  • 1. Data: 2002-07-31 10:08:00
    Temat: Inteligo
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czemu wprowadzili zmiane naliczania podatku od oszczędności nic o tym nie
    informujac klientów??Teraz zaokrąglaja do 20 groszy...............

  • 2. Data: 2002-07-31 10:26:38
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Gregory" <g...@p...onet.pl>

    > Czemu wprowadzili zmiane naliczania podatku od oszczędności nic o tym nie
    > informujac klientów??Teraz zaokrąglaja do 20 groszy...............

    Myslę że to straszny problem.... :)))
    Greg

  • 3. Data: 2002-07-31 18:02:45
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Gregory" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Myslę że to straszny problem.... :)))

    rozumiem ze kilka groszy miesiecznie dla Ciebie jest sprawa do zignorowania,
    nie wiem jednak czemu wysmiewasz czyjesz poczucie godnosci i zwyklej
    uczciwosci i jego oczekiwania
    niestety zyjemy w kraju zlodziejskim i wrecz bandyckim, w ktorym drobna
    kradziez, drobne oszustwo, drobne odstepstwo od przepisow i drobny rozboj sa
    ignorowane tak dlugo jak tylko jest to mozliwe - efekt widac dokola.

  • 4. Data: 2002-07-31 20:01:19
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    > Czemu wprowadzili zmiane naliczania podatku od oszczędności nic o tym nie
    > informujac klientów??Teraz zaokrąglaja do 20 groszy...............

    I to jest zgodne z odpowiednim rozporzadzeniem ministra finansow,
    ktore mowi, ze podatek pobiera sie od podstawy zaokraglonej
    do 1 zl. 20% z 1 zl = 20 gr.

    Michal Letowski

  • 5. Data: 2002-08-01 09:53:38
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Michal Letowski" <m...@y...com> wrote in message
    > I to jest zgodne z odpowiednim rozporzadzeniem ministra finansow,
    > ktore mowi, ze podatek pobiera sie od podstawy zaokraglonej
    > do 1 zl. 20% z 1 zl = 20 gr.

    Mało rozporządzenie! Podobny zapis jest również w Ordynacji Podatkowej.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-08-01 10:00:04
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> wrote in message
> [...]
    sa
    > ignorowane tak dlugo jak tylko jest to mozliwe - efekt widac dokola.

    Problem w tym, że to do tej pory było źle pobierane w
    Inteligo :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski