  • 1. Data: 2006-10-18 09:30:28
    Temat: Ile maksymalnie subkont w inteligo ?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Ile maksymalnie subkont mozna zalozyc w inteligo (konto
    indywidualne/wspolne) ?

  • 2. Data: 2006-10-18 14:03:46
    Temat: Re: Ile maksymalnie subkont w inteligo ?
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ile maksymalnie subkont mozna zalozyc w inteligo (konto
    > indywidualne/wspolne) ?

    bez ograniczeń

  • 3. Data: 2006-10-18 15:33:38
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Pen" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > bez ograniczeń

    W teorii. Jakbys zaczal kilkac 'bez opamietania' to w koncu wyczerpia sie
    numery.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2006-10-18 19:09:41
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > W teorii. Jakbys zaczal kilkac 'bez opamietania' to w koncu wyczerpia sie
    > numery.

    teoretycznie 99.999.999
    co niektórzy maja dwa konta: firmowe i prywatne
    czyli 2 x 99.999.999

    ale inteligo liczbe kontrolna zawsze ma 50

    i teraz znajac algorytm wyliczania liczby kontrolnej
    prosze ułozyc rownanie i je rozwiazac :D

    kiedys widziałem program - generator numerów kont do inteligo
    szukajcie a znajdziecie

    --- to tak na szybko ale
    zawsze moge sie mylic
    oraz czynic bledy ortograficzne

  • 5. Data: 2006-10-20 14:37:30
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

> [...]
    > prosze ułozyc rownanie i je rozwiazac :D
    > kiedys widziałem program - generator numerów kont do inteligo

    to klikajcie i wyczerpujcie... ;)
    po numerach rachunków zdaje się, że da się do 999

  • 6. Data: 2006-10-20 22:57:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ale inteligo liczbe kontrolna zawsze ma 50
    >
    > i teraz znajac algorytm wyliczania liczby kontrolnej
    > prosze ułozyc rownanie i je rozwiazac :D

    ciekawe - dzieki za info :)

  • 7. Data: 2006-10-28 10:20:24
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Q napisał(a):
    > Ile maksymalnie subkont mozna zalozyc w inteligo (konto
    > indywidualne/wspolne) ?

    Analizując numery rachunków wychodzi że 1030.

    --
    pozdrawiam
    Rafał