-
11. Data: 2003-07-10 09:00:14
Temat: Re: Inteligo
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
Bartol Partol wrote:
> A Ty znowu swoje. Gdzies tam w informacjach o systemie napisali
> wyraznie, ze w nocy jest polgodzinna przerwa w dzialaniu systemy, wiec
> nie zdarza sie to czesto, a zawsze i nie bez uprzedzenia, a baj
> dyzajn.
Dzięki za taki dyzajn - to zapewne ta wysoka jakość :-))) Bartol odpuśc
sobie wojnę - nie mam ochoty powtarzać starej dyskusji o wyższości świąt
Wielkiej Nocy nad Bożym Narodzeniem :-D
> Zanim uda ci sie zalozyc konto w mBanku to osiwiejesz, a VW jest
> bardzo mocno nieonlajnowy. Oba sa co prawda darmowe, ale to co jest
> za darmo potrafi kosztowac wiecej niz, to za co sie placi. Normalka.
Daruj sobie te manifesty - z Twoim podejściem powinieneś mieć konto w
Żubrze - tam bedziesz miał odpowiednie opłaty.
> Szczegolnie
> w krajach trzeciego swiata, a do takich krajow Polska nalezy.
Pierniczysz - to że istnieje mbank i vw uważasz za przejaw 3 świata? ROTFL !
--
Pozdrowienia,
Glenn
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
12. Data: 2003-07-10 09:00:41
Temat: Re: Inteligo
Od: Bartol Partol <b...@p...c>
Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
>>
>> A Ty znowu swoje. Gdzies tam w informacjach o systemie napisali
>> wyraznie, ze w nocy jest polgodzinna przerwa w dzialaniu systemy, wiec
>> nie zdarza sie to czesto, a zawsze i nie bez uprzedzenia, a baj dyzajn.
>
> Gdziestam i kiedystam to dobre okreslenia. Gdy podpisywalem umowe,
> Inteligo mialo dziala 24/7/365. Zreszta dalej tak dziala :-)
>
> http://www.inteligo.pl/ointeligo/
>
> czyli wystepuje przerwa bez uprzedzenia... BTW obejmuje ona rowniez
> autoryzacje kart, co juz jest mniej przyjemne.
http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-serwis-www-wap-tele
foniczny.html
Kiedy mogę korzystać z waszych usług przez Internet / WAP / telefon /
bankomat?
Usługi konta Inteligo są dostępne w pełnym zakresie przez 24 godziny na
dobę, przez cały rok. Jedynym odstępstwem jest czas tzw. przetwarzania
danych, co ma miejsce po północy każdego dnia i trwa ok. 15 minut. W tym
czasie funkcjonalność Inteligo jest ograniczona do niektórych czynności
administracyjnych wykonywanych z pomocą konsultanta przez telefon.
Nie twierdze, ze umiescili to w mozliwie najwidoczniejszym miejscu, ale
nie sposob im zarzucic, ze o tym nie poinformowali.
>> Zanim uda ci sie zalozyc konto w mBanku to osiwiejesz, a VW jest
>> bardzo mocno nieonlajnowy. Oba sa co prawda darmowe, ale to co jest za
>> darmo potrafi kosztowac wiecej niz, to za co sie placi. Normalka.
>> Szczegolnie w krajach trzeciego swiata, a do takich krajow Polska nalezy.
>
> Ja osiwialem zakladajac, a potem likwidujac konto w I. I to jeszcze
> przed przejeciem przez panstwowego molocha. Czyli moge zakladac, ze
> obecnie mozna miec mniej szczescia.
Sadzac po tym co ludzie pisza na te liste, to znacznie wiecej osob ma
problemy z mBankiem niz z Inteligo.
Bartol
-
13. Data: 2003-07-10 09:01:51
Temat: Re: Inteligo
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
Bartol Partol wrote:
> Sadzac po tym co ludzie pisza na te liste, to znacznie wiecej osob ma
> problemy z mBankiem niz z Inteligo.
Bo ludzie głosują nogami i w mbanku jest ich po prostu więcej - więc i
odpowiednio więcej problemów się pojawia. Jak w Inteligo zostaniesz tylko
Ty - to o ich problemach już w ogóle nie bedzie słychać :-)))
--
Pozdrowienia,
Glenn
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
14. Data: 2003-07-10 09:04:37
Temat: Re: Inteligo
Od: j...@p...onet.pl
> Sadzac po tym co ludzie pisza na te liste, to znacznie wiecej osob ma
> problemy z mBankiem niz z Inteligo.
Statystyka, statystyka.
