  • 11. Data: 2008-12-03 01:54:44
    Temat: Re: Ile trzeba miec dochodu ?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 2 Dec 2008 19:06:16 +0100, Fantom napisał(a):

    > Mozesz dac wiecej danych czemu jestes niezadowolony ?

    Poczytaj sobie forum na ich własnej stronie - miejscami aż się włos jeży
    na głowie jak ten bank traktuje własnych klientów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2008-12-03 05:08:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

    > Dnia Tue, 2 Dec 2008 19:06:16 +0100, Fantom napisał(a):

    [...]

    > Poczytaj sobie forum na ich własnej stronie - miejscami aż się włos jeży
    > na głowie jak ten bank traktuje własnych klientów.
    Nie zapominaj tylko, że (o ile wiem) żaden inny bank nie ma czegoś
    podobnego do forum, więc takie same zdarzenia w innych bankach "trudniej
    opisać" (chyba że na PBB :) )

    KJ

  • 13. Data: 2008-12-03 08:17:35
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Poczytaj sobie forum na ich własnej stronie - miejscami aż się włos jeży
    > na głowie jak ten bank traktuje własnych klientów.

    To porównaj z tym, co piszą na forach innych banków :)

  • 14. Data: 2008-12-03 09:45:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 03 Dec 2008 06:08:19 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie zapominaj tylko, że (o ile wiem) żaden inny bank nie ma czegoś
    > podobnego do forum, więc takie same zdarzenia w innych bankach "trudniej
    > opisać" (chyba że na PBB :) )

    Zdaję sobie z tego sprawę :) Na forum mBanku trafiłem kiedyś przypadkiem i
    sobie poczytałem. Masakra. Nawet interwencje wypowiadających się tam
    pracowników banku niewiele dały klientom. Forów kolejnych banków już nie
    chciało mi się szukać ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2008-12-04 09:47:47
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > Mozesz dac wiecej danych czemu jestes niezadowolony ?

    mBank zgubil dokumenty ktore osobiscie wreczylem pracownikowi w centrum
    kredytowym. Musialem dosylac kolejne kopie, co nie bylo proste bo chodzilo o
    jakies dokumenty z sadu czy od notariusza, juz nie pamietam dokladnie bo to
    bylo dobrych pare lat temu. Potem te nowe dokumenty jakos tez nie mogly
    dotrzec na czas do analityka... Cala sprawa przeciagnela sie niemilosiernie
    i o malo nie stracilem upatrzonego mieszkania i zadatku, bo bank nie przelal
    sprzedajacemu pieniedzy w umowionym terminie i ludzie chcieli juz odwolac
    cala transakcje. Sprzedajacy (starsze malzenstwo) pod koniec zaczeli mnie
    juz traktowac z duza podejrzliwoscia, prawie jak oszusta, bo nie mogli
    uwierzyc ze mBank wycina takie numery, mysleli ze ja chce ich jakos nabic w
    butelke. Atmosfera zrobila sie bardzo nieprzyjemna... A od mBanku nie
    uslyszalem nawet 'przepraszamy'.

  • 16. Data: 2008-12-05 19:24:00
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 4 Dec 2008 09:47:47 -0000, Marek napisał(a):

    > cala transakcje. Sprzedajacy (starsze malzenstwo) pod koniec zaczeli mnie
    > juz traktowac z duza podejrzliwoscia, prawie jak oszusta, bo nie mogli

    I słusznie - bo kto bierze kredyt w mBanku? Musi jakiś podejrzany typ...
    ;o)

    T.