  • 1. Data: 2004-05-25 18:04:51
    Temat: Ile zapłacę kupując mieszkanie
    Od: "Martel" <n...@o...pl>

    Witajcie może pomożecie..
    Kupiłem mieszkanie na kredyty w CHF w BPH PBK, deweloper właśnei jej kończy -
    dostane w sierpniu.
    Ile zapłącę przy umowie kupna u notariusza wartośc mieszkania 203000.
    Czyli ile za notariusza, urząd skarbowy, wpis do hipoteki, itd..
    czy 10 tys. wystarczy??
    Ja juz umowę przedwstepną podpuisywałem u notariusza i wówczas buliłem blisko 2
    tys.

    będę wdzieczny za info..

  • 2. Data: 2004-05-25 18:54:13
    Temat: Re: Ile zapłacę kupując mieszkanie
    Od: "Marcin" <j...@w...pl>

    http://www.finans.pl/kalkulator.html

  • 3. Data: 2004-05-25 19:53:35
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > http://www.finans.pl/kalkulator.html

    niestety ten kalkulator jest super prymitywny i na pewno nie policzył
    prawidłowo kwoty przy zakupie nowego mieszkania od dewelopwera
    Proponuje zajrzec na forum GW, deweloperzy i poszukac wątki Pani Beatki -
    ksywa Bebiak

    Wszystkiego się dowiesz
    IMO zaplacisz ok. 5-6 tys. całość. Dodatkowo mozesz zaplacic za wpisanie
    hipoteki w KW o ile w oświadczeniu z banku nie bedziesz mial napisane, ze
    kredytu udzielono na "budonictwo mieszkaniowe"

    Pozdrawiam
    JerzyR

  • 4. Data: 2004-05-25 20:27:14
    Od: n...@o...pl

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > JerzyR
    >
    > Dzięki, żeczywiście ten kalkulator to prymityw - wyszło mi, że 21 tys.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-05-26 05:37:46
    Od: "Marcin" <j...@w...pl>

    Prymitywnie to Wy liczycie lub czytacie, pkażcie mie gdzie wpisując cenę
    nabycia 203.000,00 pojawia się kwota
    21 tys. opłat notarialnych !?

    opłaty wychodzą na poziomie 8.600 - i tyle pewnie będzie go kosztowało