  • 1. Data: 2003-07-23 09:24:36
    Temat: Ile sie czeka na KK mBanku ?
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    Witam,

    Ile mniej wiecej sie czeka od czasu ostatecznego zakceptowania wniosku
    do czasu kiedy karta zawita do domu ? Dodam, ze karta jest bez zdjecia.

    Mroziu

  • 2. Data: 2003-07-23 10:01:37
    Temat: Re: Ile sie czeka na KK mBanku ?
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Uzytkownik "Mroziu" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Ile mniej wiecej sie czeka od czasu ostatecznego zakceptowania wniosku
    > do czasu kiedy karta zawita do domu ? Dodam, ze karta jest bez zdjecia.

    ok. tygodnia

    Pozadrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-07-23 12:32:32
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>

    Marek J wrote:

    > ok. tygodnia

    Tyle się czeka, jeśli się ma dużo szczęścia. Jeśli się ma mniej, to np.
    50 dni na kartę główną. Na dodatkową czekam od 1 lipca. Poki co wczoraj
    dzwonila pani z pytaniem czy dla dodatkowej ma byc pelnomocnitwo ogolne
    czy rodzajowe. Dziwi mnie to, ale juz mi wszystko jedno.

    7/12

  • 4. Data: 2003-07-23 13:27:02
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > Tyle się czeka, jeśli się ma dużo szczęścia. Jeśli się ma mniej, to np.
    > 50 dni na kartę głównš.

    U mnie zajelo to 2 miesiace i 2 dni (63 dni).

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 5. Data: 2003-07-23 13:38:09
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > dzwonila pani z pytaniem czy dla dodatkowej ma byc pelnomocnitwo ogolne
    > czy rodzajowe. Dziwi mnie to, ale juz mi wszystko jedno.

    pytanie jest nie o wstępną akceptację tylko o ostateczną, która następuje
    już jak kurier dostarczy papiery do mBanku !!!
    ja od tego momentu czekałem 10 dni roboczych

  • 6. Data: 2003-07-23 14:19:50
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    > pytanie jest nie o wstępną akceptację tylko o ostateczną, która następuje
    > już jak kurier dostarczy papiery do mBanku !!!
    > ja od tego momentu czekałem 10 dni roboczych

    Dokladnie. Okazalo sie ze po powrocie do domu karta lezala juz w
    skrzynce :D. Co lepsze calosc procedury, od zlozenia wniosku do
    otrzymania karty trwala 14 dni !!!! (10 dni roboczych). Dla mnie bomba i
    duzy plus dla mBanku :D

    Kalendarium:
    09.07 Zlozenie wnoisku
    09.07 Wstepna akceptacja
    14.07 Dzwoni agent
    15.07 Wizyta agenta
    16.07 Ostateczna akceptacja wniosku
    23.07 Karta w portfelu :D

    Mroziu

  • 7. Data: 2003-07-23 17:34:31
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>

    david wrote:

    > pytanie jest nie o wstępną akceptację tylko o ostateczną, która następuje
    > już jak kurier dostarczy papiery do mBanku !!!
    > ja od tego momentu czekałem 10 dni roboczych

    Fakt, zasilam szeregi funkcjonalnych analfabetow.
    Wyzalilem sie. Dalej to chyba kompletnie OT: w moim przypadku nie bylo
    maila o ostatecznym zaakceptowaniu wniosku. Po zaistnieniu w sumie
    zalosnego problemu z dokumentami uznalem, ze karty nie dostane. Od
    ostatniego kontaktu z kurierem do zdarzenia "karta w srzynce pocztowej"
    - 21 dni.
    Pozdrowienia,

    --

    7/12