-
21. Data: 2003-07-10 09:40:45
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bejbur$im7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czytałem, tylko na tym świeci juz tak jest, że nie zawsze to co piszą jest
> tym samym co robią :(
> Dletego chcę się upewnić (odwołując sie do wiedzy osób które mają już
jakieś
> doswiadczenie w tym względzie).
W przypadku kont indywidualnych bądź wspólnych - nie ma różnic.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
22. Data: 2003-07-10 09:47:11
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
wiadomości news:oprr271f1m139mw6@news.tpi.pl...
> Tyle, ze 99 % klientow FAQ przeczyta PO zalozeniu rachunku. A reklamowke
> PRZED.
W 99% innych banków, gdy wystęuje nocne przetwarzanie - w ogóle o tym nie
informują.
Przykłady?
Lukas - po północy nie odświeżysz salda w ebanku. Przez Lukaslinię nie
załatwisz nic aż do rana. Masz gdzieś info?
VW - w nocy nie odświeżysz salda. Nie wiem do której ale to fakt.
Millennium - kieeeedyś miałem tam konto. Nawet dwa. I co? "Bankolinia czynna
jest przez cała dobę". Szkoda, że po północy do szóstej albo siódmej było
przetwarzanie i rola konsultantów ograniczała się do proszenia o
zadzwonienie nad ranem...
Inteligo przynajmniej potrafi oddzwonić do klienta po zakończeniu
przetwarzania na jego prośbę.
Co nie znaczy, że popieram takie przerwy. Ale o ile niezbyt przeszkadza mi
przerwa w dostępie do serwisów - o tyle nie akceptuję braku autoryzacji dla
transakcji kartą. I tutaj stanowczo mówię NIE. Bo nieraz się nadziałem na
godzinę zero. Jakoś mam szczęscie, że zawsze o tej godzinie albo znajduję
się na stacji z bakiem pełnym paliwa albo w restauracji przychodzi do
płacenia rachunku. :-)
Na szczęście mam inne karty.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
23. Data: 2003-07-10 09:54:58
Temat: Re: Inteligo
Od: Bartol Partol <b...@p...c>
Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
> Przez trzy miesiace praktycznie nie moglem skorzystac z serwisu WWW
> bo... inteligo wpielo sie w Atmana. Na moje reklamacje odpowiadano,
> zebym sobie windowsy przeinstalowal. Kilka miesiecy pozniej (kiedy juz
> bylem bylym klientem inteligo) jakims cudem ktos odkryl, ze Atman daje
> ciala i zmieniono lacze. To sie nazywa JAKOSC obslugi???
Czekaj, czekaj. Serwis byl dostepny w Internecie przez caly czas od
sierpnia 2001 roku (wtedy zalozylem tam konto). Jesli korzystasz z
egzotycznego dostawcy Internetu, to nie mozesz miec pretensji do banku.
Bartol
-
24. Data: 2003-07-10 10:50:11
Temat: Re: Inteligo
Od: "Przemek" <p...@o...pl>
Jak długo się czeka aby wszystko było aktywane
-
25. Data: 2003-07-10 11:31:56
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bejg38$g5c$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak długo się czeka aby wszystko było aktywane
Aż przyjedzie kurier. A to różnie bywa...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
26. Data: 2003-07-10 11:32:49
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
news:bejd1b$a4e$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czekaj, czekaj. Serwis byl dostepny w Internecie przez caly czas od
> sierpnia 2001 roku (wtedy zalozylem tam konto). Jesli korzystasz z
> egzotycznego dostawcy Internetu, to nie mozesz miec pretensji do banku.
Nie no trzeba przyznać, że przed zmianą dostawcy inteligo chodziło na
wieeelu łączach tragicznie...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
27. Data: 2003-07-10 11:42:40
Temat: Re: Inteligo
Od: b...@g...pl
Wypełniłem formularz internetowy 27 czerwca i tego samego dnia oddzwonił
konsultant. Wczoraj wysłałem emaila z pytaniem kiedy dotrze kurier, a dziś ku
memu pozytywnemu zaskoczeniu oddzwonił konsultant z informacją, że kurier
dotrze w połowie przyszłego tygodnia. Jeśli to będzie prawdą to cały proces
potrwa prawie 3 tygodnie :(
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
28. Data: 2003-07-10 12:06:57
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
news:bejkqp$bi4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Faktem jest, ze pewnego pieknego dnia nagle przyspieszylo i ciagle
> dziala szybko. Ale nieprawda jest, ze nie dzialalo w ogole.
Przy zmianie serwisu WWW jednocześnie dostawcę zmienili.
A żeby unaocznić. O ile z dialupu TP z Rudy Śląskiej było w miarę OK - o
tyle przy SDI z tej samej lokalizacji nie dało się zrobić nic...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
29. Data: 2003-07-10 12:08:01
Temat: Re: Inteligo
Od: Bartol Partol <b...@p...c>
Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
>
>>Czekaj, czekaj. Serwis byl dostepny w Internecie przez caly czas od
>>sierpnia 2001 roku (wtedy zalozylem tam konto). Jesli korzystasz z
>>egzotycznego dostawcy Internetu, to nie mozesz miec pretensji do banku.
>
> Nie no trzeba przyznać, że przed zmianą dostawcy inteligo chodziło na
> wieeelu łączach tragicznie...
Faktem jest, ze pewnego pieknego dnia nagle przyspieszylo i ciagle
dziala szybko. Ale nieprawda jest, ze nie dzialalo w ogole.
Bartek
-
30. Data: 2003-07-10 13:21:44
Temat: Re: Inteligo
Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>
Dnia Thu, 10 Jul 2003 11:47:11 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
napisał:
> Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
> wiadomości news:oprr271f1m139mw6@news.tpi.pl...
>
>> Tyle, ze 99 % klientow FAQ przeczyta PO zalozeniu rachunku. A reklamowke
>> PRZED.
>
> W 99% innych banków, gdy wystęuje nocne przetwarzanie - w ogóle o tym nie
> informują.
>
Tylko wskaz wsrod nich te, ktore podaja magiczne 24 godziny.
> Przykłady?
>
> Lukas - po północy nie odświeżysz salda w ebanku. Przez Lukaslinię nie
> załatwisz nic aż do rana. Masz gdzieś info?
Nie korzystam
> VW - w nocy nie odświeżysz salda. Nie wiem do której ale to fakt.
IMHO rozwiazanie jest prostsze - w nocy nie sa wykonywane operacje :-) wiec
saldo sie nie zmieni.
Karta zadziala (chyba, ze Polcard padnie)
> Millennium - kieeeedyś miałem tam konto. Nawet dwa. I co? "Bankolinia
> czynna
> jest przez cała dobę". Szkoda, że po północy do szóstej albo siódmej było
> przetwarzanie i rola konsultantów ograniczała się do proszenia o
> zadzwonienie nad ranem...
>
Szkoda pradu na ten parabank
Dorzuce tu Citi, ktore co chwile przetwarza :-), ale karty chodza OK
> Inteligo przynajmniej potrafi oddzwonić do klienta po zakończeniu
> przetwarzania na jego prośbę.
>
Jestes naprawde szczesliwcem :-) Wybrancem losu. Matriksem nawet :-)))))
> I tutaj stanowczo mówię NIE. Bo nieraz się nadziałem na
> godzinę zero. Jakoś mam szczęscie, że zawsze o tej godzinie albo znajduję
> się na stacji z bakiem pełnym paliwa albo w restauracji przychodzi do
> płacenia rachunku. :-)
Witaj w gronie betatesterow
:-)
M.