-
11. Data: 2013-09-09 14:17:03
Temat: Re: Inteligo
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:
>> Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a
>> potem i tak zalogować się nie można.
>
>Szkoda w sumie. INteligo rozważałem jako poważnego kandydata, gdyby
>mBankowi odbiło zupełnie.
Juz sie polepszylo.
W ciagu paru tygodni pewnie usuna niedorobki w nowym interfejsie.
J.
-
12. Data: 2013-09-09 14:17:25
Temat: Re: Inteligo
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Michał Jankowski wrote:
> Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem
> i tak zalogować się nie można.
>
> MJ
a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
Mi tam działa.
-
13. Data: 2013-09-09 14:51:22
Temat: Re: Inteligo
Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze:
> Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej
> kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.
Jak się zapisze w .pdf, to już są w dwóch. Za to za cały opis każdej
transakcji mamy 'data waluty'. Rubryczki ktoś pomylił, ratunku!!!
MJ
-
14. Data: 2013-09-09 14:51:59
Temat: Re: Inteligo
Od: Michał <m...@n...com>
W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze:
> a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
> Mi tam działa.
Mi nie działa:
- przelewy (zus)
- potwierdzenia sms transakcji kartowych
Konsultant powiedział, że może do jutra odpalą...
może...
pozdrawiam
m.
-
15. Data: 2013-09-09 15:19:46
Temat: Re: Inteligo
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Michał wrote:
> W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze:
>> a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
>> Mi tam działa.
>
> Mi nie działa:
>
> - przelewy (zus)
> - potwierdzenia sms transakcji kartowych
>
> Konsultant powiedział, że może do jutra odpalą...
> może...
>
> pozdrawiam
> m.
a tego nie sprawdzałem,
ogólna większość chodzi.
przedsiebiorcy płacący ZUS sami sobie winni, ze chciało im sie firmę
zakładać.
-
16. Data: 2013-09-09 15:20:51
Temat: Re: Inteligo
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Michał Jankowski wrote:
> W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze:
>
>> Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej
>> kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.
>
> Jak się zapisze w .pdf, to już są w dwóch. Za to za cały opis każdej
> transakcji mamy 'data waluty'. Rubryczki ktoś pomylił, ratunku!!!
>
> MJ
No wyszlo jak zwykle.
Wicie obywatele, chcielismy dobrze, ale z przyczyn obiektywnych od nas
niezaleznych.....
-
17. Data: 2013-09-09 17:15:30
Temat: Re: Inteligo
Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
news:l0jml3$7f2$3@dont-email.me...
>> Pierwsza wpadka.
>> Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
>> się historia?
Komu przeszkadzało, że po kliknięciu na przelewy widać było listę
zaplanowanych przelewów, włączając w to pochodzące od stałych
zleceń? Teraz kliknięcie na przelewy otwiera podstronę, na której
jest to samo, co w dwóch innych miejscach na ekranie (z boku po
lewej oraz w ramce "na skróty"). Naprawdę, zajebista zmiana!
Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft Berlin.
Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą funkcjonalność.
-
18. Data: 2013-09-09 17:58:47
Temat: Re: Inteligo
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
ikarek wrote:
> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
> news:l0jml3$7f2$3@dont-email.me...
>>> Pierwsza wpadka.
>>> Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
>>> się historia?
>
> Komu przeszkadzało, że po kliknięciu na przelewy widać było listę
> zaplanowanych przelewów, włączając w to pochodzące od stałych
> zleceń? Teraz kliknięcie na przelewy otwiera podstronę, na której
> jest to samo, co w dwóch innych miejscach na ekranie (z boku po
> lewej oraz w ramce "na skróty"). Naprawdę, zajebista zmiana!
>
> Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft Berlin.
> Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą funkcjonalność.
no niestety
gowno owiniete w papierek udające cukierek.
funkcjonalnosc jest do dupy tylko ładniej wygląda.
-
19. Data: 2013-09-09 18:05:37
Temat: Re: Inteligo
Od: pws <p...@g...com>
A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w
Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku
głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum,
czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do
marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...? :)
Co ciekawe nie wymieniali tego chyba w wiadomości z wyliczeniem tych wszystkich zmian
- z grubsza przeglądałem i nie doszukałem się tego, a nowego regulaminu nie
sprawdzałem.
Innych zmian nie oceniam, bo i tak z Inteligo korzystam sporadycznie - o takie
dodatkowe techniczno-robocze konto z darmowymi wpłatami w marmurach.
Tylko te spacje (entery) w szczegółach przelewów (np. w adresie) w historii rażą...
-
20. Data: 2013-09-09 22:05:14
Temat: Re: Inteligo
Od: "cef" <c...@i...pl>
ikarek wrote:
> Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft
> Berlin. Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą
> funkcjonalność.
I to jest prawda. Interfejs i jego funkcjonalość była od 2001
od razu dobra i przetrwała praktycznie bez większych zmian do dziś.
Programistom się wydaje, że jak na jednej stronie będzie
sto przycisków i okienek, to będzie lepiej. Ogólnie kicha i śmietnik.