  • 1. Data: 2004-08-21 22:22:39
    Temat: Ile to trwa?
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    Czesc
    Mam do Was takie pytanie. Posiadam konto w mBanku.
    Załozmy że jestem na wczasach. Nagle brakuje mi kasy. Dzwonie do rodziców
    żeby wplacili mi cos kasy na konto.Jak maja to zrobic zeby kasa jak
    najszybciej znalazla sie u mnie? dodam ze rodzice maja konto w PKO BP. Po
    jakim czasie moge sie spodziewac pieneidzy na koncie??

    Z gory dzikuje za wszytskie odpowiedzi.

    Pozdraiwam
    KarKan

  • 2. Data: 2004-08-21 23:38:59
    Temat: Re: Ile to trwa?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "KarKan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Załozmy że jestem na wczasach. Nagle brakuje mi kasy. Dzwonie do rodziców

    Jak zadzwonisz w piątek wieczorem, a rodzice muszą się fatygować do
    oddziału, to w poniedziałek w południe zrobią przelew (lub wpłacą gotówką) ,
    a ty we wtorek będziesz mógł pobrać z bankomatu:-)
    Czekałeś 4 dni:-)

    Optymistyczny wariant, to dzwonisz w dzień powszedni rano, rodzice pędzą do
    banku i już tego samego dnia po południu możesz imprezować:-)

  • 3. Data: 2004-08-22 07:55:04
    Od: Marcin Kaniewski <m...@p...onet.pl>

    Witam

    SP9LWH wrote:

    > Optymistyczny wariant, to dzwonisz w dzień powszedni rano, rodzice pędzą do
    > banku i już tego samego dnia po południu możesz imprezować:-)

    Albo wpłacają we wpłatomacie mBanku. Ale nie wiem kiedy się wtedy pojawią środki
    na koncie.

    MK

  • 4. Data: 2004-08-22 09:31:11
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    DZieki za odpowiedz.
    A co to jest ten "wpłatomat" ?

  • 5. Data: 2004-08-22 09:38:03
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Albo wpłacają we wpłatomacie mBanku. Ale nie wiem kiedy się wtedy
    > pojawią środki na koncie.

    A gdzie takie cos sie znajduje ?

    P.S. Jak wplacilem sobie kase w bankomacie Citi na moje konto w Citi to
    zanim srodki staly sie dostepne czekalem 5 dni.
    Dlatego takie "maszynki" do wplacania pieniadzy wydaja mi sie srednio dobrym
    pomyslem.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 6. Data: 2004-08-22 10:58:40
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    .
    > A co to jest ten "wpłatomat" ?

    Bankomat depozytowy

  • 7. Data: 2004-08-22 20:20:59
    Od: Marcin Kaniewski <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mithos wrote:

    > A gdzie takie cos sie znajduje ?

    Tam gdzie kioski multimedialne mBanku. Np w Łodzi w Geancie przy Włókniarzy, czy
    Tesco przy Pojezierskiej :-)

    Lista tu: http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mkiosk.htm
    l#lista

    Pozdrawiam, MK

  • 8. Data: 2004-08-22 20:22:43
    Temat: GŁUPOT NAGADAŁEM
    Od: Marcin Kaniewski <m...@p...onet.pl>

    Sorry. Ale widzę, że dopiero w jednym mKiosku w Polsce - w Łodzi jest wpłatomat.
    Pewnie testy w mieście centrali. Tak samo Multinak testuje wpłatomat przy
    siedzibie centrali w Łodzi.

    Pozdrawiam, MK

  • 9. Data: 2004-08-22 21:57:27
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    Z mojego doświadczenia wynika, że przelewy, oraz wszelkie inne tego typu
    operacje (wpłata na konto na poczcie) trwają co najmniej 3 (słownie trzy)
    dni a jeśli wpłaciłeś kasę w piątek, to tak koło wtorku możesz ją mieć na
    koncie. Najlepiej i chyba najszybciej było by gdyby Twoi rodzice zrobili
    przelew ze swojego konta w oddziale banku PKO BP na Twoje konto, ale wydaje
    mi się, że jak zrobią to w poniedziałek to pieniądze będziesz mógł mieć koło
    środy.

  • 10. Data: 2004-08-22 22:00:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Szymekg napisał(a):

> [...]
    > mi się, że jak zrobią to w poniedziałek to pieniądze będziesz mógł mieć koło

    Masz pojęcie o tym co to jest Exlixir i choćby minimalną wiedzę na temat
    zasady jego działania ? Jeśli nie - to nie wprowadzaj zamieszania, bo
    mówisz od rzeczy.