  • 1. Data: 2009-11-24 21:13:33
    Temat: Indywidualne Konto Emerytalne w funduszach Arka - opinie
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Jak pamiętam są wśród grupowiczów osoby mające IKE w funduszach Arki.
    Proszę o wrażenia z użytkowania:
    - czy są widoczne w internetowym serwisie Arki i/lub BZWBK24
    Jeżeli dobrze rozumiem TOIP:
    - jednostki są zbywane bez opłaty dystrybucyjnej
    - konwersje dla jednostek posiadanych dłużej niż miesiąc są bezpłatne
    - inne uwagi, które uznacie za istotne

    Dodatkowo, proszę też o opinie osoby które załatwiały w Multibanku
    wypłatę transferową do innego IKE - idzie to sprawnie?

    pozdrawiam,
    B.

  • 2. Data: 2009-11-24 22:16:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <b...@w...pl> writes:

    > Jak pamiętam są wśród grupowiczów osoby mające IKE w funduszach Arki.
    > Proszę o wrażenia z użytkowania:
    > - czy są widoczne w internetowym serwisie Arki i/lub BZWBK24
    W serwisie arki (o ile nic się nie zmieniło), są widoczne, ale nic z
    nimi nie zrobisz.
    W BZWBK są widoczne i chyba da się na tym operować.

    > Jeżeli dobrze rozumiem TOIP:
    > - jednostki są zbywane bez opłaty dystrybucyjnej
    Tak.
    [...]

    > Dodatkowo, proszę też o opinie osoby które załatwiały w Multibanku
    > wypłatę transferową do innego IKE - idzie to sprawnie?

    Załatwiałem w mBanku, jakiś czas temu. MUsiałem bardzo pilnować mLinki,
    żeby mi nie zrobiła zwrotu zamiast wypłaty transferowej. Być może, teraz
    kompetencje Multibankowców są trochę lepsze.
    KJ

    --
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 3. Data: 2009-11-24 22:44:01
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Załatwiałem w mBanku, jakiś czas temu. MUsiałem bardzo pilnować mLinki,
    > żeby mi nie zrobiła zwrotu zamiast wypłaty transferowej. Być może, teraz
    > kompetencje Multibankowców są trochę lepsze.

    Dziękuję.
    A jak to jest z kolejnością - najpierw otwarcie nowego IKE z
    zastrzeżeniem że będzie wypłata transferowa, a potem zlecenie samej
    wypłaty ze starego?