  • 31. Data: 2010-05-18 08:11:52
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > casusie jak wyznawca konserwatywnego liberalizmu wspiera socjalistów z
    > tendencjami totalitarnymi powtarzając każdą ich brednię.

    Nie wiem o co ci chodzi. Na przykładach proszę.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2010-05-18 08:53:28
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > "[...] Nar=F3d ,kt=F3ry nie zna swojej przesz=B3o=B6ci, umiera i nie buduje
    > przysz=B3o=B6ci. [...]".
    >
    > Ca=B3ej czerwonej cho=B3ocie na tym zale=BFy aby nie szpare=E6 w przesz=B3o=
    > =B6ci,
    > bo ich fortuny powsta=B3y na krwi patriot=F3w Polskich.
    >
    > Rodzina w UB, komisarz w UE
    > http://mazowsze.kraj.com.pl/116945701345517.shtml
    >
    > "Umarli wo=B3a=E6 nie przestan=B1"
    > http://iarchiwum.pl/artykul/371/umarli-wolac-nie-prz
    estana-1.html

    > Nie ma tak dobrze. Prawda ma to do siebie, =BFe zawsze chce wyj=B6=E6 na
    > wierzch ....

    Gdybyś się skoncetrowł bardziej na sobie to byś nie klepał tych,
    pozal się Boże, patriotycznych pierdół.

    Historią niech zajmują się historycy. My powinniśmy tylko
    o naszej historii mieć faktyczną wiedzę (a co mamy to sam wiesz).

    Popraw się bo zawsze będzie ci źle.

    Andrzej.

  • 33. Data: 2010-05-19 11:20:38
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

    > Tak na marginesie W moje opini ta grupa cały czas żyje.
    >
    > A co ja jestem winny temu że strefa Euro upada (temat jak najbardziej
    > związany zrynkami finansowymi).
    > Przecież ta cała socjalistyczna "integracja europejska" to od poczatku
    > chory pomysł.

    w gospodarce tak przynajmniej wiekszosc ingerencji prowadzaca do
    ujednolicenia, w zyciu spolecznym nie (chociaz jest duuuuuzo do
    zrobienia) - vide problemy pl osob niepelnosprawnych za granica... i
    mozna by tak jeszcze wiele problemow wyliczac...

    > Cóż ja mogę poradzić że Tusk zadłuża mój kraj na 50 mld w tym roku ?.
    > Wkurwia mnie to dzisiaj i wkurwiało mnie to 20 lat temu.
    >
    > Cóż ja moge poradzić na to, że nie ma w Polsce cały czas zakazu
    > ustalania deficytu budżetowego, który zapobiegałby zadłużaniu
    > przyszłych pokoleń ?. Korwin już o tym mówił 20 lat temu i co ?.
    >
    > I Nic.

    i sld i pic znaczy sie pis, jak i po i partie z ktorych wywodza sie
    ludzie tych formacji nic nie zrobili w tym kierunku...

    nawiasem piszac sld mialo 8mld nadwyzki pod koniec swoich rzadow... wiec
    mozna zalozyc, ze jednak sie da;)

    > Tak się akurat złożyło ze 5/6 aktywnych uczestników tego forum to
    > akurat eurooptymiści i w tym problem.

    ja jestem eurorealista i na dzien dzisiejszy nie widze wiekszego sensu
    pchania sie euro(bagno)strefe* - niepotrzebne skreslic.
    obawiam sie tylko czy w pewnym momencie nie dostaniemy rachunku za pomoc
    z ue...

    > A tu niestety Eurostrefa się wali i wszyscy się poobrażali. Ja wam
    > mówie miejcie pretensje do siebie, bo tak żeście zagłosowali i
    > tyle.....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    nie mam do nikogo pretensji, nadal sie ciesze ze mimo to jestesmy we
    wspolnej europie...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 34. Data: 2010-05-19 11:30:29
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

    > A mnie się pytania mnożą cały czas .....
    >
    > Jeżeli możesz, to podziel się ze mną (i Marfi również) swoim
    > stanowiskiem w kwestii braku międzynarodewej komisji - przegłosowaniu
    > jej braku przez PO. Czy jako Polak nie uważasz - jak ja - że to
    > skandal, kpina z narodu, i antypolskie zachowanie ?. I czy kpiną nie
    > jest również fakt, iż miesiąc po katastrofie w dalszym ciągu strona
    > Rosyjska nie przekazała Posce czarnych skrzynek Tupolewa ?.

    w polsce jest czwarta czarna skrzynka tutki, dziki czemu mozna porownac
    to co nam ruskie daja i czy aby nie kombinuja czegos z danymi...

    > Czu nie razi cię to w oczy i nie wkurwia tak jak mnie ?.

    niech to wyjasnia specjalisci - a tych od tupolewa w polsce jest mniej
    niz u ruskich, a tak wogole to poczekajmy do konca sledztwa, ktore i tak
    toczy sie w ekspresowym tepie w porownaniu z innymi tego typu sledztwami...

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 35. Data: 2010-05-19 16:01:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "SlawcioD"

    > niech to wyjasnia specjalisci - a tych od tupolewa w polsce jest mniej
    > niz u ruskich

    Pieprzysz, na tej grupie jest 3 wybitnych specjalistów: Charlie, maniana i
    Endriu.
    To pomyśl ilu jest w Polsce.

  • 36. Data: 2010-05-19 17:25:19
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Pieprzysz, na tej grupie jest 3 wybitnych specjalistów: Charlie, maniana i
    > Endriu.
    > To pomyśl ilu jest w Polsce.

