  • 1. Data: 2003-02-06 22:17:18
    Temat: Re: [Integrum BGŻ] Dziwne - problem z systemem E-Integrum?
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:b1uml5$2tu$1@foka.acn.pl...
    [ciach]

    Korzystam w Integrum BGŻ z dwoch rachunkow, swojego i moich rodzicow.
    Teraz juz nie mam takich problemow, ale kiedys je mialem. Przy wchodzeniu do
    banku czesto mialem komunikat o blednym kodzie tokenu. Przy przelewach
    raczej sie to nie zdarzalo.
    Mysle ze to moze byc wina przegladarki.
    Moze skasuj pliki cookie, moze to pomoze

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 2. Data: 2003-02-06 22:17:22
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jest to bardzo męcząca sprawa, która drażni mnie od dłuższego czasu.

    Otóż przy logowaniu do serwisu transakcyjnego należy podać User_ID i
    hasło, a następnie system zadaje pytanie które wstukujemy do tokena. Na
    stronie należy podać wskazanie owego tokena, aby się zalogować.
    Bardzo często - niemal zawsze - zdarza mi się, że mimo poprawnego
    wpisania zapytana i odpowiedzi strona wyrzuca błąd - nieprawidłowy kod
    tokena. Za drugim, maksymalnie trzecim razem wpuszcza bez problemów.
    Podobnie dzieje się przy przelewach. Po zatwierdzeniu operacji kieruje
    mnie do strony z napisem "Błędny kod tokena" (czy coś podobnego),
    natomiast jak cofam się do poprzedniej strony i akceptuję to co
    wcześniej wpisałem - wpuszcza.
    Na początku zwalałem to na swoją nieuwagę, ale jak zaczęło się powtarzać
    to zacząłem zwracać uwagę na to co wpisuję i nic nie pomogło.

    Pytałem ich o to pocztą wewnętrzną, ale nie dostałem odpowiedzi.
    Wygląda mi to na błąd aplikacji - przecież tokena nie można popsuć?
    Token nie mógł się też "rozjechać" bo nie generuje kodów w oparciu o
    zegarek, tylko o jakiś wewnętrzny algorytm który nie ulega zmianie. Jest
    to token Vasco, taki jak tutaj:
    http://www.ebanki.pl/technika/tokenDigiPass300.gif

    Nie chcę rezygnować z rachunku, bo jestem z niego bardzo zadowolony -
    ale te kłopoty zaczynają mi mocno działać na nerwy.
    Czy ktoś oprócz mnie spotkał się z podobnymi problemami?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-02-06 22:32:04
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Mentos wrote:

> [...]

    Już próbowałem, nie pomogło :(
    Mam IE 6.0.2800.1106.xpsp1.020828-1920.

    Poza tym - przecież takie rzeczy jak uwierzytelnianie tokenem nie mogę
    być zapisywane jako cookie?
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-02-06 23:47:20
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b1ungm$3pl$1@foka.acn.pl...
    > Już próbowałem, nie pomogło :(
    > Mam IE 6.0.2800.1106.xpsp1.020828-1920.
    >
    > Poza tym - przecież takie rzeczy jak uwierzytelnianie tokenem nie mogę
    > być zapisywane jako cookie?

    Tego nie wiem.
    U mnie te problemy wystepowaly przy windowsie XP, pozniej na 98 juz ich nie
    bylo, teraz mam 2kprof PL i tez jest wszystko OK

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 5. Data: 2003-02-07 03:14:23
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b1ungm$3pl$1@foka.acn.pl>, Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

    > Ju? próbowa?em, nie pomog?o :(
    > Mam IE 6.0.2800.1106.xpsp1.020828-1920.

    A ja korzystam z Integrum za pomoca przegladarki Links (stad:
    http://xray.sai.msu.ru/~karpov/links-hacked/) i nigdy nie mialem
    takiego problemu. Tylko dodac kontrahenta nie moge, znaczy zeby dodac
    kontrahenta musze odpalic tfu-Mozille. Ale problem jest zglebiony w w
    nastepnej wersji Links powinno dzialac.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 6. Data: 2003-02-07 12:27:09
    Od: "mirek" <m...@N...pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    <...>
    > Token nie mógł się też "rozjechać" bo nie generuje kodów w oparciu o
    > zegarek, tylko o jakiś wewnętrzny algorytm który nie ulega zmianie. Jest
> [...]
    tokeny VASCO mają mozliwość działania w oparciu o czas ...
    więc Twoje założenie nie jest prawdziwe.

    mirek

  • 7. Data: 2003-02-07 17:07:40
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    mirek wrote:

> [...]

    Zważywszy że mój problem jest odosobniony, faktycznie zaczyna to
    pachnieć rozjechanym tokenem.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-02-07 17:46:20
    Temat: Re: [Integrum BG-] Dziwne - problem z systemem E-Integrum?
    Od: "cyberspider" <c...@p...pl>

    Witam,

    U mnie tez nie dzialalo z poczatku. Dzwonilem do nich na okraglo aby
    odblokowac dostep. Teraz jest O.K. Nie mam pojecia co bylo powodem poprawy,
    bo zmienilem w miedzyczasie system z win2k pro na winxp pro z sp1, zmienilem
    tez IE na wyzsza wersje, wiec trudno powiedziec co moglo spowodowac poprawe.
    Zdarza sie ze wyskoczy blad, ale sporadycznie.

    Pozdr. Adam Obiedzinski