  • 11. Data: 2010-05-08 19:21:17
    Temat: Re: Instrukcja dymania "panienki"....
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ty do dzisiaj jeszcze tego jeszcze nie zrozumiałeś ...

    Na dzień dzisiejszy prawo europejskie jest ponad prawem polskim -
    przypominam ci .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-05-08 19:24:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <a...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    > Ty do dzisiaj jeszcze tego jeszcze nie zrozumiałeś ...

    Na dzień dzisiejszy prawo europejskie jest ponad prawem polskim -
    przypominam ci .....

    a co to właściwie znaczy...
    dopóki prawo europejskie nie traktuje mnie gorzej niz polskie sprawa jest
    bez znaczenia.
    moze jakiś konkretny przykład dymania przez prawo EU / polityków EU ?

    george

  • 13. Data: 2010-05-08 19:27:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > moze jakiś konkretny przykład dymania przez prawo EU / polityków EU ?

    dymanie dumy może być konkretnym przykładem?

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-05-08 19:36:48
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > moze jakiś konkretny przykład dymania przez prawo EU / polityków EU ?

    Na razie szkopy dymają wąskim strumieniem....

    Obwodnica Augustowa
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Obwodnica_Augustowa

    [...] Według stanu na luty 2007 Unia Europejska chce wyjaśnień
    dotyczących budowy obwodnicy, a co za tym idzie natychmiastowego
    wstrzymania budowy. [...]"

    Okres porządniejszego dymania zapewne przed nami .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2010-05-08 19:52:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    wstrzymania budowy. [...]"

    Okres porządniejszego dymania zapewne przed nami .....

    -------------------------------

    Piszesz z punktu widzenia mieszkańca regionu (człowieka), mieszkańca
    regionu (zwierzaka bliżej nieokreślonego gatunku), polityka, przeciwnika
    tego polityka, ekologa, ekooszołoma, przeciwnika ekologa i ekooszołoma czy
    zwykłego obywatela, któremu to zazwyczaj wisi?

    Dla jasności: mnie obwodnica Augustowa wisi bo tam nie bywam.

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-05-08 20:25:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > dymanie dumy może być konkretnym przykładem?

    zbyt oryginalne, zawsze znajdzie sie niemiec który uważa że inny niemiec
    dyma jego dumę.
    To jakby nie określa problemu.

    george

  • 17. Data: 2010-05-08 20:26:52
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]

    wstrzymania budowy. [...]"

    Okres porządniejszego dymania zapewne przed nami .....

    aha,
    czyli antycypujesz dymanie, tak to mozemy dyskutować w nieskończoność.
    Mozna równiez w ten sposób dowieść że gdyby nas EU nie przyjeło to znaczy ze
    w ten sposób przygotowuje nas na przyszłe dymanie Rosji.

    george

  • 18. Data: 2010-05-09 07:01:04
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > Mozna równiez w ten sposób dowieść że gdyby nas EU nie przyjeło to znaczy ze
    > w ten sposób przygotowuje nas na przyszłe dymanie Rosji.

    Przewiduje w oparciu, a to co dzieje się na naszych oczach .....

    Rezerwaty dla Irokezów
    http://www.asme.pl/118030130688210.shtml

    "[...] W ubiegłym roku gruchnęła straszliwa wieść, iż polscy Irokezi
    zamierzają wybudować drogę łączącą kraje leżące po wschodniej stronie
    Morza
    Bałtyckiego, poprzez Polskę z południową Europą. Zupełnie nie wiadomo
    po co,
    skoro teraz większość ładunków z południowej Europy jedzie na północ
    przez
    porty niemieckie.[...].

    Szkopy dymają narody Europy jak im pasuje, i to widać na wykresach.
    http://stooq.pl/q/?s=sax&c=1y&t=c&a=lg&b=0

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2010-05-09 08:00:26
    Temat: Re: Instrukcja dymania
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    co znaczy -dymania -??? wygrasz albo nie --- jakas nowosc ???

  • 20. Data: 2010-05-09 18:59:27
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu"

    Nie udało Ci się znaleźć chociaż jeszcze jednego indeksu dla porównania?
    Dajesz jakiś SRAX, prawdopodobnie ogólnie ważący mniej niż pojednczy
    biośmieć czy tam coś innego podobnego.

    A tu DAX przez rok cieniej urosnął niż totalnie odjechany BUX składający sie
    w praktyce z jednej spółki.
    I mniej niż my.

    Z tego widać, że najbardziej wydymali, oprócz tego Twojego SRAXA, żabojadów.
    Reszta wydymała ich:

    http://stooq.pl/q/?s=sax&d=20100507&c=1y&t=c&a=lg&r=
    dax+bux+wig20

    Potęga manipulacji: dobrać dane pod tezę.