    Ech..
    Jak nie można liczyć na swego premiera i sejm w kwestii wyjaśnienia
    katastrofy to się kurwa spekuluje.

    P.S. Miesiąc po tragedii wszystko na to wskazuje, że filmik ze
    strzałami może być starciem naszych BOR-owików z ruskimi w - ochrona
    ciała prezydenta.
    Chociaż Bor wszystkemu zaprzecza....

    BOR użył broni palnej, zabezpieczając miejsce katastrofy?
    http://tiny.pl/index.php

    Reasumując - miesiąc po katastrofie wiem, że nic nie wiem.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 37. Data: 2010-05-19 19:43:32
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

> [...]
    > http://tiny.pl/index.php
    >
    > Reasumując - miesiąc po katastrofie wiem, że nic nie wiem.

    BOR mogl takze dobijac konajacych oszczedzajac im cierpienia

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 38. Data: 2010-05-19 20:01:06
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Gdybyś się skoncetrowł bardziej na sobie to byś nie klepał tych,
    > pozal się Boże, patriotycznych pierdół.

    O nic innego mi nie chodzi jak o to, aby w przyszłości mnie i moim
    dzieciom żyło sie lepiej. Istotą tego całego zamieszania jest to, że
    ci na EuroSocjalizm nawołują ci (lub dzieci tych), którzy 40 lat temu
    piali pieśni pochwalające ku chwale Stalina.

    Jedno bankructwo sytemu już przerabiałem. Chciałbym sobie (i moim
    dziciom) zaoszczedzić kolejnego ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 39. Data: 2010-05-20 06:49:11
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > ,
    >
    > O nic innego mi nie chodzi jak o to, aby w przysz=B3o=B6ci mnie i moim
    > dzieciom =BFy=B3o sie lepiej. Istot=B1 tego ca=B3ego zamieszania jest to, =
    > =BFe
    > ci na EuroSocjalizm nawo=B3uj=B1 ci (lub dzieci tych), kt=F3rzy 40 lat temu
    > piali pie=B6ni pochwalaj=B1ce ku chwale Stalina.
    >
    > Jedno bankructwo sytemu ju=BF przerabia=B3em. Chcia=B3bym sobie (i moim
> [...]

    No to właśnie cie naprowadzam.

    Powiedz synowi, że najpierw powinien mieć coś co przyda się
    lub spodoba innym ludziom, za co będą chcieli wydać kasę.

    Jak będzie to już miał to niech zacznie nawet od prostego straganu
    (bez kredytów) i tu bedzie miał okazje kontaktu z ludźmi.
    Zorientuje się, że ważne jest jak go inni odbierają.
    Jak dobrze, to będą obroty większe, jak źle, to mniejsze ale będą.
    Zorientuje się jaki wpływ na rynek mają politycy i kiedy
    opuścić cenę a kiedy ją podwyższyć (przy dobrej polityce ceny
    nie zmieniają się). I zorientuje się (ale to już raczej w późniejszym
    czasie), że płacenie podatków jest bardzo nieopłacalne i zacznie kombinować.
    To wówczas będzie można o nim powiedzieć, że jest człowiekoiem dojrzałym.

    Powiedz mu to co ja tobie - skoncentruj się na sobie.

    Moje przysłowie (może uchodzić za ludowe) to:

    "Martw się o siebie a będziesz miał wielu przyjaciół".

    Andrzej.

  • 40. Data: 2010-05-20 10:05:18
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Powiedz mu to co ja tobie - skoncentruj się na sobie.

    Nic innego od 1993 roku nie robię. Cały czas koncentruje się na sobie.
    I zawsze jak się nad tym zastanawiam wychodzi mi jedno.
    Aby mój syn mógł sobie spokojnie handlować w sklepiku ktoś (wiem
    dokładnie kto) musiałby go (i mnie) przestać okradać.

    Współdecydujemy

    "[...] No dobrze, ale skąd właściwie lichwiarska międzynarodówka ma
    tyle pieniędzy, że może pożyczać je bezpieniężnym rządom, mimo, ze te
    przechwyciły już - tak jak u nas - ponad 80 procent bogactwa
    wytwarzanego przez pracowników najemnych? Ano, przypatrzmy się
    Otwartym Funduszom Emerytalnym. Pożyczają one pieniądze Naszym
    Umiłowanym Przywódcom, którzy nie umieją w żaden inny sposób zapewnić
    płynności finansowej państwa, jak sprzedawanie nas w niewolę. A skąd
    te pieniądze mają? Ano stąd, że wcześniej Nasi Umiłowani Przywódcy,
    dla naszego, ma się rozumieć, dobra, zmusili nas do oddawania im
    części wytwarzanego przez nas bogactwa, w zamian za obietnicę, że
    kiedyś coś z tego nam oddadzą. Kiedy? Co? - nikt tego nie wie, bo
    przecież Nasi Umiłowani Przywódcy, których właśnie będziemy sobie
    teraz wybierać, zawsze mogą - i właśnie się do tego szykują - zmienić
    i wiek emerytalny i zasady wypłaty. [...]".

    Okradają go ci sami, lub dzieci tych którzy okradali 20 lat temu
    mojego ojca. Najwyższy czas wreswszcie zerwać tą pętle.

    Dosyć mam robienia na tą komunistyczną czerwoną chołotę ... Dosyć
    okradania.
    Dosyć przymusowych ubezpieczeń społecznych !!!!!!!!

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/