  • 1. Data: 2004-11-09 22:12:01
    Temat: Inteligo
    Od: "xec" <x...@t...k7.pl>

    Witam, zalozylem konto w inteligo, kurier dostarczyl mi wszystkie papiery
    itp.. jednak wyjechalem za granice na 3 miesiace nie aktywujac mojego konta
    wczesniej, czy moge zrobic to teraz, po ponad 3 miesiacach od zalozenia
    konta czy musze zakladac od nowa? pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-09 22:24:09
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    xec <x...@t...k7.pl> wrote:
> [...]
    > aktywujac mojego konta wczesniej, czy moge zrobic to teraz, po ponad
    > 3 miesiacach od zalozenia konta czy musze zakladac od nowa? pozdrawiam

    pewnie mozesz - zreszta sprawdz dzwoniac do Inteligo :)
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-25 00:51:01
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl>

    xec <x...@t...k7.pl> napisał(a):

> [...]
    > wczesniej, czy moge zrobic to teraz, po ponad 3 miesiacach od zalozenia
    > konta czy musze zakladac od nowa? pozdrawiam

    Możesz.