  • 1. Data: 2004-10-06 12:09:01
    Temat: Integrum BGŻ po zmianie taryf
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    Tak naprawdę, to niewiele się zmieniło. Wystarczy tylko pamiętać, aby
    zamiast przelewów robić zlecenia stałe i zaznaczać koniec terminu
    ważności.

    Co ciekawe - przelew zdefiniowany 30 września na 1 października
    poszedł u mnie za darmo. A może opłaty będą dopiero na koniec
    miesiąca?

    Czy ma ktoś jakieś inne odczucia?

    Grzexs

  • 2. Data: 2004-10-06 12:41:48
    Temat: Re: Integrum BGŻ po zmianie taryf
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Grzexs dnia 2004-10-06 14:09 napisał(a) co następuje:
    > Czy ma ktoś jakieś inne odczucia?

    Dyskomfort psychiczny związany z tym, że jak będę musiał wykonać pilnie
    przelew, a będzie już po 12:00, to w Integrum zapłacę za to 6zł.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2004-10-06 18:32:36
    Od: "Marek" <a...@H...onet.pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w wiadomości
    > Dyskomfort psychiczny związany z tym, że jak będę musiał wykonać pilnie
    > przelew, a będzie już po 12:00, to w Integrum zapłacę za to 6zł.

    A jak to wygląda (przelew pilny), czy przy wprowadzaniu przelewu pojawia się
    informacja, że przelew będzie extra płatny?
    A co ze zleceniem stałym po godzinie 12:00, z terminem płatności na ten sam
    dzień, czy też będzie extra płatne?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2004-10-06 20:05:44
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Marek napisał(a):
    > A jak to wygląda (przelew pilny), czy przy wprowadzaniu przelewu pojawia się
    > informacja, że przelew będzie extra płatny?

    Nie mam pojęcia - nie zlecam już takich przelewów w tym banku.

    > A co ze zleceniem stałym po godzinie 12:00, z terminem płatności na ten sam
    > dzień, czy też będzie extra płatne?

    Wg TOiP - nie (w punkcie: realizacja przelewu w ramach zlecenia stałego:
    0zł jest dopisek: uwaga - za przelew wykonany w ramach zlecenia stałego
    pobiera się wyłącznie tę opłatę - czy coś w tym stylu). Można więc w
    razie czego reklamować :-)

    --
    Marek