  • 11. Data: 2008-07-14 20:16:07
    Temat: Re: Ile wypłat z emax plus
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Michał R." wrote in message
    > to draństwo ten mbank czym wy sie zachwycacie
    >
    > dla mnie to draństwo 5 czy 10 zł za przelew nie uważacie że to troche
    > przydużo jak na bank internetowy
    >
    > rozumiem 1 zł ale 10 zł za przelew
    >
    > no kurde - chyba ze w Polsce same burżujstwo i stać was na takie opłaty
    >
    > tak czy siak zamroziłem sobie pieniądze na pół miesiąca (oczywiscie część
    > pieniędzy)

    jak to wcześniej ktoś napisł można założyć 4 emax+
    z każdego w miesiącu robisz darmową wypłatę i masz spokój
    czyli 4ry wypłaty w miesiącu

    btw. sa tańsze banki np Citi za następne wypłaty z KO bierze tylko 7,99
    ;-))
    ...joke he

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 12. Data: 2008-07-14 20:18:54
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Michał R." <m...@e...pl> napisał w wiadomości
    > no własnie nie wiem nie o to chodzi
    >
    > ja chcę wypłacić 2 raz w miesiącu z emaxa plus a tu o 2 wypłacie nic nie
    > napisano!!!!!!!!!!

    bo oni to nazywają "awaryjny przelew". kosztować cię to będzie 5 zł.

  • 13. Data: 2008-07-14 20:19:18
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Sławomir Szyszło" wrote in message

    > No to jeszcze raz się skup. Owszem dotyczy.
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/emax_plus.html

    może tutaj prościej ;)
    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/oszczednos
    ciowe/emax_plus/index.html#tabs=5

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 14. Data: 2008-07-14 20:49:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > to draństwo ten mbank czym wy sie zachwycacie
    >
    > dla mnie to draństwo 5 czy 10 zł za przelew nie uważacie że to troche
    > przydużo jak na bank internetowy

    Z emaxa i z ekonta masz za darmo ile razy chcesz, wiec o co prujesz morde?
    Chodzi o to, ze bank daje tak wysokie oprocentowanie, w zamian za mniejsza
    mobilnosc pieniedzy.

    A przeciez mozesz wyplacic 4 razy w miesiacu.
    Masz dajmy na to 10 tys zl.
    Trzymasz je w calosci na pierwszym ze swych emaxow+.
    W pewnym momencie potrzebujesz wyplacic np 2 tys zl. Wyplacasz wiec CALOSC z
    emaxa+ na ekonto, z 2 tys zł robisz to , co zaplanowales, a pozostale 8 tys
    zl wplacasz na drugi emax+, z ktorego mozesz na stepnie znow wyplacic i tak
    dalej i tak dalej - 4 razy w miesiacu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2008-07-14 21:03:24
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Prosze nie karmic trolla.

  • 16. Data: 2008-07-14 21:05:20
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    tak i zesrać sie można 10 operacji robic pamioętać o tym wszystkim LIPA

  • 17. Data: 2008-07-14 21:10:22
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 14 Jul 2008 22:16:07 +0200, sumi wrote:

    > btw. sa tańsze banki np Citi za następne wypłaty z KO bierze tylko 7,99

    Ale można przelać za darmo 3 razy w miesiącu - raz przez net, raz przez
    telefon i raz w placówce.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 18. Data: 2008-07-14 21:38:07
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Michał R." g5gbua$ps5$...@a...news.neostrada.pl

    > tak czy siak zamroziłem sobie pieniądze na pół miesiąca (oczywiscie część
    pieniędzy)

    Mogę Ci sprzedać (powiedzmy za 10 groszy) swoje prawo do przelania. ;)
    Mam w sumie 8 (bo 4 nie na mnie) rachunków i tylko z jednego przealełem
    w tym miesiącu. :)

    W WBK można przelewać aż z 9. :) A mieć możesz dowolną liczbę.
    W kasie można wybierać dowolnie często za free. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2008-07-14 21:41:09
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Michał R." wrote in message

    > tak i zesrać sie można 10 operacji robic pamioętać o tym wszystkim LIPA

    to wpłać sobie na 4 emaxy+ po 2,5tys i po sprawie

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 20. Data: 2008-07-14 21:42:33
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Michał R. pisze:
    > tak i zesrać sie można 10 operacji robic pamioętać o tym wszystkim LIPA

    Idź więc do Eurobanku - jest 6,06% na ROR.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/