  • 11. Data: 2012-10-10 08:40:27
    Temat: Re: Ile ze 100 tys odsetek co miesiac
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    mam nadzieje, ze jak juz ci wyplace bo sam dostane to tez bedziesz pisal
    peany na moja czesc ;)
    ja z DK dostalem tylko 11 zamiast 19 zł. nie wiem jak oni to policzyli...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 12. Data: 2012-10-10 20:39:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" 5075185d$0$1222$6...@n...neostrada.pl

    > mam nadzieje, ze jak juz ci wyplace bo sam dostane to tez bedziesz pisal peany na
    moja czesc ;)

    Głupia nadzieja -- matką ludzi głupich?

    Ależ nadzieja w ogóle -- to żadna matka. :)
    Kobieta nie musi kopulować, aby być matką,
    ale chyba nijak nadzieja (chyba że Nadzieja
    bądź Nadieżda Kiryluk -- nazwisko przypadkowe)
    nie może być matką. :)

    > ja z DK dostalem tylko 11 zamiast 19 zł. nie wiem jak oni to policzyli...

    DK? Działalność konspiracyjna?

    -=-

    Będę pisał peany na Twoją cześć? A nie na banków cześć?
    Przemyśle ten problem! Banki płacą znacznie więcej, chętniej
    i szybciej -- a nie żądają ode mnie peanów. :)

    -=-

    Pamiętam Nadzieję. :) Jej córka grała na jakimś instrumencie
    młotkowym -- fortepianie, albo przynajmniej pianinie. Bardzo
    ładnie -- albo przynajmniej mnie się to podobało. Mieszkała
    na Dojlidach, gdzie miał swe włości papieski prałat honorowy,
    Stanisław Rabiczko, który rzekł pewnego dnia te słowa:

    -- Eneuel do Azalandii jedzie? Po moim trupie!...

    Po czym wyzionął swego ducha. :) [nie wiem, czy to był
    duch prawa, czy jakiś inny duch... w każdym razie, choć
    Rabiczko miał raka odbytu, chyba ducha wyzionął zwyczajnie,
    jak zwykły człowiek, zwykły śmiertelnik...] Literalnie być
    może powiedział inaczej -- mnie nie nazywał chyba Eneuelem,
    a krainy owej -- Azalandią.

    -=-

    Na razie z głodu nie przymieram z powodu braku tych 3 dych, ale czas ucieka...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-10-11 13:06:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k52bvt$6q3$...@n...news.atman.pl

    > Od długiego czasu ponoszę [ciekawe dokąd...] same straty...
    > Na szczęście Citi odpuścił mój grzech i zwróci mi odsetki,

    No i już nie zwróci, gdyż zwrócił 04 października br. :)

    > ale plama została... A teraz jeszcze patrzę, a tu Dobre mi

    Ale Dobre ponoć się buntuje realnie...

    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Cashback na stacji Orlen

    [co za świat... czyli pracowniczki realne nie dorobią?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'