Tip: liczba klientów.
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
15. Data: 2003-07-10 09:06:21
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bej9rf$spf$1@inews.gazeta.pl...
> Czytałam - a w sekcji "o Inteligo" dalej bajdurzą o 24 godzinnym dostępie.
No bo 'generalnie' jest cała dobę. :-)
> Poza tym ta przerwa nie trwa 15 minut.
Eeee... A mnie się właśnie wydaje, że jest... Ale to zależy od dnia chyba
[nocy raczej ;)]...
> >> zmiany toip z dnia na dzień.
> >
> > Obiecali poprawę. :-)
>
> ROTFL !
Słowo! :-) I to nie szeregowy konsultant, tylko dział reklamacji! :-)
> > Za jakość można zapłacić. A moim subiektywnym zdaniem - za inteligo
> > warto zapłacić.
>
> O ile ta jakość jest - nie widzę jakiejś szczególnej jakości Inteligo (no
> ale to już inny temat), który uzasadniał by taki poziom opłat. Zwłaszcza,
że
> odnoszę to do własnych obserwacji (np. 3 tygodnie konto mi zakładali i
> założyć nie mogli :-))) O ofercie produktowej nie wpomnę z litości :-)))
To ja może doprecyzuję. Awarii typu mBankowego niet. Serwis hula zawsze, że
aż miło. Na konsultanta mogę się doczekać [i to za darmo].
Ale przede wszystkim - jakość obsługi i jej kompetencja. Moim zdaniem jest
to najbardziej kompetentna i miła linia, z jakiej do tej pory korzystałem
[Idea, Era, Plus, mBank, VW, Lukas, Millennium, Citi, ING, PKO BP ... dalej
nie pamiętam... ]. I nie tylko o konsultantów pod 0800 mi chodzi - ale
ogólnie o traktowanie klienta. Owszem, oberwało im się za TOiP - ale
naprawdę przeprosili. Poza tym jest naprawdę bardzo dobrze...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
16. Data: 2003-07-10 09:16:17
Temat: Re: Inteligo
Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>
Dnia Thu, 10 Jul 2003 11:00:41 +0200, Bartol Partol <b...@p...c>
napisał:
>
>
> http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-serwis-www-wap-tele
foniczny.html
>
> Kiedy mogę korzystać z waszych usług przez Internet / WAP / telefon /
> bankomat?
>
> Usługi konta Inteligo są dostępne w pełnym zakresie przez 24 godziny na
> dobę, przez cały rok. Jedynym odstępstwem jest czas tzw. przetwarzania
> danych, co ma miejsce po północy każdego dnia i trwa ok. 15 minut. W tym
> czasie funkcjonalność Inteligo jest ograniczona do niektórych czynności
> administracyjnych wykonywanych z pomocą konsultanta przez telefon.
>
> Nie twierdze, ze umiescili to w mozliwie najwidoczniejszym miejscu, ale
> nie sposob im zarzucic, ze o tym nie poinformowali.
>
No to przetlumacz mi na polski to:
http://www.inteligo.pl/ointeligo/
Z nami masz dostęp do swoich pieniędzy na rachunkach prywatnych i firmowych
24 godziny na dobę przez WWW, WAP, SMS, bankomaty i telefon.
Wedlug mnie w FAQu jest napisane - oklamalismy Cie, drogi kliencie, piszac,
ze nasz bank dziala 24 godziny na dobe. Tak naprawde wydaje nam sie, ze
dzialamy 23 godziny 45 minut, chociaz w rzeczywistosci jest to czasami 23
1/2, a czasami 23 godziny.
Tyle, ze 99 % klientow FAQ przeczyta PO zalozeniu rachunku. A reklamowke
PRZED.
M.
-
17. Data: 2003-07-10 09:19:10
Temat: Re: Inteligo
Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>
Dnia Thu, 10 Jul 2003 11:06:21 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
napisał:
>
> To ja może doprecyzuję. Awarii typu mBankowego niet. Serwis hula zawsze,
> że aż miło. Na konsultanta mogę się doczekać [i to za darmo].
> Ale przede wszystkim - jakość obsługi i jej kompetencja. Moim zdaniem
> jest
> to najbardziej kompetentna i miła linia, z jakiej do tej pory korzystałem
> [Idea, Era, Plus, mBank, VW, Lukas, Millennium, Citi, ING, PKO BP ...
> dalej
> nie pamiętam... ]. I nie tylko o konsultantów pod 0800 mi chodzi - ale
> ogólnie o traktowanie klienta. Owszem, oberwało im się za TOiP - ale
> naprawdę przeprosili. Poza tym jest naprawdę bardzo dobrze...
