego nie wiem - kiedyś można było powiedzieć "pewne jak w banku".
    Dziś wszystko jest tak pewne, że np: przez 2 tygodnie w jednym z banków
    nie miałem w historii wykonanych operacji. I tym samym żadnych
    potwierdzeń.

    Jacek

  • 5. Data: 2010-01-31 11:35:25
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jacek Kalinski" news:slrnhmao88.6g6.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl

    > Hej,

    Graba! (idziemy na piwerlo?) :)

> [...]
    > czy trzymać dalej, czy wywalić.
    > Oczywiście wywalić zawsze można, ale mowa o sytuacjach kiedy może

    Nie musisz tego kolekcjonować - bo i po co?
    Jeżeli już musisz zbierać makulaturkę to stosuj taką zasadę - po rozliczeniu
    danej transakcji kartowej (tj. widzisz ją w historii swojego rachunku/karty,
    masz ją na wyciągu itp.) wywalaj slipy do kosza.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-01-31 11:38:44
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

> [...]
    > Ile czasu trzeba trzymać świstki z płacenia kartą w sklepie,
    > z wypłatami z bankomatów i wpłatami do bankomatów?

    Wcale nie trzymam. Przydatność tego jest żadna. Z bankomatów w ogóle nie
    biorę, z terminali płatniczych tylko po to by upewnić się, ze kwota sie
    zgadza.

  • 7. Data: 2010-01-31 12:35:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "beznick" <x...@a...cd> napisał w wiadomości

    > Wcale nie trzymam. Przydatność tego jest żadna. Z bankomatów w ogóle nie
    > biorę, z terminali płatniczych tylko po to by upewnić się, ze kwota sie
    > zgadza.

    A nie lepiej upewniac sie przed podpisaniem slipa? Pozniej to juz chyba nie
    ma wiekszego sensu...

    MK

  • 8. Data: 2010-01-31 12:40:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > danej transakcji kartowej (tj. widzisz ją w historii swojego rachunku/karty,
    > masz ją na wyciągu itp.) wywalaj slipy do kosza.

    ja trzymam aż do wygenerowania zestawienia transakcji, jak wszystko się
    zgadza to wyrzucam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-01-31 13:30:24
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sty, 11:52, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    wrote:
    > Hej,
    >
    > Jako w google nie potrafi wpisa trafnego pytania.
    > Ile czasu trzeba trzyma wistki z p acenia kart w sklepie,
    > z wyp atami z bankomat w i wp atami do bankomat w?
    >
    > Troch mi si tego nazbiera o z kilku lat i nie wiem
    > czy trzyma dalej, czy wywali .
    > Oczywi cie wywali zawsze mo na, ale mowa o sytuacjach kiedy mo e
    > to by jeszcze potrzebne.
    >
    > Jacek

    Przeciez to bez sensu. Dla "bezpieczenstwa" mozna trzymac do konca
    miesiaca. Na koniec miesiaca generujesz wyciag miesieczny - jak
    wszystko jest oki to wyciag do szuflady lub na dysk [w zaleznosci czy
    wolimy papier czy pdf] i juz. Po co trzymac te male swistki?

  • 10. Data: 2010-01-31 13:57:14
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    > A nie lepiej upewniac sie przed podpisaniem slipa? Pozniej to juz chyba
    > nie ma wiekszego sensu...

    Podpisu nie składałem już wiele lat. Mam same na PIN :-(