  • 1. Data: 2003-06-26 13:49:40
    Temat: Improve your Business English
    Od: "Eng Biz" <e...@N...gazeta.pl>

    You can improve your Business English if you decide to subscribe to WBJ SMS
    News Service. Every day three times you will receive latest information
    about Business in Poland. To subscribe just send us SMS stating WBJ for
    nunmber 7936. Cost of subscription is 9 PLN per two weeks :-)

    It's good opportunity!

  • 2. Data: 2003-06-26 14:02:21
    Temat: Re: Improve your Business English
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Eng Biz wrote:

    > It's good opportunity!

    Już nie :-)

    Zablokowane.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Agora SA

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-26 14:24:02
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Eng Biz" <e...@N...gazeta.pl> wrote in

> [...]
    > information about Business in Poland. To subscribe just send us SMS
    > stating WBJ for nunmber 7936. Cost of subscription is 9 PLN per two

    Z gramatyki - dwoja. Z grup dyskusyjnych - pala. Nauczycielu - ucz sie sam.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-06-26 14:49:49
    Od: "t...@n...o2.pl" <t...@n...o2.pl>

    Eng Biz wrote:
> [...]
    > about Business in Poland. To subscribe just send us SMS stating WBJ for
    > nunmber 7936. Cost of subscription is 9 PLN per two weeks :-)

    Lejery!!! Co to jest!?
    Jezeli te informacje sa z takimi samymi bledzmi to raczej niewiele sie
    z nich naucze!!!

    Mam nadzieje, ze przynajmniej po polsku lepiej piszesz.

    tan

  • 5. Data: 2003-06-26 15:02:42
    Temat: Odp: Improve your Business English
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Eng Biz <e...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdetlk$g7n$...@i...gazeta.pl...

    > Cost of subscription is 9 PLN per two weeks :-)

    You have to give people price with taxes in Poland...

    (I tak nie wiem, czy powyżej zrobiłem błędy ;-)).

  • 6. Data: 2003-06-27 12:46:51
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >Lejery!!! Co to jest!?
    >Jezeli te informacje sa z takimi samymi bledzmi to raczej niewiele sie
    >z nich naucze!!!

    Tak z ciekawosci (just to improve my english :) Moglbys opisac te bledy?

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 7. Data: 2003-06-30 13:03:03
    Od: "tbg" <t...@p...onet.pl.no-spam>

    "McMac" <m...@p...pl> wrote in message
    > Tak z ciekawosci (just to improve my english :) Moglbys opisac te bledy?

    imho:
    w pierwszym zdaniu czasy pochrzanione, w drugim poczatek jest do bani, w
    trzecim kolejnosc bym zmienil, zeby bylo ladniej, w czwartym to "is" wyglada
    jak chodzaca dwoja z dyktanda

    poza tym przecinkow nie ma tam gdzie byc powinny, a calosc przypomina pidzin
    inglisz, a nie business english

    tbg