  • 1. Data: 2024-01-12 11:55:37
    Temat: Re: Inflacja...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 sty 2024 o 10:57, Eneuel pisze:
    > Cena OC mego Nowego Volvo S40 wzrosła z 287 PLN do 294 PLN a
    > zakres ubezpieczenia zmalał o podręczny bagaż...

    Chlip, chlip... [;)]
    Gdybym nie per_traktował -- cena mogłaby być niższa o 1pln,
    albo nawet o 2pln... ;) [cena dyskusji z władzą...]

    > _&_

    > Tymczasem Ceneo z Avansu przeskoczyło na Eltrox, dzięki czemu cena
    > TV Boxa zjawiska 25 PLN -- ale od paru dni mam już TV Box kupiony
    + TV Boxa smalała o 25 PLN -- ale od paru dni mam już TV Box kupiony
    > w oficjalnej linii...

    > Odebrałem niespełna dobę po zamówieniu -- express jak za dawnych

    Z paczkomatu wyjąłem 22 minuty po włożeniu...

    > lat, gdy handlowałem jako pośrednik... I oficjalna linia -- jak u
    > mnie sprzed dekad...

    Taka szybkość obowiązywała w dziewięćdziesiątych latach ubw...

    https://youtu.be/Pd-ZOLEC4NQ

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 2. Data: 2024-01-12 18:40:27
    Od: Robert Sierant <x...@r...pl>

    próba mikrofonu

  • 3. Data: 2024-01-12 18:43:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jan 2024 11:55:37 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Chlip, chlip... [;)]
    > Gdybym nie per_traktował -- cena mogłaby być niższa o 1pln,
    > albo nawet o 2pln... ;) [cena dyskusji z władzą...]

    Jaką władzą?

    Ale nie narzekaj, i tak masz tanio w tym Białymstoku.
    Nawet bardzo tanio, bo ja jakiejs 800+.

    J.

  • 4. Data: 2024-01-13 06:00:58
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 sty 2024 o 18:43, J.F pisze:

    > Jaką władzą?

    [o czym on pisze?... o władzy?... może złamał prawo czytaniem tego, co
    w kwadratowych nawiasach?! nawiasem mówiąc i takoż pisząc -- to nie są
    kwadratowe nawiasy, lecz prostokątne... zaraz (może za dwa albo trzy?)
    weźmie prawnika i udowodni, że zakaz czytania dotyczy kwadratowych...]

    Sam sobie policzyłem 292, ale pomyślałem o ewentualnych zniżkach, więc
    zaczekałem na telefon; w trakcie rozmowy najpierw cena wzrosła o 1 pln
    a po chwili o kolejną złotówkę... Chlip, chlip... Rzekomo problemem tu
    [albo tam? -- zwykle mam problemy z rozgraniczaniem tu/tam] była jakaś
    niezgodność danych i brak numeru VIN -- czyżby od numeru zależeć miała
    stawka? [większa niż życie?]

    > Ale nie narzekaj, i tak masz tanio w tym Białymstoku.

    Niedawno qpiłem na AliExpress za 12 pln tak zwany transmiter, który
    chciałem wypróbować -- zadzwoniła do mnie jakowaś kobieta z PZU,
    proponując mi intratną ofertę -- 680 pln za:
    - OC
    - NNW (spytała wpierw czy jeżdżę sam, czy z rodziną)
    - wypadkowy assistance
    i twierdziła, że to lepsza oferta niż 294 pln za:
    - OC
    - awaryjny assistance
    - wypadkowy assistance
    Była niezbyt zadowolona i zapytała o powód naszej rozmowy -- jakby
    zapominając, iż to ona do mnie zadzwoniła, nie ja do niej...

    > Nawet bardzo tanio, bo ja jakiejs 800+.

    Co roku mam taniej, ale w ubr. mBank zwracał 100 pln a teraz nie
    zwraca -- stąd zwyżka... Chlip, chlip...

    -=-

    To jedno z najtańszych OC w Polsce za taki pojazd. :)
    Może nawet najtańsze z dostępnych polskiemu pospólstwu? :)
    Ale coś za coś!!! W zamian za niską cenę mam bardzo sprawną,
    rzeczową i miłą obsługę... Dosłownie ZERO problemów jak na
    razie a jestem klientem Uniqa (wcześniej Axa) od wielu lat. :)

    -=-

    Sam akumulator kosztuje chyba 1056 pln, ale że kupiłem wraz
    z usługą -- zapłaciłem 863 pln. Przy okazji dolano mi (chyba za
    dwie dychy pln) trochę ;) płynu chłodniczego, którego jak widać
    ubywa... (od kilkunastu lat nie dolewałem i nie zmieniałem)

    Przed wielu laty usiłowałem zlecić dolanie poza Volvo -- przekładano
    tę dolewkę wielokrotnie, aż zleciłem w Volvo...

    Jednak czekają mnie [raczej Nowe Volvo -- nowiuteńkie!] kolejne
    wydatki i niebezpieczeństwa...

    Nie o wycieraczkach piszę -- te akurat nadal są sprawne. :)
    Trzeba je tylko co jakiś czas wyczyścić. :)

    W piątek białostockie ulice były bieluteńkie, widziałem nawet dwa
    pługi -- jeden szalał na chodniku i przejściu dla pieszych a drugi
    spokojnie jechał ulicą... Miejskie autobusy przejeżdżały 30 cm obok
    mnie... Ślisko, ludzie padali na chodnikach, co do zasady ;) oznaczenia
    na jezdniach nie były widoczne... Szybkość około 17 godziny spadła
    poniżej 1km/h... Na szczęście w razie braku paliwa mam assistance... ;)

    Wyrwałem się przed peleton i zaszalałem :) na samym środku skrzyżowania!
    N53.120074215308605 E23.17439183060716
    Ależ frajda!!! Z przodu wielosezonowe, stare Dębice, z tyłu letnie,
    stare, fabryczne, chyba Continentale... (mogę mieć niemal 20 lat)

    -=-

    Transmiter za 12.06 pln bardzo dobry, ma nawet quasi-equalizer, ale
    strasznie drogi -- kilka dni później taki sam kupiłem za 7.32 pln...
    Ma woltomierz i ponoć szybkie ładowanie, ale nie ma watomierza...

    https://pl.aliexpress.com/item/1005005096279757.html

    ~Połowa karty pamięci wystaje poza to coś -- więc z karty zysk taki
    sobie... Do gadania w samochodzie bardzo dobry, do słuchania muzyki
    także -- ze Spotify czy Jutuby...

    Ten quasi-equalizer to kilka dźwiękowych profili...

    Brak watomierza to brak informacji o stanie ładowania telefonu!

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 5. Data: 2024-01-13 06:05:58
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 sty 2024 o 18:40, Robert Sierant pisze:

    > próba mikrofonu

    Mikrofon w pilocie MiBoxa sprawuje się dobrze!
    Przejście z TV na MiBoxa i z MiBoxa na TV bardzo łatwe!

    Matka zaczyna snuć plany rezygnacji z kablówki -- obraz z netu
    jest bardzo ładny a z kablówki jakby zza mgły... Godzinami
    słucha piosenek czy innej muzyki... Za FREEKO!!!

    Z TV Republika matka jest tak sobie zadowolona -- raczej widzę
    u niej rozczarowanie... Obraz ładny, wyraźny, łatwy do uzyskania,
    ale treści takie sobie...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s