  • 11. Data: 2006-03-14 11:03:08
    Temat: Re: Informacja z mBanku: wstępnie rozpatrzony wniosek o kredyt ratalny nr XXXXXXXXXXXXXXXXXXXx
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> wrote in message
    news:dv65bb$fn3$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiem po prostu co pisać, by przejść automatem na scoringu ;)

    Oszukiwales??? ;)
    U mnie tez powinno przejsc bez problemu, bo to:
    1/ przeniesienie karty z Multi
    2/ karte mbanku juz mialem (zrezygnowalem w listopadzie)
    3/ kalkulator na podstawie dochodow pokazuje mi wyzsza zdolnosc nie limit o
    ktory sie ubiegam
    Mysle, ze nawet odmowna decyzja, by mnie az tak bardzo nie irytowala jak ten
    okres oczekiwania. Z komunikatu wynika, ze do tej pory nikt sie tym
    wnioskiem nie raczyl zajac, bo status od samego poczatku bez zmian, czyli
    "zarejestrowany przez system". Coz, zaczekam do konca tygodnia.
    BTW wiecie moze czemu nie ma tak oczywistej mozliwosci jak anulowanie
    wniosku? Wydaje mi sie, jest to jedna w podstawowych funkcjonalnosci, ktora
    powinna byc oferowana przy wnioskach...

    MK

  • 12. Data: 2006-03-14 11:32:55
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    MK napisał(a):

    > Oszukiwales??? ;)

    Tak ;) - ale oszustwo wyszło po wizji lokalnej w bik ;)
    Nie odznaczyłem limitów w koncie w LUKASIE (Defacto kredycik
    poszedł na spłatę tegoż właśnie ;))

    > U mnie tez powinno przejsc bez problemu, bo to:
    > 1/ przeniesienie karty z Multi

    Nic nie przenosiłem, nie zakładałem rach, chciałem tylko 10kpln

    > 2/ karte mbanku juz mialem (zrezygnowalem w listopadzie)

    j.w. - pierwszy kontakt z m

    > 3/ kalkulator na podstawie dochodow pokazuje mi wyzsza zdolnosc nie limit o
    > ktory sie ubiegam

    Nie sprawdzałem ...

> [...]
    > wnioskiem nie raczyl zajac, bo status od samego poczatku bez zmian, czyli
    > "zarejestrowany przez system". Coz, zaczekam do konca tygodnia.

    Złóż jeszcze raz ?

    > BTW wiecie moze czemu nie ma tak oczywistej mozliwosci jak anulowanie
    > wniosku? Wydaje mi sie, jest to jedna w podstawowych funkcjonalnosci, ktora
    > powinna byc oferowana przy wnioskach...

    Przeczytaj moje wypociny o rezygnowaniu z usług PTK centertel na
    pl.misc.telefonia.gsm ...

    (
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/fc3d7
    b25bc65ca6a?hl=pl
    )
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 13. Data: 2006-03-14 12:06:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Złóż jeszcze raz ?

    Oj, nie wiem czy bym przezyl 3 'rejestracje przez system' ;).

    > Przeczytaj moje wypociny o rezygnowaniu z usług PTK centertel na
> [...]

    Fajnie, do mnie kurier z Masterlinka nie mogl dotrzec ponad 2 tygodnie. Na
    szczescie Era poradzila sobie z anulowaniem aneksu ;).

    MK

  • 14. Data: 2006-07-10 12:49:49
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Mbank ma swojego rodzaju sraczke napadową. Zobacz który produkt jest akurat
    w "promocji" i gwarantuję ci, że wszystkie wnioski na ten produkt są
    rozpatrzane błyskawicznie i mam wrażenie, że trochę "łagodniej" niż zwykle.
    Wszystkie pozostałe produkty leżą i "dojrzewają". Złożenie dwóch wniosków na
    ten sam produkt może skutkować odrzuceniem obu. Jeśli tak robiłeś zadzwoń na
    mlinie i upewnij się czy wszystko w systemie jest okej.
    Arek