  • 11. Data: 2007-01-17 20:06:57
    Temat: Re: Od 2001 roku zaoszczędziłeś na kredycie we Frankach około 40 000 zł.
    Od: "Michał Asman" <b...@a...com.pl>

    Sierp napisał(a):

    > slij, bedziesz mial wieksza sile przebicia, niz ja :-)
    > Tylko, ze kolega spamer dobrze wie, co robi, i korzysta z grup
    > google'a..
    >
    > Sierp

    nie ruzumiecie o co chodzi?
    czy to będzie kredyt w CHF czy PLN oba się opłacają, w interesie
    kredytobiorcy jest, bowiem płacić jak najniższe raty i nie
    nadpłacać kredytu.
    Nadwyżki kapitału powinniśmy inwestować w systematyczne
    oszczędzanie na własną emeryturę z założeniem żeby okres
    oszczędzania był mniej więcej proporcjonalny do okresu kredytowania.

    michał asman

  • 12. Data: 2007-01-17 20:35:00
    Od: "Michał Asman" <b...@a...com.pl>

    badzio napisał(a):
    > Pan Asman jest doradca finansowym/kredytowym. Liczy na to ze ktos
    > zerknie w meila z ktorego wysyla wiadomosci, podazajac tym tropem
    > wejdzie na odpowiednia strone www i moze da mu zarobic:)
    > Ciebie to nudzi, mnie tez, ale moze znajdzie sie ktos kto odniesie jakis
    > pozytek z tego przynudzania :P
    > --
    > badzio

    Co powiesz tym, co tak informowali?

    W 2004 roku przy kursie 4,8 za 1 Euro i Franka 3,08 wpajano żeby
    szybko zamienić kredyt na złote, bo kursy jeszcze bardziej wzrosną.
    Przez wysokie kursy wzrósł deficyt budżetowy i przekroczone zostało
    zadłużenie państwa i ile osób na tym straciło.

    Dziś 1 Euro kosztuje 3,92, a Frank Szwajcarski 2,43zł.

    O to mi chodzi żeby nie dać się OSZUKAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!

    michał asman

  • 13. Data: 2007-01-17 20:41:28
    Od: "Michał Asman" <b...@a...com.pl>

    gg napisał(a):
    > Użytkownik "Michał Asman" <b...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nie lubię się czepiać ale słowo "obuch" stosujesz systematycznie w swoich
    > elaboratach o kredytach w CHF. Nie wiem tylko jak rozumieć zdanie z
    > obuchem w treści bo obuch to tępo zakończona część siekiery lub rodzaj
    > broni http://pl.wikipedia.org/wiki/Obuch
    >
    > Zostałeś w dzieciństwie uderzony jakimś obuchem w głowę? Co ma do tego
    > CHF?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.

    Nie tylko się walnęła Pielęgniarka, bo jak się dziecko rodzi to
    zawsze go w tyłeczek klepie żeby było zdrowe mnie walnęła akurat
    na odwrót w głowę i do dziś jej znaleźć nie mogę i dlatego może
    uparłem się na CHF.

  • 14. Data: 2007-01-19 22:31:16
    Temat: Re: Ile od 2001 roku straciłeś nie inwestując 100000 w fundusz akcji...
    Od: "Michał Asman" <b...@a...com.pl>

    gg napisał(a):
    > Użytkownik "Michał Asman" <b...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > No to policz jeszcze ile byśmy mieli do spłaty gdybyśmy tych 100 000
    > wsadzili w jakiś fundusz akcji.... Jak już sobie tak gdybamy...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.

    Koszt kredytu w złotych od stycznia 2001 do grudnia 2006 r.w
    przykładowej
    kwocie 100 000 zł zaciągniętego na 30 lat zakładając kredyt ze
    zmienna stopą procentową w PLN:
    Do dziś zostało by nam do spłaty przy 72 racie spłaty tego kredytu
    97 663,22 zł. kapitału,
    do którego dodajemy raty odsetkowo kapitałowe, które
    byśmy/zapłaciliśmy od początku
    kredytu w wysokości 61 716,76zł to nam daje 159 379,98zł całkowity
    koszt kredytu.

    Koszt kredytu we Frankach szwajcarskich od stycznia 2001 do grudnia
    2006. w przykładowej kwocie 100 000 zł zaciągniętego na 30 lat
    zakładając kredyt ze zmienna stopą procentową w CHF:
    Do dziś zostało by nam do spłaty przy 72 racie tego kredytu po
    przeliczając franki na
    złotówki 89 442,20 zł kapitału, do którego dodajemy raty odsetkowo
    kapitałowe, które byśmy/zapłaciliśmy od początku kredytu w
    wysokości 30 398,89zł to nam daje 119 841,09 zł całkowity koszt
    kredytu.

    ze 100 000 po 5 latach funduszu Arka BZ WBK Akcji (PLN) 256,46%
    czyli po spłaceniu kredytu w PLN zostało by 200% czyli 200 000 zł
    zysku
    a po spłaceniu kredytu w CHF 230% czyli 230 000 zł zysku

    Akcyjne (polskie) po 5 latach
    Arka BZ WBK Akcji (PLN) 256,46%
    DWS Akcji (PLN) 132,92%
    ING Akcji (PLN) 201,99%