  • 1. Data: 2003-08-06 15:13:41
    Temat: Informacja na temat LG Petro Bank ROR
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

    Nr kont sie zmienia. Aktualny cennik zostanie zmodyfikowany. Gdy wnioskujemy o
    dostep do SOLO to oplata miesieczna wyniesie 3zl. Teraz jest to 5zl za ROR bez
    dostepu do internetu. W obu przypadkach mozna kozystac z oddzialow na starych
    warunkach. Karty Maestro oraz MasterCard zostana zastapione przez Visa Electron
    i Visa Classic. Limit dzienny wylat gotowkowych dla kart Visa Electron bedzie
    1000zl. Karty MasterCard zostana zastapione przez karte Visa Classic. Wszyscy z
    limitem ponad 4000zl dostana aktualny limit. Osoby ponizej 4000zl dostana "w
    prezencie" limit rowny 4000zl nawet, gdyby nie spelniali warunkow wnioskujac
    normalnie o taki limit. Beda bezplatne wyplaty z bankomatow Nordea, bylych LG
    oraz BZ WBK bez prowizji. W tych bankomatach bedzie mozna sprawdzic saldo,
    wydrukowac ostatnie 10 operacji oraz zmienic PIN. W bankomatach pierwsze 2
    wyplaty w miesiacu rowniez bezplatne.

    W skrocie

    minusy:
    likwidacja maestro i mastercard. Maestro bym przezyl, ale MasterCard :(((
    zmiana nr rachunku. Dla niektorych to moze byc problem ze zmiana nr rachunku.
    mniejszy limit w bankomacie do gotowki

    plusy:
    zmiejszenie oplat za prowadzenie
    wieksza liczba bankomatow
    dostep do internetu
    wiekszy limit karty MasterCard
    wieksza liczba placowek

    Debet ma zostac.

    Wszystko to podane na infolini dotyczace konta ROR standart. O inne nie pytalem.

  • 2. Data: 2003-08-06 16:44:56
    Temat: Re: Informacja na temat LG Petro Bank ROR
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 6 Aug 2003 17:13:41 +0200, "k...@p...onet.pl"
    <k...@W...onet.pl> napisał(a):

    [...]

> [...]
    >

    >Debet ma zostac.
    >
    >Wszystko to podane na infolini dotyczace konta ROR standart. O inne nie pytalem.

    Widac ze sezon ogorkowy i zapotrzebowanie na optymizm w narodzie
    wzroslo. Czyli kto to jest optymista? Ano widzi szklanke pelna
    w polowie... Te rewelacje podane przez Ciebie spowodowaly,
    ze praktycznie wszyscy dotychczasowi klienci LG ROR ale w internetowej
    wersji czyli LGnet juz dawno opuscili ten tonacy okret. :-) Bedac
    w posiadaniu tej Twojej informacji od miesiaca. :-)))
    A najwytrwalsi uczynia to gdy im Nordea wybije z glowy posiadanie
    dwoch rownolegle obowiazujacych TOIP. Czesc wrocila skad przyszla
    czyli do mBanku, a druga czesc zamienila te Twoje 'plusy' na VW. No
    i jest oczywiscie grupa mieszana :-) do ktorej ja sie zaliczam: jedna
    noga w mBanku, a druga w VW.

    Bo my jak sie okazuje pesymisci: nam zwiekszono oplaty za prowadzenie
    z 0 zl. do 3 przy dodatkowej oplacie "tylko" 20 zl/mies za token,
    bedziemy placic za przelewy 0,60 zl. zamiast dotychczasowych 0,00,
    obnizone oprocentowanie srodkow biezacych. No, ale skoro Ty uwazasz,
    ze warto za te cene miec ROR internetowy, ktory mysmy do tej pory
    mieli za darmo i z wiekszym oprocentowaniem srodkow, no to fajnie ze
    tak uwazaja ci, ktorzy nie korzystali z dostepu internetowego (a teraz
    beda mogli...). :-) Bo maja to zapisane w plusach. :-)))

    --
    Adek

  • 3. Data: 2003-08-06 19:59:01
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > tak uwazaja ci, ktorzy nie korzystali z dostepu internetowego (a teraz
    > beda mogli...). :-)  Bo maja to zapisane w plusach.  :-)))

    A gdzie ja zachecam do pozostania do LG ROR ??
    Wszystkie rewelacje dotyczyly LGnetu i te byly oficjalnie wiadome, a do ROR
    nic nie bylo powiedziane. Dopiero dzis mnie powiadomili na 100% jak bedzie i
    napisalem o ROR. Wiem, ze dali gorsze, ale ja nie urzywalem LGnetu i LG Ror, a
    mialem MasterCard do LG Roru z duzym limitem, a LGnet sluzyl mi tylko do
    podgladu stanu konta LGnet oraz ROR, ktory nie mial dostepu do netu. W Lgnecie
    tez byl podglad do transakcji wykonanych MasterCard'a. A przelewow nie bede
    robil i karty debetowej uzywal. Chce miec tylko ich chargowke i nic wiecej.
    Gdybym uzywal tylko LGnet do trzymania kasy, ktorej nie mam, oraz do przelewow,
    to bym zrezygnowal na kozysc VW lub mBanku, gdyby wprowadzili oplaty.

    BTW. Rezygnuje z LGnet'u.

    Interesowal mnie tylko los MasterCarda. Jedyny ich produkt przeze mnie
    uzywany ;)

  • 4. Data: 2003-08-07 05:26:26

> [...]
    > tak uwazaja ci, ktorzy nie korzystali z dostepu internetowego (a teraz
    > beda mogli...). :-)  Bo maja to zapisane w plusach.  :-)))

    Święte słowa drogi kolego !!! Właśnie od wczoraj zamknęli mi konto w LG bo
    podziękowałem im za te wspaniałe oferty które przedstawiła Nordea. No
    i ...został mi stary dobry mBank !!!