  • 1. Data: 2009-04-02 07:33:54
    Temat: Impel: smaczna dywidenda
    Od: fatso <f...@n...com>

    Nieduzo tego, cos ok 33 grosze na akcje ale wiecej chyba niz zaoferuje
    taki np Bank PKO BP, dyrektor ktorego jest chyba bastardem szkockiego lorda.
    Ja tam troche akcji kupilem w Impelu bo licze ze dywidenda glodnych
    inwestorow skusi.
    Poza tym jak widze to dobra spolka. Miejmy nadzieje, ze wzrosnie wraz z
    rynkiem.
    Docelowo chyba powyzej 20 zl/akcje.
    Pewniejszy zaklad niz ten Dregowski.

    fatso

  • 2. Data: 2009-04-02 07:49:34
    Temat: Re: Impel: smaczna dywidenda
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > inwestorow skusi.
    > Poza tym jak widze to dobra spolka. Miejmy nadzieje, ze wzrosnie wraz z

    Dywidenda 3% wartosci akcji?
    Daj spokój. KGHM srednio daje 15%

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 3. Data: 2009-04-02 07:57:06
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbinski wrote:
    > Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    >
    > Dywidenda 3% wartosci akcji?
    > Daj spokój. KGHM srednio daje 15%

    Mozna wziac u tych i u tamtych. Walne Zebranie w Impelu chyba 6 kwietnia.
    Czy bedzie to Dzien Dywidendy? Pozniej bym wysiadl z tego tramwaju i
    przesiadl sie
    do KGHM. Taka moja strategia zebracza aby wyrwac te 340 zl Diwi-bo tyle
    by mi sie nalezalo
    chyba za te moje 1133 akcyjek. Ile to dzis bedzie
    duzych butelek Zubrowki?

    fatso

  • 4. Data: 2009-04-02 08:00:08
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > do KGHM. Taka moja strategia zebracza aby wyrwac te 340 zl Diwi-bo tyle
    > by mi sie nalezalo
    > chyba za te moje 1133 akcyjek. Ile to dzis bedzie
    > duzych butelek Zubrowki?

    Tylko baby pija zubrówke. Nie ma to jak czysciocha, najlepiej z spirytusu
    rozrabianego z miodem i cytryna....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-04-02 08:10:20
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Tylko baby pija zubrówke. Nie ma to jak czysciocha, najlepiej z spirytusu
    > rozrabianego z miodem i cytryna....

    Ja jade na Swieta do Polski i planuje wypic pare butelek Zubrowki.
    To jest jedyny produkt PRLu, ktory nam, sierotom, pozostal po Niej,
    matce naszej ukochanej. Oddech Gomulki- ja bym to nazwal.
    Kiedys dostawalem od matki weterynarza z Bialowiezy, dlugie zdzbla
    owej specjalnej trawy i Zubrowke wtedy sam sobie robilem- bo i spirytus
    rektyfikowany by do kupienia w Polsce. Dzis zniknal z rynku chyba bo
    mozna go uzyc
    jako koktajlu Molotowa.

  • 6. Data: 2009-04-02 08:29:32
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbinski wrote:
    > Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    >
    > Dywidenda 3% wartosci akcji?
    > Daj spokój. KGHM srednio daje 15%

    Szukam tej cennej dywidendy KGHM w jej rocznym oswiadczeniu-
    i nie widze. Pamietam, ze pare lat temu dywi miala byc ale ja wstrzymano.
    Czyzbym az tak byl zaslepiony chciwoscia?

    fatso

  • 7. Data: 2009-04-02 08:45:19
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Szukam tej cennej dywidendy KGHM w jej rocznym oswiadczeniu-
    > i nie widze. Pamietam, ze pare lat temu dywi miala byc ale ja wstrzymano.
    > Czyzbym az tak byl zaslepiony chciwoscia?
    >
    > fatso

    W sprawie dywidendy w KHGM sa co chwile równe sprzeczne informacje - Skarb
    Panstwa mówi ze moze byc - KGHM wolalby kase zatrzymac u siebie na czas
    kryzysu.

  • 8. Data: 2009-04-02 08:47:23
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Fidelio wrote:

    > W sprawie dywidendy w KHGM sa co chwile równe sprzeczne informacje - Skarb
    > Panstwa mówi ze moze byc - KGHM wolalby kase zatrzymac u siebie na czas
    > kryzysu.

    Czyli podbijamy kurs akcji, a potem dymamy leszcza. Slusznie ;)

    --
    in

  • 9. Data: 2009-04-02 11:34:45
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli podbijamy kurs akcji, a potem dymamy leszcza. Slusznie ;)

    W latach ubiegłych dawali, teraz nie wiadomo.

  • 10. Data: 2009-04-02 12:07:35
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbiński wrote:

    > W latach ubiegłych dawali, teraz nie wiadomo.

    No i sam widzisz perwersje tej gieldy:
    dadza albo i nie dadza ale akcje KGHM 7% do gory
    a Impel da na pewno i jaki wynik? Akcje w dol!
    I gdzie tu logika?

    fatso