>
Przez trzy miesiace praktycznie nie moglem skorzystac z serwisu WWW bo...
inteligo wpielo sie w Atmana. Na moje reklamacje odpowiadano, zebym sobie
windowsy przeinstalowal. Kilka miesiecy pozniej (kiedy juz bylem bylym
klientem inteligo) jakims cudem ktos odkryl, ze Atman daje ciala i
zmieniono lacze. To sie nazywa JAKOSC obslugi???
M.
-
18. Data: 2003-07-10 09:22:15
Temat: Re: Inteligo
Od: Bartol Partol <b...@p...c>
Użytkownik Glenn napisał:
>
>>A Ty znowu swoje. Gdzies tam w informacjach o systemie napisali
>>wyraznie, ze w nocy jest polgodzinna przerwa w dzialaniu systemy, wiec
>>nie zdarza sie to czesto, a zawsze i nie bez uprzedzenia, a baj
>>dyzajn.
>
> Dzięki za taki dyzajn - to zapewne ta wysoka jakość :-))) Bartol odpuśc
> sobie wojnę - nie mam ochoty powtarzać starej dyskusji o wyższości świąt
> Wielkiej Nocy nad Bożym Narodzeniem :-D
Z nikim nie walcze. Po prostu ponownie wyciagnelas sprawe przerw, ktora
byla juz tutaj walkowana.
>>Zanim uda ci sie zalozyc konto w mBanku to osiwiejesz, a VW jest
>>bardzo mocno nieonlajnowy. Oba sa co prawda darmowe, ale to co jest
>>za darmo potrafi kosztowac wiecej niz, to za co sie placi. Normalka.
>
> Daruj sobie te manifesty - z Twoim podejściem powinieneś mieć konto w
> Żubrze - tam bedziesz miał odpowiednie opłaty.
Eeeeee, z jakim podejsciem? Nie uwazam, ze wszystko powinno byc platne,
bo to prowadzi do paranoi. Tak samo jak twierdzenie, ze wszystko powinno
byc za darmo. Czytam sobie grupe i widze, jak wiele osob zachlystuje sie
nowymi darmowymi ofertami, rzucaja sie na nie, a potem nagle przychodzi
otrzezwienie, bo cos nie dziala tak jak by sie wydawalo, ze powinno.
>>Szczegolnie
>>w krajach trzeciego swiata, a do takich krajow Polska nalezy.
>
> Pierniczysz - to że istnieje mbank i vw uważasz za przejaw 3 świata? ROTFL !
Iiiiiiii, zupelnie o cos innego mi chodzilo.
Bartek
-
19. Data: 2003-07-10 09:33:23
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
wiadomości news:oprr27581l139mw6@news.tpi.pl...
> Przez trzy miesiace praktycznie nie moglem skorzystac z serwisu WWW bo...
> inteligo wpielo sie w Atmana. Na moje reklamacje odpowiadano, zebym sobie
> windowsy przeinstalowal. Kilka miesiecy pozniej (kiedy juz bylem bylym
> klientem inteligo) jakims cudem ktos odkryl, ze Atman daje ciala i
> zmieniono lacze. To sie nazywa JAKOSC obslugi???
Ty mi na maila odpowiedz lepiej najpierw. :-)
Poza tym - nie twierdzę, że jest idealnie. Ale ze wszystkich - oni sprawują
się moim zdaniem najlepiej.
Wiesz, że jestem upierdliwym klientem. I oni te moje egzaminowanie zdają
powiedzmy na 3,5.
Nie w każdym banku Twoje sugestie zostaną wprowadzone:
do TOiP
do regulaminu
na stronę www
etc
A tutaj wszystko co im piszę / mówię jest analizowane i wiele sugestii jest
wykorzystywanych. A jeśli nie - dostaję informację dlaczego nie. I to jest
moim zdaniem jakość.
A że nie wszystko jest jak być powinno... Wiesz... jeszcze się taki nie
narodził, coby wszystkim dogodził... [czy jakoś tak ;)].
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
20. Data: 2003-07-10 09:39:34
Temat: Re: Inteligo
Od: "Przemek" <p...@o...pl>
>
> A co do drugiego pytania, to mam wrażenie, że jednak nie czytałeś TOiP.
Czytałem, tylko na tym świeci juz tak jest, że nie zawsze to co piszą jest
tym samym co robią :(
Dletego chcę się upewnić (odwołując sie do wiedzy osób które mają już jakieś
doswiadczenie w tym względzie).