  • 21. Data: 2013-12-18 08:32:28
    Temat: Re: Imperius za pół ceny
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie jestem pewny czy także w smartfonach firma GoClever to praktykuje, ale
    > w ich nawigacja którą nabyłem ma tylko półroczna gwarancję na wyświetlacz.
    > Tak że przed zakupem telefonu warto by to sprawdzić. Bo czasem okazuje się
    > że skóra nie warta wyprawy...

    Z tego co czytałem to praktykuje, przynajmniej w modelu Insignia 5/5X.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 22. Data: 2013-12-18 10:16:45
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:l8qls4$oqu$1@node1.news.atman.pl...

    > Po obcięciu czarnych (nieużytecznych) ramek 5.7" nie
    > wykracza poza 4.3" zbyt mocno. W kieszenie moich nowych
    > kurtek bez trudu wejdzie 5.7" a nawet 7.5"...

    Ja jestem przyzwyczajony nosic FON w futerale na pasku spodni
    i w tym wypadku 4,3" to jest (moje) optimum miedzy wygodą noszenia a uzywania

    Jak bede potrzebował tableta to sobie wezme extra do teczki - LOL
    W domu korzystam prawie wyłacznie ze stacjonarki - w pracy tez (bo tak wole)
    zona czasami sie katuje z lapkiem w lóżku - córka PC lub tablet , w zależności
    w co gra ;)

    Chyba zaczyna Czarneckiemu kasy brakowac,
    bo juz nękaja _byłych_ klientow GO aby ponownie wejsc do tej metnej wody ;)

    Pozdro

  • 23. Data: 2013-12-18 10:25:51
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" 52b06f1a$0$2188$6...@n...neostrada.pl

    > A wg Ciebie gwarancja Pentagramu ma jakąś wartość?

    Mam kartę sieciową na usb tej firmy, jest to słaby sprzęt, zawiesza się,
    traci zasięg itd. Jednak nie dojrzała jeszcze do tego aby ja oddać do
    serwisu. I oczywiście ma znaczenie sama gwarancja i postanowienia. Jak
    dla mnie sprawę gwarancji może komplikować wysyłkowy zakup, I ja zawsze
    staram się kupować w fizycznym sklepie, nawet kosztem wyższej ceny. Ale
    w zamian, w razie czego mam chociaż jakiś kontakt z sprzedawcą.
    Wracając do półrocznej gwarancji na wyświetlacz GoClevera -
    doświadczenia własne każą przypuszczać że maja powody żeby udzielać tak
    krótkiej gwarancji - po jakichś 7-8 miesiącach na ekranie nawigacji
    pokazał sie krzyż z wpadniętych pikseli. Samsunga Monte mam już chyba z
    5 lat, i najmniejszych uwag co do sprawności wyświetlacza.

  • 24. Data: 2013-12-18 10:27:23
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-18 08:32, Marcin G. pisze:
> [...]
    .pl...

    > Z tego co czytałem to praktykuje, przynajmniej w modelu Insignia 5/5X.

    Jak dla mnie szkoda, bo ta 5tka wydaje się być sensownym i wartym
    zainteresowania sprzętem.. Ale nie z takimi warunkami gwarancji...

  • 25. Data: 2013-12-18 16:52:55
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 17 Dec 2013 16:34:52 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
    > wyświetlacz. Tak że przed zakupem telefonu warto by to sprawdzić. Bo
    > czasem okazuje się że skóra nie warta wyprawy...

    Może warta, może nie. Na razie sie sprawdza, a kosztował mnie aż 314 zł.
    ATSD za rok i tak pójdzie do kogoś.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 26. Data: 2013-12-18 23:47:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" l8rp61$9jp$...@n...news.atman.pl

    > Ja jestem przyzwyczajony nosic FON w futerale na pasku spodni
    > i w tym wypadku 4,3" to jest (moje) optimum miedzy wygodą
    > noszenia a uzywania

    A ja noszę w kieszeniach.

> [...]
    czasami sie katuje z lapkiem w lóżku - córka
    > PC lub tablet , w zależności w co gra ;)

    Nie mam teczki -- ze skóry, którą podarował mi partyjny
    sekretarz, ;) uszyłem buty [Reeboka], nie teczkę. ;)

    Tablet bym chciał wielkości 17 cali -- aby dobrze widzieć mapy. :)
    Gdy mi (kilkanaście lat temu) kończono mieszkanie, zażyczyłem sobie
    (nawet po części uzyskałem) prostopadłości ścian i równej podłogi.

