  • 1. Data: 2010-05-08 17:38:59
    Temat: Instrukcja dymania "panienki"....
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Odnośnie naszej niedawnej dyskusji:

    news:hnt4a5$582$1@news.interia.pl
> [...]

    i twojej odpowiedzi:

    >Jestem przerażony. Kto? Co pisze Michałkiewicz? Polska nie otrzymuje bo
    >dopłaca do Unii. Jasne. Wszystko bierze Aniela i ziomkostwa.

    Chciałem poinformować cię, że "wypłukaną z powietrza, a konkretnie - z
    kieszeni wszystkich" kasą dysponuje Europejski Bank Centralny we
    Frankfurcie .....

    Zusammen wmiestie

    "[... ] Inna sprawa, że Europejski Bank Centralny we Frankfurcie te
    miliardy euro tak czy owak wypłucze z powietrza, a konkretnie - z
    kieszeni wszystkich, również greckich europejskich podatników, które
    wydrenuje przy pomocy inflacji zwanej również podatkiem emisyjnym.
    [...]".

    .... który pożycze te pieniądze, "instytucjom finansowym", które to
    później "inwestują" w:

    Oliwkowy kryzys w obrazkach
    http://grzegorzzalewski.blox.pl/2010/04/Oliwkowy-kry
    zys-w-obrazkach.html

    Vivat strefa Euro .....!!!!!!!

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-05-08 17:47:41
    Temat: Re: Instrukcja dymania "panienki"....
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <a...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
> [...]

    [...]".

    .... który pożycze te pieniądze, "instytucjom finansowym", które to

    OMG Michałkiewicz odkrył ameryke !
    Moze w 5 raz obejrzał film "money as debt" i te dwa orzeszki mu sie w koncu
    zderzyły.
    LMFAO..

    george

  • 3. Data: 2010-05-08 18:13:23
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > OMG Michałkiewicz odkrył ameryke !

    Przypominam ci, że cała Platforma Obywatelska i 5/6 stronnictw naszego
    kraju zbiorowo naganiają na zrzeczenie się resztek suwerenności
    ekonomicznej....

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków
    (cz.
    6) (9 minuta filmu)
    http://www.asme.pl/123249312795126.shtml

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w
    strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety
    Polska nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB,
    niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    .... i co gorsze ta zbiorowe otumanianie narodu podsycane poprzez
    antypolskie media skutkuje tym, iż "większość" ( z Kaczyńskimi i
    Tuskiem) niedwano zrzekła się suwerenności politycznej....:

    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &6&12&4

    Trzeba ratować co się da, bo nas wydymają .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-05-08 18:20:28
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > .... i co gorsze ta zbiorowe otumanianie narodu podsycane poprzez
    > antypolskie media

    ... i grupowych kolegów (mam na myśli grupowych euronaganiaczy Sławka-
    XXL'a, Anatola, Vipera, i Totusa).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-05-08 18:38:57
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > ... i grupowych kolegów (mam na myśli grupowych euronaganiaczy Sławka-
    > XXL'a, Anatola, Vipera, i Totusa).

    Jak bardzo skuteczne jest to zbiorowe otumanianie narodu świadczą
    poniższe słowa kolegi, który jak widać całkiem się chyba już zagubił:

    "[...] żeby odsunąć od władzy POgietych zaakceptowałbym polityczny
    flirt PiS ;) z SLD a nawet przeprosiny Dorna i powrót na salony w PiS
    polityka to sztuka kompromisów i czasami trudnych decyzji natomiast PO-
    PiS - nigdy w zyciu ! [...]".

    P.S. Osobiście wcale się nie dziwie zagubieniu niektórych. Na to
    "zagubienie" pracują specjaliści od "robienia narodu w trąbe" ....

    Po Trupach Do Celu
    http://www.youtube.com/watch?v=FQmVOysm0CQ

    Perfekcyjna robota Wojewódzkiego ...., a wprost majstersztyk jeżeli
    chodzi o Putina.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-05-08 18:51:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

> [...]

    P.S. Osobiście wcale się nie dziwie zagubieniu niektórych. Na to
    "zagubienie" pracują specjaliści od "robienia narodu w trąbe" ....

    ---------

    Endriu... jestem w szoku albo źle Cię zrozumiałem...

    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-05-08 19:02:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <a...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...
> [...]

    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &6&12&4

    Trzeba ratować co się da, bo nas wydymają .....

    Endriu, dopóki mamy własną walutę polityka niespecjalnie nas kopie w dupę.

    Wydaje mi sie jednak że nie wszystko masz na uwadze.
    Załóżmy że świat sie polaryzuje:
    Mamy 4 ośrodki:

    USA, Europa, Chiny + Azja wschodnia, Rosja.

    teraz pytanie, czy Polska może przetrwac sama w tej "polaryzacji" ?
    Tak szczerze...

    george

  • 8. Data: 2010-05-08 19:09:50
    Temat: Re: Instrukcja dymania
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

> [...]

    Chwilowo zamilkli

> [...]
    > poni=BFsze s=B3owa kolegi, kt=F3ry jak wida=E6 ca=B3kiem si=EA chyba ju=BF
    =
    > zagubi=B3:
    >
    > "[...] =BFeby odsun=B1=E6 od w=B3adzy POgietych zaakceptowa=B3bym
    polityczn=
    > flirt PiS ;) z SLD a nawet przeprosiny Dorna i powr=F3t na salony w PiS
    > polityka to sztuka kompromis=F3w i czasami trudnych decyzji natomiast PO-
    > PiS - nigdy w zyciu ! [...]".
    >
    > P.S. Osobi=B6cie wcale si=EA nie dziwie zagubieniu niekt=F3rych. Na to
    > "zagubienie" pracuj=B1 specjali=B6ci od "robienia narodu w tr=B1be" ....

    Nie wiem, kogo cytujesz, ale ja napisałem też coś podobnego. I napewno nie
    jestem otumaniony. Endriu, jest czas wyboru, nie można stawiać na
    niemożliwe, chociaż bardzo by się chciało niemożliwego.

    > Po Trupach Do Celu
    > http://www.youtube.com/watch?v=3DFQmVOysm0CQ
    >
    > Perfekcyjna robota Wojew=F3dzkiego ...., a wprost majstersztyk je=BFeli
    > chodzi o Putina.

    W kontekście tego, co wcześniej napisałeś, mam rozumieć, że pochwalasz
    kupowaty spot wyborczy?

    kc

  • 9. Data: 2010-05-08 19:09:59
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > USA, Europa, Chiny + Azja wschodnia, Rosja.
    >
    > teraz pytanie, czy Polska może przetrwac sama w tej "polaryzacji" ?

    george, a gdzie jest Georgia w w/w konfiguracji?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2010-05-08 19:19:46
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Endriu, dopóki mamy własną walutę polityka niespecjalnie nas kopie w dupę.

    George.

    Przypominam ci że elity twojego kraju - na skutek twojego głosu
    wyborczego - świadomie wyzbyły się własnej suwerenności politycznej
    (stanowienia prawa oraz władzy sądowniczej na terenie własnego
    kraju).

    Ty do dzisiaj jeszcze tego jeszcze nie zrozumiałeś ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/