-
1. Data: 2002-02-04 11:52:40
Temat: Inteligo
Od: "Robert" <r...@w...pl>
Chciałem założyc konto w Inteligo. Wypełniłem wniosek, kurier przywiózł mi
paczkę z Inteligo. Niestety na wszystkich dokumentach jest wpisany błędny
adres. Nie aktywowałem jeszcze konta przez telefon. No i teraz mam dylemat.
Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
muszę ?
Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?
Robert
-
2. Data: 2002-02-04 16:20:38
Temat: Re: Inteligo
Od: "Krab" <k...@h...pl_________>
Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a3lsp5$nld$1@news.tpi.pl...
> Chciałem założyc konto w Inteligo. Wypełniłem wniosek, kurier przywiózł mi
> paczkę z Inteligo. Niestety na wszystkich dokumentach jest wpisany błędny
> adres. Nie aktywowałem jeszcze konta przez telefon. No i teraz mam
dylemat.
> Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
> muszę ?
> Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?
tak - mialem mase bledow w otrzymanej korespondencji od inteligo, ale jej
wlasnie z ww powodu nie przyjalem i po kilku dniach przyszlo poprawione
wina wiec raczej po twojej stronie - trzeba czytac co sie podpisuje
teraz to dzwon do nich niech to poprawia
-
3. Data: 2002-02-05 11:54:09
Temat: Re: Inteligo
Od: <b...@p...onet.pl>
> Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:a3lsp5$nld$1@news.tpi.pl...
> > Chciałem założyc konto w Inteligo........ Nie aktywowałem jeszcze konta
przez telefon. No i teraz mam dylemat.
> > Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
> > muszę ?
> > Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?
>
Też tak mam i też nie wiem. I czy muszę zastrzegać i rezygnować z karty
oddzielnie,chociaż nigdy jej nie aktywowałam?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2002-02-05 14:20:51
Temat: Re: Inteligo
Od: <a...@p...onet.pl>
> > Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> > news:a3lsp5$nld$1@news.tpi.pl...
> > > Chciałem założyc konto w Inteligo........ Nie aktywowałem jeszcze konta
> przez telefon. No i teraz mam dylemat.
> > > Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
> > > muszę ?
> > > Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?
> >
> Też tak mam i też nie wiem. I czy muszę zastrzegać i rezygnować z karty
> oddzielnie,chociaż nigdy jej nie aktywowałam?
normalnie konto i karte uaktywnij.
a potem im zgłośc że jest błąd i dopiero teraz zauważyłeś
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl