  • 1. Data: 2006-01-12 18:40:30
    Temat: Ilu klientow MultiBanku ma takze konto w mB?
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Czy sa gdzies dostepne dane na temat ile klientow MultiBanku jest
    jednoczesnie
    klientami mBanku? Wydaje mi sie, ze dosc sporo.
    Moi znajomi nie sa pewnie reprezentatywna grupa, ale z nich 100% klientow
    Multi
    to takze klienci mBanku (wliczajac takich, ktorzy nic nie robia na kontach w
    mBanku
    a tylko je maja).
    W druga strone oczywiscie zaleznosc nie zachodzi.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-01-12 18:42:01
    Temat: Re: Ilu klientow MultiBanku ma takze konto w mB?
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > W druga strone oczywiscie zaleznosc nie zachodzi.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin

    Mam dane tylko z 2004 roku i było to 86%

    tadek

  • 3. Data: 2006-01-12 18:57:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W druga strone oczywiscie zaleznosc nie zachodzi.

    A dlaczego _oczywiscie_?

  • 4. Data: 2006-01-12 19:05:51
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    Mam dane tylko z 2004 roku i było to 86%

    tadek

    > A dlaczego _oczywiscie_?

    Wystarczy elemetarna arytmometyka.Jeśli w jedną stronę jest 86% to w drugą
    może być max 14%, co można zaokraglić do 10, czyli nic, czyli zaniedbojemy.

    jkolina

  • 5. Data: 2006-01-12 19:25:53
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego _oczywiscie_?

    Bo klientow Multi jest znacznie mniej niz mB (takze wsrod znajomych)
    wiec sa tacy, ktorzy maja
    konto w mB ale nie maja w Multi, ale ja nie znam nikogo kto ma konto
    w Multi a nie ma w mB.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2006-01-12 21:10:51
    Od: "Drac No 4" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > może być max 14%, co można zaokraglić do 10, czyli nic, czyli zaniedbojemy.

    Ty to jesteś zdrowo popierdolony troll, wiesz?

  • 7. Data: 2006-01-13 00:23:20
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    turkisz <t...@w...pl> wrote:

    > Wystarczy elemetarna arytmometyka.Je?li w jedn? stron? jest 86% to w drug?
    > mo?e by? max 14%, co mo?na zaokragli? do 10, czyli nic, czyli zaniedbojemy.

    hehehe. Czyli jakby 100% jednego mialo w drugim, to 0% drugiego
    w pierwszym? to zupelnie nie tak! Zastanow sie co piszesz.

    a.

  • 8. Data: 2006-01-13 08:12:03
    Od: "Marcin" <...@...a>

    > konto w mB ale nie maja w Multi, ale ja nie znam nikogo kto ma konto
    > w Multi a nie ma w mB.

    a ja znam kilka osob ktore maja konta w multi a nie maja w mB.

    M.
    ps
    co z tego wynika ?