    -- proste kąty między ścianami to mniejszy problem w wieszaniu mebli
    (cóż z tego, że ich nie mam do tej pory i chyba w tym życiu mieć
    nie będę)

    -- równa podłoga to możliwość rozścielania map, po których można
    chodzić boso (teraz już mapy są na/w tabletach i jednak szkło
    tabletów, choć niezwykle mocne, nie wytrzymuje nacisków
    ludzkich, że tak to określę)

    > Chyba zaczyna Czarneckiemu kasy brakowac,
    > bo juz nękaja _byłych_ klientow GO aby ponownie wejsc do tej metnej wody ;)

    Mnie brakuje zdrowia. Cieszę się z upadku Gatesa (traci rocznie
    cały lotniskowiec + wieczne ;) tegoż utrzymanie -- oby tak dalej)
    i liczę/szacuję/aproksymuję, ile mi jeszcze czasu zostało na tym
    świecie... Jak mały chłopak lubiłem mapy, marzyłem o urządzeniach
    zwanych dziś odbiornikami GPS, pragnąłem zwiedzić świat...

    Klonownice Czarneckiego na razie mnie nie pociągają. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-12-19 00:10:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52b16a1c$0$2165$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > sie krzyż z wpadniętych pikseli. Samsunga Monte mam już chyba
    > z 5 lat, i najmniejszych uwag co do sprawności wyświetlacza.

    Pocieszę Cię -- teraz maluteńkie (jak dongle BT) karty WiFi
    (150 Mb/s lub nawet 300 Mb/s) na USB 2.0 za mniej niż ćwierć
    stówy plnów. :)

    http://allegro.pl/karta-wifi-na-usb-150mbps-nano-pro
    mocja-mini-i3736455337.html
    18,90 pln
    http://allegro.pl/nano-karta-rxs-wifi-usb-150mbps-ta
    blet-laptop-ipad-i3755665401.html
    17,49 pln
    http://allegro.pl/najmniejsza-karta-wifi-usb-nano-wi
    ndstars-150mbps-i3772009874.html
    15,95 pln

    -=-

    Mam 6 APków (5 czynnych i 1 w pudełku) i żaden z nich
    (5 TPlinka i 1 Tendy) nie zawiesza się.

    Co do zasięgu -- jeden TPlink (kultowa 340) ma moim zdaniem
    słaby zasięg -- dlatego zastąpiłem go APkiem Tendy.

    Tenda ma 150 Mb/s a pozostałe mają 54 Mb/s.
    Łączność pomiędzy mieszkaniami (niespełna 400 metrów -- wśród balkonów
    i blisko liściastych drzew oraz latarni) nie sięga ponad 20 Mb/s i nie
    spada poniżej 12 Mb/s, o ile kanały (używam głownie 13 kanału) nie są
    przepełnione.

    Wewnątrz mieszkań szybkości nie mierzę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2013-12-24 14:05:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l8t98o$ps1$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > świecie... Jak mały chłopak lubiłem mapy, marzyłem o urządzeniach
    > zwanych dziś odbiornikami GPS, pragnąłem zwiedzić świat...

    http://www.defence24.pl/news_usa-koszty-lotniskowcow
    -sa-nie-do-przyjecia

    Niby lotniskowce wojskowe są droższe, ale ja miałem na myśli maleństwa ;) cywilne.

    Wystarczy przypomnieć, że przyszłe lotniskowce nowej generacji mają
    już kosztować 13,6 miliarda dolarów (dwa razy więcej niż poprzednie
    typy) nie licząc kosztów ich opracowania, które mogą przekroczyć
    5 miliardów dolarów.

    Dzienny koszt utrzymania jednej grupy lotniskowcowej (zawierającej
    5 innych jednostek nawodnych i uderzeniowy atomowy okręt podwodny,
    skrzydło lotnicze z 80 statkami powietrznymi i załogę złożoną
    z 6700 osób) to około 6,5 miliona dolarów.

    Cywilny lotniskowiec można mieć na zawsze (czyli na resztę życia
    -- toż ani człowiek nie żyje 100 lat, ani lotniskowiec nie jest
    wieczny) już ;) za 10 miliardów dolarów...

    -=-

    Póki co -- Chiny wypłynęły ;) swoim...

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/najwaznie
    jszy-rejs-chinskiego-lotniskowca-spotkanie-z-us-navy
    -jak-za-zimnej-wojny,381864.html#autoplay
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/chinski-l
    otniskowiec-to-wydmuszka-bezlitosny-raport-wywiadu,3
    71528.html

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'